Nehéz? Ugyan, szárazon alig több mint 265kila +üveg.
Nsr jó lenne de most csak a kis klr-t bírom fenntartani,de azért köszi!
Jut eszembe kellene egy 2T rajongók topic...én már győzködtem elég embert a környezetemben , nincs kedvem még itt is ezzel baszakodni (2T vs. 4T)
A turbo az enyém volt imádtam de gyakorlatilag motorozhatatlan volt.Olyan volt mint egy igazi elmebeteg kétütemű ribanc, 6000-ig semmi de aztán minden mozgott akárcsak a haver NSR 250-e. sajna ezt a két dolgot tudta normálisan gurulni nem tudtam vele.(Ámbár az is lehet hogy nem kellet volna minden módosítást megcsinálni amit a neten találtam )
Nem kéne szegény cbreseket basztatni, van erre egy külön topic ott akit nem érdekel nem nézi meg, itt csak megutálnak Mr2t és biztos hogy nem fognak 2t venni, ez meg pont az ellenkezője annak amit el akarsz érni.
A környezetvédelmi szabályokat a legtovább a Kawa nem tartotta be,igaz ezt a szépséget
szinte nem is ismerik Anglián kívül,mivel legálisan márcsak ott lehetett forgalmazni.
Ott még mindig egy legenda! Adatai: 250-es, soros(!) kéthengeres,szériában 210 feletti végsebesség!!!!!! RD500 mellé bevállalnám...csak tudnám mért pont beszerezhetetlen
motorokra fáj a fogam?
A Honda budos kocsog zold vallalat. Nem tartom most mar semmire sem. Hogy dogolne meg az osszes vezeto ott fent.
Tudod mas orszagban,sokkal tobb 2T van es ott nem fikazzak oket.
Probalj meg eladni egy CBR 125-ot pl az olaszoknal vagy a spanyoloknal,kinevetnenek.
Csak itt nalunk lehet sikeres egy ilyen gep.
Nsr jó lenne de most csak a kis klr-t bírom fenntartani,de azért köszi!
Jut eszembe kellene egy 2T rajongók topic...én már győzködtem elég embert a környezetemben , nincs kedvem még itt is ezzel baszakodni (2T vs. 4T)