Szerintem is erős túlzás ez a 23 LE
Én 18,5 LE-ről tudok, mármint arról láttam diagrammot de az egy teljesen versenyzéhez átalakított 125-ös CBR volt amin szinte minden le volt cserélve verseny-alkatrészekre.
Majd még meglássuk, de majd mindjárt megpróbálom prhotoshoppal szemléltetni hogy miylen lenne az átalakítás.Nem mondom biztosra hogy sikerül mert nem vagyok valami nagy a photoshoppal de megpróbálom és ha sikerül berakok arrol is egy képet.
Külömben NSR idombol csak a 250-est lehet rá választani de azzal meg az a gond hogy az kétszer ennyibe kerül és szerintem annyival nem néz ki jobban.Meg nekem csak az a lényeg hogy ne legyen ennyire vékony a moci.
Egyeltalán nem.Pont az a lényege az egésznek hogy meglegyen szélesítve.És egy olyan helyen csináltatom ahol egyedire szabják.Még írták is hogy nem baj ha nagyobb vagy ha máshol van neki a rögzítés mert megcsinálják.
Úgyhogy szerintem nagyon faszán nézne ki.
Emberek.Hogy ti mennyit tudtok mocskolódni a másikon.Szánalmas.Kit érdekel hogy melyik 125-ös megy jobban.A CBR jó és kész.És egyeltalán nem rossz.Főleg azért mert nagyon sokféle kiegészítőt lehet hozzá kapni.A tuning is egész jó benne.Ahoz képest hogy 13 lovas alapból, azért ha kiveszed a folytást akkor csak 23 lovas lessz.
Ja és hogy hol hallottam? Hát barátom el kell mondanom hogyha rákeresel a google-ban vagy néhány motoros forumon ott egyből megtalálod.Néhány oldalon fent is van hogy hogyan csinálták.De az tuti hogy én nem fogok senkinek bizonygatni.HA ennyire 2 ütem mániás vagy akkor meg nem itt a helyed.Ez egy kis gépeseknek való 4 ütemű topic és akinek nem teccik az ne is jöjjön ide.
Viszsatérve az idomokhoz találtam végre idomot hozzá, és hát meg kell mondanom nagyon ütősen néz majd ki.Be is teszek rolla egy képet de még mielőtt fikázná mindenki, igen, ez nem egy CBR 125.Ezzel csak az idomot szemléltetem.És a váza is nagyon hasonló.Az összes idom ára 55000+beszerelés.
Ahnyád a szar te kis pöcs :) Fogadhatunk, de mint a nagyok, forgalmi kulcs, nyerek enyém a motor. Vagy ha nyersz akkor tied az evo :) de ezt nemhinném :D
Én 18,5 LE-ről tudok, mármint arról láttam diagrammot de az egy teljesen versenyzéhez átalakított 125-ös CBR volt amin szinte minden le volt cserélve verseny-alkatrészekre.
Mert az a cbr vs bambi elvette a kedvemet ...
Külömben NSR idombol csak a 250-est lehet rá választani de azzal meg az a gond hogy az kétszer ennyibe kerül és szerintem annyival nem néz ki jobban.Meg nekem csak az a lényeg hogy ne legyen ennyire vékony a moci.
az hasonlít az eredetire egy picit, meg szerintem szebb is(ez az én véleményem, az af1 se rossz)
Úgyhogy szerintem nagyon faszán nézne ki.
Ja és hogy hol hallottam? Hát barátom el kell mondanom hogyha rákeresel a google-ban vagy néhány motoros forumon ott egyből megtalálod.Néhány oldalon fent is van hogy hogyan csinálták.De az tuti hogy én nem fogok senkinek bizonygatni.HA ennyire 2 ütem mániás vagy akkor meg nem itt a helyed.Ez egy kis gépeseknek való 4 ütemű topic és akinek nem teccik az ne is jöjjön ide.
Viszsatérve az idomokhoz találtam végre idomot hozzá, és hát meg kell mondanom nagyon ütősen néz majd ki.Be is teszek rolla egy képet de még mielőtt fikázná mindenki, igen, ez nem egy CBR 125.Ezzel csak az idomot szemléltetem.És a váza is nagyon hasonló.Az összes idom ára 55000+beszerelés.
Szerinted ez is Photoshop-al készült ? ?
Neeem rossz dolog!!! Naon ott van...
Azt leszámítva, olyan az alapjárat, mintha egy traktor lenne, de naon pöpec a dob!!