Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuplungot csusztatni?hát te se lehetsz nagy motoros...már bocsi
Mond őszintén, hogy 10-15 liter !!
Egyébként a CBR 3 literből jön ki átlagba!
Ez lehet hogy igaz.
,,2,5-6 literrel járok vele" Nagyanyám meg salakmotoros mi?
1.Az NSR-erről lekötöm az egyik hengert, akkor is körbe motorozom a CBR-t.
2.5-6 literrel járok vele.A kis szar CBR mennyit eszik?4-et?Inkább fizetek pluszba masfel liter benyot,de legalabb motoron ulok,ami halad is.
Ja, hogy te a 250-es NSR-re gondoltál??? Szerintem azért az NSR az nem olyan rossz(főleg versenypályán), bár az utcán és a lépésben haladó forgalomban tök izgi lehet össze-vissza csúsztatni a kuplungot !!!
Na, mind1, ha már megunnák az NSR-el a városba karcolni akkor irány a szerpentín!!
Városból ki, 2. 3. 4. tőgáz........bőőőőőőőőő...bőőőőő...na mi a fasz van???? Ja, a benzinmutatót is figyelni kellett volna !! Éljen a kis fogyasztás !!!Na akkor toljuk haza(ha szerencsém lenne akkor még 1 benzinkút is van az út szélén (bár ezért a pénztárcakímélő mindennapi tankolásért is érdemes élni Az 1 kerekezést se vele kezdeném (bár ki tudja )!! )
Egy mz nél azért mégis csak jobb, talán bár még a cbrt nem próbáltam.És kevesebbet is fogyaszt és nem kell bele tölteni az olajat.
Nem mindíg valamikor még drágább is.
figyi, a szart mindig olcson adjak...es vannak olyan hulyek,akik meg is veszik
az jó kis vid
na most aki fikázta az első féket az nézze meg a videok között az srt newcora nevezetüt, magyar srácok, 2 személyel is elsőkerékre veszik a kis cíbiert.
"de vígyáz mert képes kavicsos vagy laza homokos talajon ki pörögni a kerék!"

A robogónak is kipörög múrván a kereke :)))))
igazad van dennyM de az árbeli külömbséget is érezni a 2 között, nézd meg míg egy 1 éves cbr 5-600 ezerbe kerül, addig a 2002 es mito 700 ezer. azért az se mindegy.
Látom megy a szivatás
hát jobban konvergál a segédmotoros kerékpárhoz az igaz... mert ha úgynézed a teljesítménye egyenlő egy rs50el...
Én a motor szót is.
kontárkodnék...

evo, rs = szupersport, pálya
cbr 125 = TANULÓMOTOR /de csak arra jó, arra nagyon!/.. azt a sport szót én hanyagolnám :)
Ja és egy kép: CBR 125 kedvcsináló
Itt a megoldás a fék problémára!
Szevasz CBR125fun! Nekem nincs sok tapasztalatom a CBR errel kapcsolatban mert csak tavaly őssz otta van meg, de a 1.fékezésre figyelj mert ha jobban rá huzzod a féket könnyen meg csuszik a motor ugy, hogy csak finnoman! 2.Hiába nem pörög mint egy 2 ütemű, de vígyáz mert képes kavicsos vagy laza homokos talajon ki pörögni a kerék!
Én vezettem CBR-t (nem olyan sokat de vezettem) és szerintem igen is jóval gyengébbek a fékei. A másik meg, hogy sokhelyről hallottam hogy elérve egy hőmérsékletet/használati szintet a kis hondák fékei meghalnak. A mito-n ilyen nincs. Szóval bőven érezni a kettő között a különbséget, ha komolyabban odaránt neki az ember... még az RS és a Mito között is lehet, pedig jóval közelebb állnak egymáshoz. Bár ez . Szerintem, de ne harapjátok le ezért a fejem. Meg nem is a CBR fikázása végett írtam, aki néha olvasta itt a hozzászólásaim, az tidja hogy ez távol áll tőlem. Csupán a Mito egy sport/pálya motor, a CBR oedig egy sport-túra. Nem ugyanarra az igénybevételre és sebességre vannak tervezve
Hellóka mindenkinek!
Aki tud igazán adhatna címeket ahol lehet Cbr-hez tuningcuccokat szerzni!
A porcellan@externet.hu ra várom az emailokat!
Aki tuningolta már a gépét az mit csinált rajta?
Pufót honnan és mijet érdemes venni?
Hogy lehet segíteni a végsebességen (120 hasalva)?
Meg ijesmik! Aki tud nekem segíteni írjon!
Előre is köszke!
Pl en!Milyen jo idorol beszeltek?

CR 250-ed is van???