ha azt akarod hogy ha előre 14-et fogaskereket raksz acélból mert csak abból lehet,ha nagyon
spiler vagy ako azt mondom bazeg hogy rakjál hátra 48 -at fogszámut és aluminiumot, mert
az alu lánckerék könyű. és ha kiszámolod papiron a fogaskerék áttétel számitást végzel
ako hogy ha hagyod előll a gyári 15-ost és hátra 48 ast alut teszel úgyan az lesz a hatása.
és még jól is jártál mert könyeb lesz a hajtáslánc szerkezet .
kösz roky, azért, mert csak normálisan ráakartam kérdezni egy dologra nem kell lenézni a másikat. Meg elhiheted, hogy láttam már fogaskereket, igazán nem kellett volna magad fárasztani a kép feltöltésével
Kép? esetleg link?
( azt az egy képet láttam)
Hogyan is jött az össze?
Vagy még te se tudod?
ha azt akarod hogy ha előre 14-et fogaskereket raksz acélból mert csak abból lehet,ha nagyon
spiler vagy ako azt mondom bazeg hogy rakjál hátra 48 -at fogszámut és aluminiumot, mert
az alu lánckerék könyű. és ha kiszámolod papiron a fogaskerék áttétel számitást végzel
ako hogy ha hagyod előll a gyári 15-ost és hátra 48 ast alut teszel úgyan az lesz a hatása.
és még jól is jártál mert könyeb lesz a hajtáslánc szerkezet .
na csá
üdv cbr-esk.
Annyira hálás lennék, ha kiokosítanál, hogy hol lehet olyan hengerfejet vásárolni Magyarországon, amelyikről képet is raktál fel?
Köszönettel,
CBR125 fun