Annyit megsugok neked/nektek,hogy egy tuning 70-es robi 15-20 LE es max 80-90 kilo.
Namarmost,a CBR meg 15 LE es 120 kilo.Nem kell hozza meg 8 altalanos sem,hogy kikovetkeztessuk a dolgokat.
Inkább hazudj 15 litert , mint 5-6 litert!
MHR AEROX Aeroxja is megevett 6-7 litert, amíg el nem adta, pedig csak 70 ccm-es tuning robogó volt és a CBR-el otthagytam !
Kamu az az 5-6 liter !
csak akkor kell csusztatni a kuplungot,ha nagy dugo van.de akkor melyik motoret nem kell???????
ugyanugy kell a 4T-jet is,csak ott mas okbol:mert rangat a magasabb also nyomatek miatt.
2T sportmoci valóban nem a legjobb utcára. Ha a Mitoval kicsit lendületesebben akarok menni, akkor 7000 felett kell tartanom viszont akkor meg úgy húz mint a paraszt... akkor meg már túl lendületes a városba. Dehát megoldottam ma is :)
Húú de jó volt egyébként m megcibálni kicsit. Előszőr vezetem csizmába és tökre megszoktam már a végére, bár azért váltogattam üreset még néha. Viszont örülök hogy a sok kihagyás után sem felejtettem el vezetni :) Olyan mint a biciglizés.. :) Mondjuk tükröket visszatehettem volna, mert rutinból egy csomószor néztem a helyére.. viszont tök faszán elfértem mindehol :P
Még nem, de a 125-ös Gilera Crono-val igen, ami egyébként verseny gép, úgy mint az NSR 250! És szerintem a városi motorozáshoz nem nagyon illik egy 250-es 2 ütemű verseny moci !! 7-8000-es fordulat alatt, meg csak várod a csodát, mire elindul és jönne a 2 üteműek sava-borsa (tehát a magas fordulaton lévő teljesítmény), akkor már világít a képedbe a piros lámpa!! De ne feledd én csak a városi motorozásról beszélek !!
Mert szerinted egy pályára való motorral amiben olyan hosszú az eggyes, mint Budapest-San Francisco távolság mit vársz??20 km/h-val nem sokkal halad jobban pl.: a pesti csúcsforgalomban a kocsik között !!! Ha nem csúsztatja lefullad ! Esetleg megszívja magát ellentétben a 4 üteművel szemben !!! Éljen a 4 ütem !
Egy mito van kb 6 alatt százon
Namarmost,a CBR meg 15 LE es 120 kilo.Nem kell hozza meg 8 altalanos sem,hogy kikovetkeztessuk a dolgokat.
Italjet Dragster gyorsul 6 sec. alatt 100-ra te barom!!!
70-es tuning robival meg odaverik a CBR-t.
MHR AEROX Aeroxja is megevett 6-7 litert, amíg el nem adta, pedig csak 70 ccm-es tuning robogó volt és a CBR-el otthagytam !
Kamu az az 5-6 liter !
ugyanugy kell a 4T-jet is,csak ott mas okbol:mert rangat a magasabb also nyomatek miatt.
NSR autopalyan 5 alatt,varosban 6 alatt,hungaroringen 8-9.
NS 400 varosban ket szemellyel 7-8 liter
CR 500 varosban krossz attetellel 7-8 liter
Húú de jó volt egyébként m megcibálni kicsit. Előszőr vezetem csizmába és tökre megszoktam már a végére, bár azért váltogattam üreset még néha. Viszont örülök hogy a sok kihagyás után sem felejtettem el vezetni :) Olyan mint a biciglizés.. :) Mondjuk tükröket visszatehettem volna, mert rutinból egy csomószor néztem a helyére.. viszont tök faszán elfértem mindehol :P