Szia! Azt nem tudom, hogy hol kapsz ilyet (illetve a Honda Szallerbecknél biztosan), de ha megszakad a menet azon a csavaron akkor egyértelműen nem megfelelő nyomatékkal lett meghúzva sorozatosan. Én nyomatékkulcsot használok, 59 Nm a gyári előírás. Ez 40 centis erőkaron 147 N erőt jelent, ami 14,7 kg. Ez érzésre egyáltalán nem sok. Javaslom nyomatékkulcs beszerzését mert megkímélheted magad ettől, illetve a következő talán az olajleeresztő csavar lesz ami megszakad.
Sziasztok! Most nekem van szükségem segítségre, láncfeszítésnél kiszakadt a menet az anyából a hátsó tengelycsavaron, és a csavar menete is megsérült. Átmenetileg tudom pótolni, de nyilván nem maradhat így. Tud valaki bontót/üzletet, ahol hátsó tengelycsavart + anyát lehetne rendelni? Köszi!
Vettem egy gyári index relét (2004-es gépről van szó). Be van kötve minden, rendesen, amikor kapcsolom az indexet, akkor felvillan és folyamatosan világít. Ha jól tudom akkor produkálnak ilyen jelenséget, amikor meghibásodik a relé. Vagy tévedek?
Régebben írtad, hogy van service manualod CBR125-höz. Nekem egy 2004-es CBR125-höz lenne szükségem service manualra. Ha van, légy szíves küldd el. Esetleg ha bárki más tud segíteni, azt örömmel veszem.
Ebay-en láttam én is újat, ha jól emlékszem ahogy számolgattuk, 17 ezer körül jönne ki postával együtt...
Feltűnt nekem is, hogy rengetegen bajlódnak a tárcsával, Faterom leszabályoztatta a saját motorján, és azt mondja nagyon sz.r lett, talán még rosszabb mint előtte. Így lehet mégis csak egy új lesz...
Van itt sportmotoron aki gyárt féktárcsát bár minőségbe anyagba nem tudom milyen
Másodsorban nagyvasról esetleg ebayről lehet hozzá venni újat,vagy Hondától-
Bontottal meg nem biztos megéri játszadozni. esetek 80%ékában a használt tárcsa üt,enél csak az a jobb páros ha használt tárcsa+használt fékbetétet kap a motor...
Ha már szemmel látni az ütést az igen csak baj.
Máskülönben mérni lehetne indikátor órával menyit üt a tárcsa.
Síkolásról:Jó ejárás autóknál ahol 5x vastagabb a féktárcsa vastagsága ami egyántalán nem igaz motorokra és nemcsak a cbr-re igaz ez az állítás.
Én nem ajánlanám a tárcsa síkolását!
Megsúgom tipus gyengeségnek tűnik a 125cbr tárcsa ütése enyém is üt sajnos még elfogadható értéken van/volt de már szóltak műszakin hogy üt az elsőm.Sajnos érzem is a fékkaron...
Szia! Tudnál segíteni, hol síkolják a tárcsát? Az én elsőm is kicsit ráz de csak épp annyira hogy zavarjon... Ha nem horror drága, megcsináltatnám. 17 ezer km van a tárcsában.
Sziasztok! alapjáraton hidegen ciripel a blokk, de ha felmelegedett már nem csinálja. Nekem lánc csörgésnek hallatszik :/ most cseréltem benne olajat motul full szintetikus 10w 40 és most még jobban. szerintetek mi lehet? vezérműlánc vagy csak láncfeszítő vagy mi? mennyibe fog ez fájni? köszi a válaszokat!
Huuhh, még a 30 is kicsit húzós érte...
Hullámos...szabályosan látszik kb. egy 5cm-es ívben, hogy nem fog rá a betét, így minden fordulatnál dob a kerék fékezéskor, sztem megégette az előző tulaj....normál fékezésnél nem gond, de ha vészfékezni kell, szabályosan dübörög. Sajnos ellustáztam, télen kellett volna kiszedni a kereket, mert amint 5-6 fokot eléri a hőmérséklet reggel, nap mint nap használom, munkába járásra, és esztergályost pedig csak olyat ismerek aki hetekig ül a cuccon
Kimentem, megmértem 4,1 mm még a tárcsa, így kár lenne kidobni, úgyhogy sztem megpróbálom akkor leszabályoztatni...
Köszi a segítséget!
Sziasztok!
Kérdésem; érdemes e használt féktárcsát venni a CbR-re? Bár nem merültem még bele, egyetlen oldalt dobott ki a gugli, ahol az új EBC-t 50 akárhány ezer forintért árulják!? Hol lehet ezt viszonylag olcsón beszerezni?
Szia!
Kösz a választ, van benne egy-két hasznos, bár ahogy nézem a többség csak nagymotorral foglalkozik... Először is elviszem ide , itt remélem majd megmondják mi az amit mindenképp be kell szerezni és mi az ami esetleg javitható.
Én egész jól megúsztam, bal vállam fájdogál, meg a lábamon van pár sebesülés de ennyi! :) Ez a fő.
A moci elég szarul néz ki viszont mint láthatod...:(
úgy történt, hogy:
Előttem egy nagyobb transit ment, így nem láttam a forgalmat jól és hirtelen (hirtelebben) fékezett, én meg valahogy reflexből erősebben behúztam a féket , hogy ne másszak bele és már ki is csúszott az első kerék. onnatol meg már csúsztam egyenesen a tranzit alá. A szép benne, hogy céges autó volt, így hivataloskodni is kellett, de neki nem lett baja, így ezt a részt megúszom talán.
