Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért abba a robi kemény százezreket kell bele ölni hogy 15-20 Le legyen, már megint átestetek a ló tuloldalára.
Milyen robogó van 6 alatt százon???? az akkor 30le körül van
Egy mito van kb 6 alatt százon
Annyit megsugok neked/nektek,hogy egy tuning 70-es robi 15-20 LE es max 80-90 kilo.
Namarmost,a CBR meg 15 LE es 120 kilo.Nem kell hozza meg 8 altalanos sem,hogy kikovetkeztessuk a dolgokat.
Csal az óra....
Na jó, ijenekkel ne fárasszál már !!!
Italjet Dragster gyorsul 6 sec. alatt 100-ra te barom!!!
Kivételesen 70-es tuning robi ellen nekem is van tapasztalatom és tényleg nem tudot "odaverni" . Szóval túlzásokba azért ne essünk!
Haver 50-es f12 es robija, 6másodperc alatt van 100-on (!!!) Tehát lazán odaveri :) DNA-is lazán :)
Hidd el, hogy nem verik oda!!!!!!!!
Ugy birom,amikor masok jobban tudjak az en motorom adatait.
70-es tuning robival meg odaverik a CBR-t.
Inkább hazudj 15 litert , mint 5-6 litert!
MHR AEROX Aeroxja is megevett 6-7 litert, amíg el nem adta, pedig csak 70 ccm-es tuning robogó volt és a CBR-el otthagytam !
Kamu az az 5-6 liter !
csak akkor kell csusztatni a kuplungot,ha nagy dugo van.de akkor melyik motoret nem kell???????
ugyanugy kell a 4T-jet is,csak ott mas okbol:mert rangat a magasabb also nyomatek miatt.
Mondanam szivesen,hogy 10-15 liter,de akkor hazudnek.

NSR autopalyan 5 alatt,varosban 6 alatt,hungaroringen 8-9.
NS 400 varosban ket szemellyel 7-8 liter
CR 500 varosban krossz attetellel 7-8 liter
kettes pont: 5-6 literrel jarok vele...
125-250ccm között van külömbség nem kicsi,nem kell kuplongot csusztatgatni hidd el.
2T sportmoci valóban nem a legjobb utcára. Ha a Mitoval kicsit lendületesebben akarok menni, akkor 7000 felett kell tartanom viszont akkor meg úgy húz mint a paraszt... akkor meg már túl lendületes a városba. Dehát megoldottam ma is :)

Húú de jó volt egyébként m megcibálni kicsit. Előszőr vezetem csizmába és tökre megszoktam már a végére, bár azért váltogattam üreset még néha. Viszont örülök hogy a sok kihagyás után sem felejtettem el vezetni :) Olyan mint a biciglizés.. :) Mondjuk tükröket visszatehettem volna, mert rutinból egy csomószor néztem a helyére.. viszont tök faszán elfértem mindehol :P
Hát versenymotort még tényleg nem próbáltam
Rgv eszik dúrván, nsr anynira nem.
El ne hidd !!
Még nem, de a 125-ös Gilera Crono-val igen, ami egyébként verseny gép, úgy mint az NSR 250! És szerintem a városi motorozáshoz nem nagyon illik egy 250-es 2 ütemű verseny moci !! 7-8000-es fordulat alatt, meg csak várod a csodát, mire elindul és jönne a 2 üteműek sava-borsa (tehát a magas fordulaton lévő teljesítmény), akkor már világít a képedbe a piros lámpa!! De ne feledd én csak a városi motorozásról beszélek !!
Télleg ilyen 5-6 körül eszik az az nsr....
Mentél te már 250 2t vel?
Mert szerinted egy pályára való motorral amiben olyan hosszú az eggyes, mint Budapest-San Francisco távolság mit vársz??20 km/h-val nem sokkal halad jobban pl.: a pesti csúcsforgalomban a kocsik között !!! Ha nem csúsztatja lefullad ! Esetleg megszívja magát ellentétben a 4 üteművel szemben !!! Éljen a 4 ütem !
Simohoz képest miden fordulaton jobban megy az rg, és el lehet vel lenni kuplung füstölés nélkül is.
5-6