Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

, kuplung bovedn általában másik oldalon megy bele, és egy tengelyen kerezstül nyomja.
A naggyal? Hát nem tudom, a bovden a másik olalt megy bele, úgyhogy szerintem azt a másik oldalt kell állítani, itt inkább lehet hogy a fogaskerekekbe macerál bele Szerintetek?
Hát nem ismerem a honda 4tket, de a hasonló csavarok 2t gépeken kuplungállítás céljából vannak, bár rég láttam ilyet utoljára
olajleeresztőnek nem a legalján kéne lennie?
Szerintem meg azzal állítod utána a kuplungot. Mármint ami alatta van :)
Most én is kiszaladtam egnézni, háát igen generátort sem látok ez is feltünt:P (apa moccánál az volt az első amit kiszúrtam), viszont z a csavar elég valószinű, mégpedig a nagyobbik, szerintem...(2. számú)
NAh én arra a két bekarikázott cuccra gyanakszom
csak ahoz h ki merjem csavarni 1* az olajat kell leengedni, de ha leengedtem akkor már csak az jjat rakom vissza tehát, ez majd a cserekor dől el szerintem...
Hihi ez jo! Tovább viszem a saját gondolataim,magammal vitatom meg a dolgokat.Netskizofrén lettem
CDI gyujtásnál nincs megszakitó,nincs gyujtástekercs,ezért a lendkerék nyugodtan lehet olajban!
Szoval lehet hogy a blokk bal oldalán is olajtér van,azaz lehet hogy a bal oldali deklin a 2csavar közül valamejik a szürö!
Igaz ez a logika csak a gyujtásnál müködik,a töltésnél nem
Ha a lendkerék olajban van akkor külön generátor kell.Na azt sem látok sehol a blokkon kivül.Na akkor a töltés hogy van megoldva?
Én is igy gondolom.
Irtam is hogy szerintem a blokkban lesz.Most voltam kint a garázsban és megnéztam jobban a blokkját.
Külö olajszürö jelentem nincs!
A bal oldali motordeklin van 2nagy csavar szerüség,de szerintem az a gyujtás oldal.
Márpedig a gyujtás oldalo....lehet hülyeséget irok,de tudtommal a gyujtás oldalon nincs olaj.
De én is ésszerünek tartom hogy az iylet a motordekli külsö oldalába teszik.
Nem sok értelme lenne minden egyes szürötisztitásnál levenni a kuplung oldali deklit,és ugye az ezzel járo tömités csere,a vizpumpa miatt a viz leengedése,stb,stb egyebek
Nem tom vki itt mondta hogy nem látok rajta külső olajszűrőt, na ekkor nekem beugrott, hogy vannak olyan olajszűrők is, amelyeknek a háza bele van építve a blokkba és a közepét lehet kivenni, ami kivülről akár egy csavarnak is kinézhet. Sztem ebbe tuti olyan van csak a közepét lehet kiven biztos vmi vékony hosszú vmi lesz az!
E szerint a kép szerint nagy ám a külömbség a tavalyi és az idei CBR125R között.
Egy GAS matrica!
Nekem 2006-os Repsolom van és azon még nincs GAS matrica a HONDA felirat fölött!
Váo azt hiszem ezt maj pótlom az enyimén
Ahamm értem, köszi
"Motorölfiltersieb=Olajszűrő= ** és C és 12 = 12000km-enként Honda szervíz és ott is csak tisztítani fogják!"

Ha csak tisztítani fogják akkor az tényleg nem norm szűrő lehet... hanem centrifugál... Már csak meg ekellene talélni, h hol, de jó msot ez a 12.000, mert nekem az előző tulaj elbaszott a szervízzel )1000km---6000Km) és most járok 10.500nál...
Apropó motoröblités!
2fajata motoröblitö van.Motoröblitö folyadék,és motoröblitö adalék.
A motoröblitö folyadéknál meleg motornál le kell engedni a teljes olajat,majd feltölteni a motoröblitö folyadékkal a rendes olajszintig.Ezután 5-10percet járatod csak alapjáraton(!)majd leengeded.Ezután már beletöltheted a rendes motorolajat.
A motoröblitö adaléknál meleg motornál a dobozon irt arányban hozzáadod a olajhoz az adalékot,majd alapjáraton járatod 5-10percet,utána leengeded az olajat és feltöltheted az uj olajjaj.
Az adaléknál vigyázni kell az olajszintre! Adalékkal együtt sem haladhatja meg tulzottan maximum olajszintet,ha kell akkor le kell engedni az olajbol.
Ugyanis az adalékkal az olaj meghigul,és ha ez a higabb olaj tulzott olajszintel jár akkor hamar kinyomhatja a blokkban a szimeringeket
és akkor egy sima olajcsere több ezerbe,esetleg tizezerbe fájhat
Igen ez mind stimmel,de nem ennél a motornál.
Ennél én sehol sem látok külső olajszürőt!
A könyvben sincs semmi róla,igaz én nem vagyok profi angolból,de az olajcserénél sehol sem irják hogy filter azaz ugye szürö!Azért ennyit még én is tudok angolból
A "különleges szűrőfogó és nyomatékkulcs" az egy ugymond lemez szallag amit egy menetes rész feszit meg a szürő köré,és amikor kellöen megfeszült akkor magát a szürőt tekeri le.Ezt kell "nyomatékkulcsal"(valójában egy sima racsniskulcs)tekerni.
Ezek olyan szűrőkhöz valók mint amilyenek pl az autókban is vannak.Ezen a blokkon én sehol sem látok ilyen szűrőt(lehet csak én nem látom?).
Ebben a blokban ha van is szűrö(igaz a könyv nem ir róla semmit)akkor az vagy centrifugál szűrö,vagy fésüs szürö.Ezek mindig a blokkban vannak,kivülröl nem látszanak.
Nah megtaláltam a magyarban: Az oljaszűrő cseréjéhez különleges szűrőfogóra és nyomatékkulcsra van szükség.ha ezek a szükséges gyakorlattal együtt nincsenek meg Önnek, javasoljuk! hogy honda márkakereskedőnél végeztesse el a műveletet.
gracz köszi hogy segítettél!
Én az angolt néztem abanna : "oljacsere csak akkor ha megvan hozzá a megfelelő tudásod" "skill"...De az olajcsere folyamata is le van írva, és sehol nemtaláltam rá mégcsak utalást sem , pedig ha olajcsere, akkor szűrőcsere is .Ennek muszály leszek jobban utánnajárni akkor.
Rocky tudom hogy már sokan kérdezhették azóta,de honnan rendelted vagy vetted a JTF 264-14 es lkereket?és mennyi volt mert most találtam egy helyet ahol van JTF 264-15 csak még nem szóltak vissza hogy tudnak-e rendelni 14-est egyébként ( itt 1100Ft)
a képen nem a motor a lényeg
Ez nem az új cbr
Én....
Ki tudja...
lehet én vagyok hülye de alá van írva hogy "Én"...
szóval szerintem Ő az...