Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és ha egy fokkal kisebb lánckereket raknék fel előre akkor mennyivel csökkenne a sebesség és mennyivel nőne a gyorsulás?
Nekem a gyorsulás fontosabb, és ha sokat sobna rajta akkor biztos kicserélem.
Majd száguldozok ha nagyobb motorom lesz.
Az rg-n elöl 16 hátul 18 as felni van.
El tudná mondani valaki hogy miért?
Mert az biztos hogy 2 db 17es sokkal jobban nézne ki rajta.
Ezt én vágom! Van egy adott felni, nagyon nem lett ugrálni gumi-szélesség téren. Jó kicsit rosszsíkú gondolkodás volt, de arra gondoltam az "aránnyal", hogy ha teszem azt egy megfelelő felnivel együtt lenne cserélve a gumi, akkor sem lehet olyan bő keretek között tervezni, különben az optimális vezethetőség rovására menne a "májerkedés". Általában úgy a jó, ahogy gyárilag kitolják a gépeket (bár láttunk példát rossz választásra is, pölö régebbi R6-oknál ha jól tudom). A gumiméretet tudatosan választják meg a mérnökök figyelembe véve, hogy milyen stílusú motorról van szó, miknek kell megfelelniük a gumiknak, milyen kanyarodási jellemzőket kell elérni. Szóval szerintem a gyári a tuti. Pályára persze nem feltétlenül, mert utcai gépeket utcára tervezik, nem pályára.
Dennym+Hondabiker:
a gumi szelesseget a felni szelessege hatarozza meg.
Nem azert van 150 hatso guminak 110-es elso gumija,mert ez "passzol" hozza,hanem azert,mert akkor kb 3,5" elso felnije es 4"-4,5" hatsofelnije van.
Es ha egy motornak 6,5"-os hatsofelnije van,elore nem fognak berakni neki 5,5" felnit 180-as gumikkal.
Sport motoroknak (es turaknal is),elore ritkan raknak 120-nal szelesebbet.
Plussz a bal első index bura is eltört nem tudom, hogy mikor vagy hogyan????
Én tegnap és ma szereltem a CBR-emet! Ki éget a tompitot fény!
HondaBiker át akarod gumizni, vagy csak kérded???

Ma végre kivihettem a CiBieR-t!!!!!!!!!!!!
Nálunk délután +10C° fölött volt!!!!!!!!!
Szinte pulcsiban lehetett lenni, végre egy jobb hangulatu nap!!!!!!!
Remélem holnap is ilyen jo idő lessz!!!!
Ja és ahol hideg van oda üzenem, hogy kitartás nem sokára itt a joidő(elvileg)
Ha a vezethetőség nálad szempont, akkor szerintem hagyjad a gumikat.. jobban néz ki talán, dehát nemtudom... amúgy is mikor vezeted, minden számít csak a kinézet nem. Mindenesetre a 120-as sem olyan hú de széles, hogy már jól nézzen ki szóval csak ezért szerintem ne (de félre ne értsd világért sem akarok okoskodni vagy beleszóéni, csupán ha enyém lenne, akkor nem piszkálnám) Az enyémen elől 110-es, hátul 150-es van, szóval köbö egy 110-es elsőhöz 140-150-es hátsó illik. Vmiféle aránynak megkell lennie gondolom.
Szerintetek jó a CBR-re a következő gumi összeállítás:-Elöl:110/70
-Hátul:120/70 ???
Vagy ti milyen gyárinál szélesebb gumiösszeállítást ajánltok??
ööööö nekem van 1 tejjesitménygörbém utánállitás nélkül most akarom megcsináltatni valamelyik hazai gyártoval ha érdekel valakit mérett tudok küldeni (full verseny LeoVince) ha valakit érdekel dobjon 1 mailt (dijjo46@vipmail.hu)
Kattints rá a nevemre és ott természetesen!
Köszi szépen !
szerintem max 1-2 lovat dobhat rajta
és ha mást is akarsz mint jó hang akkor szerintem a karbit is hozzá kell állítani, de rockandyrollt kérdezd ilyen ügyben
neki sportdob van fent és be is van állítva úgytudom
Srácok a segítségetekre lenne szükségem!!
Milyen sportkipufogó fajták vannak és mennyiért ??
Pl.: Akrapovic, Arrow, vagy egy márkásabb??
És az olcsóbbak mennyibe vannak??
A teljesítményre mennyit rak rá ??
Ja, és a karburátort rá kell állítani ha egy új kipszit veszel ugye ??
Sporolás, 4 cbr-re 1 dob, tisztán megéri
ez valami sor4es motor kipuffja
én sem értem, de télleg oda volt irva mellé, hogy Honda CBR125R!!!!
hát ez max akkor lehetséges ha a japóknál van 4hengeres 125ös cbr
nem valószínű
A japán oldal szerint ez CiBieR 125-ösé!!!!!!
háááát....
én átfestetném
Szép motor
Grat hozzá
Engem nagyon, hol lehet megtekinteni őket?
Tettem fől képet a CBR-emről ha valaki érdekel.