A motorral nem tudom mi legyen, kicsit kétségeim vannak, annyi idom tört (leginkább a felfüggesztések.) Az egész első lámpa körüli jobb idom- emiatt ferde a lámpa- , a műszerfal tartó is eltörött valahogy, a bal kormány letörött, vele együtt a tükör tartó is, amit külön kell valahogy beszerezni, valamint a váltó is úgy behajlott, hogy mozdítani se tudom... És hát az oldal idomok...Ja és 3 index fullra letört...Meg valami kis szürke idom a műszerfal körül. Ezek a legjobbak, mert ilyet aztán tuti nem találok..
Vettem egy gyári index relét (2004-es gépről van szó). Be van kötve minden, rendesen, amikor kapcsolom az indexet, akkor felvillan és folyamatosan világít. Ha jól tudom akkor produkálnak ilyen jelenséget, amikor meghibásodik a relé. Vagy tévedek?
A másik kérdésem az lenne, hogy egy ilyen (3 lábú) relét be tudok kötni? Működne vele? http://www.nemethelektronika.h...
Üdv!
Kawasaki Ivanics Székesfehérvár +36-22-889-164
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Régebben írtad, hogy van service manualod CBR125-höz. Nekem egy 2004-es CBR125-höz lenne szükségem service manualra. Ha van, légy szíves küldd el. Esetleg ha bárki más tud segíteni, azt örömmel veszem.
Köszönöm!
Innen az első, és az utolsó ami nekem való? 2009-es a járgány:
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
És a lánc? Oké hogy 428, de melyik?
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
Feltűnt nekem is, hogy rengetegen bajlódnak a tárcsával, Faterom leszabályoztatta a saját motorján, és azt mondja nagyon sz.r lett, talán még rosszabb mint előtte. Így lehet mégis csak egy új lesz...
Másodsorban nagyvasról esetleg ebayről lehet hozzá venni újat,vagy Hondától-
Bontottal meg nem biztos megéri játszadozni. esetek 80%ékában a használt tárcsa üt,enél csak az a jobb páros ha használt tárcsa+használt fékbetétet kap a motor...
Ha már szemmel látni az ütést az igen csak baj.
Máskülönben mérni lehetne indikátor órával menyit üt a tárcsa.
Síkolásról:Jó ejárás autóknál ahol 5x vastagabb a féktárcsa vastagsága ami egyántalán nem igaz motorokra és nemcsak a cbr-re igaz ez az állítás.
Én nem ajánlanám a tárcsa síkolását!
Megsúgom tipus gyengeségnek tűnik a 125cbr tárcsa ütése enyém is üt sajnos még elfogadható értéken van/volt de már szóltak műszakin hogy üt az elsőm.Sajnos érzem is a fékkaron...
Hullámos...szabályosan látszik kb. egy 5cm-es ívben, hogy nem fog rá a betét, így minden fordulatnál dob a kerék fékezéskor, sztem megégette az előző tulaj....normál fékezésnél nem gond, de ha vészfékezni kell, szabályosan dübörög. Sajnos ellustáztam, télen kellett volna kiszedni a kereket, mert amint 5-6 fokot eléri a hőmérséklet reggel, nap mint nap használom, munkába járásra, és esztergályost pedig csak olyat ismerek aki hetekig ül a cuccon
Kimentem, megmértem 4,1 mm még a tárcsa, így kár lenne kidobni, úgyhogy sztem megpróbálom akkor leszabályoztatni...
Köszi a segítséget!
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
Bár nem tudom a Lucas milyen minőségű.
Nem nagyon lesz olcsóbb! Elhasználódott, vagy hullámos? Mert ha kevés a kitérés akkor még lehet javíttatni!
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy a 2004-es motoromba milyen gyertyapipa kell?
Kérdésem; érdemes e használt féktárcsát venni a CbR-re? Bár nem merültem még bele, egyetlen oldalt dobott ki a gugli, ahol az új EBC-t 50 akárhány ezer forintért árulják!? Hol lehet ezt viszonylag olcsón beszerezni?
Egy gyors kérdés: 4Ah-s akku-val használható a CBR? Mekkora indítóáramnak kell lennie?!
A törött idomok megvannak? Ha igen, milyen állapotban? Műanyaghegesztéssel lehet érdemes lenne próbálkozni.
Kösz a választ, van benne egy-két hasznos, bár ahogy nézem a többség csak nagymotorral foglalkozik... Először is elviszem ide , itt remélem majd megmondják mi az amit mindenképp be kell szerezni és mi az ami esetleg javitható.
Én egész jól megúsztam, bal vállam fájdogál, meg a lábamon van pár sebesülés de ennyi! :) Ez a fő.
A moci elég szarul néz ki viszont mint láthatod...:(
úgy történt, hogy:
Előttem egy nagyobb transit ment, így nem láttam a forgalmat jól és hirtelen (hirtelebben) fékezett, én meg valahogy reflexből erősebben behúztam a féket , hogy ne másszak bele és már ki is csúszott az első kerék. onnatol meg már csúsztam egyenesen a tranzit alá. A szép benne, hogy céges autó volt, így hivataloskodni is kellett, de neki nem lett baja, így ezt a részt megúszom talán.
A motorral nem tudom mi legyen, kicsit kétségeim vannak, annyi idom tört (leginkább a felfüggesztések.) Az egész első lámpa körüli jobb idom- emiatt ferde a lámpa- , a műszerfal tartó is eltörött valahogy, a bal kormány letörött, vele együtt a tükör tartó is, amit külön kell valahogy beszerezni, valamint a váltó is úgy behajlott, hogy mozdítani se tudom... És hát az oldal idomok...Ja és 3 index fullra letört...Meg valami kis szürke idom a műszerfal körül. Ezek a legjobbak, mert ilyet aztán tuti nem találok..