Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit biztos hogy akkor se tudna.
hát ebben nem vagyok biztos
örülök az egyetértésnek, de ha kivetetnék belöle minden folytást külföldön akko az lenne!! 150-160 lenne a vége kb.
a supersport kategória tényleg nem a legjobb kifejezés rá
Nekem 2 ütemü robogóm van, ez elég élvezetes dolog mert eléggéhúz, 85 körül megy még nem mertem a végéig húzni De nekem valószinü ezután cbr-em lesz ha összejön. De nem értem hogy mér irják ki hogy supersport kategóriába tartozik? Sportos de nem sportmotor! Ezt nem a fikázás miatt mondom mer én szeretem a cbr-t. Elsö ránézésre nekem is egy vékony alkú hurkalének tünt, de amikor ráültem egyre megváltozott a véleményem!! Bár azt nem tudom hogy megy, de nekem biztos jó lesz1-2 évig mig meg nem lesz a NAGY A jogsi És az én vélaszom az hogy azér van több 2t 20-30 éves az uton m,ert régebben abbol többet gyártottak!!! De most bevezetik az új szabájokat , lásd ------motogp Amugy most én is tartok hattol hogy nem fogják engedni a 2T, csak a robogóm miatt Talán mehetne picit jobban a cbr, de azt halottam hogy külföldön kiveszik a folytásokat és akko megy mint az állat!!!!!
Az igaz hogy ha javítani kell akkor a 4t drágább, csak azt nem kell annyit javítani
a zárójeles részt meg mr2tnek magyarázd, mert ő nem érti meg
Ekkora baromságot, már ne is haragudj, de régen hallottam! Hogy lenne már olcsóbb egy 4T tartási költsége mint egy 2T-é? Gondolkozzál már! Itt nem a fogyasztásról van szó! Hidd el az a legkevesebb! Majd ha egyszer arra kerül a sor, hogy szervízbe kell vinned a gépet, akkor fog majd lefelé görbülni a szád!
(Csak halkan és zárójelben megjegyzem, hogy ha tetszik egy motor akkor nem az alapján fogok dönteni, hogy 2 v. 4 ütemű.)
mr2t képzeld el a következő helyzetet(de ez csak 1 példa):
16 éves vagy megvan az a1es jogsid és motort szeretnél venni. Tegyük fel hogy eléggé korlátozottak az anyagi lehetőségeid, tehát nem tudsz venni egy 2t motort (nem tudod kifizetni az 5 liter benyát 100kmenként meg a 4000ftos olajat....) Mit csinálnál?
Szerintem még neked is lenne annyi eszed hogy vennél valami 4t 125ös motort.
de ez csak egy a sok eset közül,amikor jobb egy 4t
Schultznál a pont ennyi minda 2 jo midnenkinek más jön be és ez a topik nem erről szól
mr2t azt éred el hogy itt mindenki meg fogja utálni a 2t motorokat.
Itt megy állandóan ez a kibaszott 2t-4t vita aminek soha nem volt értelme és soha nem is lesz. Nem tűnik fel hogy rajtad kívül ezen senki nem vitatkozik, és senkit nem érdekel ez a téma?
Ha nem tudod belátni hogy nem mindenkinek ugyanaz jó mint neked akkor szerintem magadban keresd a hibát
És ha csak azért jössz ide hogy fikázd a cbrt akkor inkább takarodj innen anyád szétbaszott picsájába
Biztos igazad van.
Nem mondtam hogy a cbr szar.
Ja és a 2tet nem igazán szokták 10alatt használni, mert az megy is ezen a fordulaton.
Ja 4t 125nek egy 70ccm 2t az ellenfél.
Ha a cbr is 30hp lenne akkor az se bírna túl sokat.
gsx-r 1000 ccm=180hp
suzuki rg 125 ccm=25hp-----1000ccm=200hp.
Ja és eddig védtem a cbrt!!!
Attól hogy még nektek nem teccik a cbr másnak még lehet hogy igen. Amit nem használtál hosszu ideig arról hogy tudsz véleményt mondani? Jah meg ha ennyire a 2T a király miért nem azt erőltetik a gyárak? Pl: gixxer 1000 2Tbe. mert szart se érne azér 2T
Huzzatok már innen a 2T-s szarokkal. A havernak a 2T kibirt 20ezret a Cbrbe volt 30ezer mikor elatta és gyári állapotba volt belülről. jah azt kéne látnotok ahogy mi járunk vele. Lehet hogy a 2T megragadna egy ora alatt ha 10ezer alá nem engeded meg monjuk addig mexelsz vele még gumi van és egyfolytába szabályzón. So jo ott mind a 2 csak nem mindegy hogy használod ennyi
Jaj bocs, véletelen volt .
Egyébként én nem akaron bántani a cbrt ha visszaolvastok láthatjátok.
Csak a 2t élettartamát védem.
most CBR-t kerdeztunk te.
En meg tudok egy debreceni csavot,aki nyiltnapokzik es 75 000 van az NS 400-asaban.
Tudo egy rg ről amibe már 47000km van, és már csak 145öt megy.
Na most ne szolj be senkinek kiváncsi leszek...gondolom kevés km-es gépek de hátha van valakinek tapsztalata sok km-röl.
Jo kerdes,mivel uj tipus,meg nem lehet tudni a valaszt.
De nem a mennyiseg,hanem a minoseg szamit.
Nem mindegy,hogy hogyan motorozol egy 2T-vel 30 000 km-t,vagy egy 4T-vel 60 000-et.
Na most szivatás nélkük mennyit fog elmeni 1 cbr125-ha ugy közlekedtek vele mint 1 sportmocival szokás?de most tényleg szivatás,beszolás nélkül!
5 km után? mivel motoroztál eddig vagy inkább mivel nem?
Milyen értékekről beszélsz teee? A CBR 125 csak arra jó,hogy megtömjed a Honda zsebét,csakis arra.
Hááát én meg a sajátommal mentem egyhuzamban 500-at és semmi bajom nemvolt tőle. És amito fekvősebb/sportosabb mint az RS. Nem hagy időt a mito elfáradni, túl sokat van azzal elfoglalva az ember, hogy micsoda jó gépen ül.

és ne harapd le a fejem, én azon kevesek között vagyok, akik nem bántották a cbr-t. éntisztában vagyok az értékeivel :) Mr2T nem beszólni!! :)
1. a 2T-vel senki sem akar 200 kmt menni egyhuzamban.
2. epp ellenkezoleg, a CBR-ed mar reg megette a rozsda,amikor meg mindig fognak menni a 2T-k az utakon. Gondolkozzal mar,mielott hulyesegeket irsz.
Miert van az,hogy lehet latni 15-30 eves 2T motorokat is az utakon 4T-t meg nem???
Nem tom mit kell fikázni a CBR-t!
Ha nem teccik akkor ez van, de ne fikázza senki mert ez még akkor is motor lesz mikor a sok 2 ütemű szar már a rocstelepen fog heverni! Ha meg annyira oda vagytok a 2T-ért akkor nem egy 4ütemű motor Topikjába kell írni! Meg ott van a 2T vs4T fórum, írdd oda és fikázzs ott!
A másik dolog h sztem egy (normális)ember figyelembe veszi az ár-érték arányokat is egy motor vásárlásakor! Kb fele annyit eszik mint egy Rs, fele annyiba kerül és 2szer addig fog tartani! :P
JA és még annyi hogy megnézném hogy megy valaki egy rs-sel egyhuzamban 200km-t, mert én a haveréval 5km-t se mentem de felért egy tökönrugással!
ott a pont