sztem sem para a pálya, nagyon hozzá lehet szokni. kanyarban épp az h nincs meg a parám h pl neh átcsússza másik oldalra, baszki ez a kanyar nem belátható mi van ha jön valami az én sávomban stb... szóval kiváncsian várom nagyon az euroringet, mert a h.ring is jó, de túl gyors az tény....
gyerekek holnap tele fogjuk izzadni a ruhánkat, 31 fok lesz!!!
Én úgyvagyok vele,hogy csak pályán tudok igazán felszabadultan motorozni,de ez nem azt jelenti,hogy felelőtlenül.első alkalommal bennem is volt görcs azért,de az első körök után eltűnt,és az egészben az a jó,hogy biztonságos körülmények közt tudod kiaknázni a tudásod.
én a cbr-el először pl pályán mentem,nem bántam meg,ott volt a legjobb ismerkedni vele,nem az utcán.
utcai gyári gumikkal 1.32-ig sikerült lemennem a 2. alkalommal,most a 3. alkalommal felraktam michelin pilot race gumit előre,hátra meg slicket,és sikerül 1.25ig levadászni az időmet,hihetetlen mit tud nyújtani 1 garnitúra fasza gumi.
Mondjuk aki úgy fogja fel ezt a pályázás hogy: "ha felmegyek,tuti elesek" az tuti hogy beszaribb lesz,mint utcán.de nálam ez tök fordítva volt,én utcán nagyon csiga vagyok
Hmm, hat en 1 honapig lenntleszek a balatonon.. (balatonfuzfon) dolgozni, persze motorom is ottlesz, azzal megyek le meg azzal jarok... tehat gondolod osszefuthatunk majd
az Eu. ringre én is elmennék csak az a baj hogy a szerelö 26-án csinálja a mocim .
ugyhogy nem hiszem hogy elmegyek már nincs kedvem szétszednem megint.
2x elég volt a belét látni.
Menjetek csak pályára, jót tesz mindenkinek! És SOKKAL biztonságosabban lehet próbálgatni a határokat, mint utcán! Ez alapszabály. Igazából kizárólag ott lehet próbálgatni... ha közúton teszed, valszeg elcsúszol valami kavicsos szaron, vagy szembetalálkozol a kamionnal, vagy egy másik "ügyes" sportmotorossal...
NSR! Nem hiszem, hogy a pályához 600-as sportgép kéne! Először jó lesz az, ami van, hidd el! Akkor lenne csak a bukta, ha rögötn 600-assal mennél...
Én is érzem, hogy minden egyes pályanap után jobban megyek, látom a hibáimat, látom hol megy jobban a másik, mint én (és fordítva ), és fejlődök. Ez a lényeg! Szerintem egy könnyű kis CBR-rel nagyon ütős köröket lehet menni az E.ringen! Első alkalom után gondolom egy totál "pályaszűz" motoros egy 125-ös CBR-rel megy 1:50-1:45 körül, vagy kevesebbet talán. De szerintem 1:30-at is ki lehet hozni belőle (egy versenyző szintű embernek ). Én most a 220 kilós bocifüllel 1:36 körül tartok, a végső cél valahol 1:30 alatt kicsivel lenne... de addig még van pár pályanapom...
Nektek is javaslom!
- pálya
- cbr125-ös ismerösök
- "jó" utak
- csomó találkozó
- stb.....
Bezeg én, itt soha sincs semmi!!!!!!!