Sziasztok!
Tud valaki épp 2006-os CBR bontásáról? vagy valami olyan szerelőt ismertek akinél fellelhetőek/beszerezhetőek az idomok, kormány, indexek, lámpa stb...
Sajnos ma elcsusztam és egy transporter alatt érkeztem meg, így nncs túl jó állapotban a moci, gyanítom h több 100 rugó lesz.
Az önindító nehézkes forgására:
Lehetséges illő lenne kipucolni magát az önindítót vagy a bendix részel van baj.De lehet csak oxidosak a kábelcsatlakozók, vagy gyenge az akud!
Kopogó hang rengeteg minden lehet.
Szelephézagot otthoni körülmények között is tudsz állítani,és illő is megnézni deha nem vagy biztos a dolgodban vidd szerelőhöz
Kopogni tud a szelephézagtól is(szelephang nagyok a hézagok és azt a kopogást hallod)
De lehet a vez.lánc hangja is megvan nyúlva kapott vagy a feszítőpatron nem feszíti eléggé.
Emlékeim szerint itt láttam linket a vez.részéről de az a csavar csak egy záróelem,maga a patron automatikus azaz utánfeszít automatikusan.a csavar és a tömítő alátét azért van ott mert oda egy célszerszám való ami ha az ember kiszereli a patront összenyomja a patront és behelyezi a célszerszámot ami addig megtartja összetolt állapotban a patron nyelvét ami a vez.lánc feszítőnek megy
A hengeren, a szívótoroktól bal oldalra találsz egy csavart. Azon tudod a feszességet állítani.
Nem tudom mennyire értesz hozzá, nekem csak tapasztalataim vannak, ezért is csináltatom szerelő ismerőssel a nagyobb "beavatkozásokat".
Igen, valahogy úgy csinálja, hogy egy hosszabb ideig kopog, aztán kis ideig megszűnik! Alapjáraton a leghangosabb a kopogás! Hol találom benne a vezérműláncot? Köszi!
Gyűrűnek inkább ilyen súrlódó hangja van. Szerintem vezérműlánc lesz, az is kopog. Folyamatosan hallatja ezt a hangot, vagy egy ideig igen, aztán elcsöndesül, majd újra?! Nekem ilyen volt a lánc.
Igen, olaj van benne elegendő! Ilyet, hogy szelep, csak a hengerfej levétele után láthatom, állítható-e házilag?
Esetleg lehet kopott gyűrű miatt a zaj? Elég kicsi a nyomás a hengerben! Köszi a választ!
Sziasztok! Némi segítségre lenne szükségem! Van egy 2005-ös kis cbr-em, és újabban a blokkból alapjáraton, feltűnően hangos kopogó hang jön ki. Mintha valami hozzáérne valamihez. Egy tippet szeretnék kérni, hogy mi lehet a gondja! Valamint, az önindító nehézkesen akar forogni, lehet-e ezen segíteni? Köszönöm a segítséget!
Alapjába véve a színek megvannak, csak két vezetéket nem tudom, hogy hova kell kötni. Illetve be lett kötve, akkuról kipróbáltam, de nem működött. Majd szerzek veszek bele egy új akkut, mert a jelenlegi már KO, aztán fogom a multit és méregetek.
Azért köszi, ha jutok valamire, megosztom veletek. JC34-hez van kapcsolási rajzom, ha esetleg kell valakinek. (Az előbb feltöltött már egy átalakított rajz.)
Sajnos. Segítenék szívesen ha tudok, de nem tudok. Funnyboy lenne aki értene hozzá, de Ő meg már eladta a gépet, fórumot sem figyeli, így nem tud neked a saját motorjáról tippeket mondani, hogy mit nézz meg. Más meg nem hiszem, hogy nekiállna az órát piszkálni, hogy neked színeket vagy bekötéseket mondogasson.
De ha esetleg neked sikerül, akkor egyrészt rettentő büszke leszel magadra, másrészt ha megosztod, nekünk egy jó tanulság másnak pedig jó tananyag lesz! :)
Bicsi-nek ment volna az előző is, bocsi! Azaz bicsi-bocsi!
Igen, "2 790 Ft + 990 Ft szállítási díj" ezt én se tudtam, akkor jó, hogy még nem rendeltem meg márkaker.ből.
Fix: Az olaj szűrő az a blokkban van. Vagy is inkább ez egy ilyen kis filter, ha jól tudom, ülepítős szűrése van. Azt csak ki kell pucolni, nem kell cserélni, ha minden igaz. De akkor már nem elég hozzá az 1L olaj, akkor már kéri az 1.3L-t.
Köszi a tippet!
Április vége felé tervezem a vásárlást úgyhogy egyre aktuálisabb a dolog. Nem sokára én is CBR tulajdonos lehetek. :)
Bár a hétvégén mentem egy AF1-gyel, CBR-rel meg nem de kár hogy kipróbáltam egy 2T-t....
ebeni: Ezt írtátok lent: "Hiflofiltro HFA1113 motorkerékpár levegőszűrő" amit ajánlatos venni bele. Neten 3000 forint körül van:) A szervízben meg ingyen felrakják nekem, akkor ajánlatos megcsinálni? Az előző tulaj azt mondta, ha nem is 2 éve de egy éve biztos nem volt megcsinálva rajt a légszűrő csere. Ja és mégegy, olajcserénél az olajszűrőt is cserélni kell vagy érdemes? És ez mennyibe kerül ha igen és honnan tudom beszerezni?
Fix: így nem könnyű kiszúrni, de nekem is így állnak. Vedd le az első burkolatot és nézd meg az órát, a csavaroknál. Ha a csavarok sértetlenek, talán nem tekertek rajta. De ha volt folyamatos olaj és szűrő csere, ill. nem hajtották mint a barom, akkor nem lehet nagy baja, sőt, egyáltalán nem. Véleményem szerint.
Ha most vetted a motort és nem újonnan, akkor azonnal. Kb. 8000Ft márka szervizben. Azt éred el vele, hogy nem egy retkes, ki tudja mióta használatban lévő szűrő van a motorodban. Szűrő, szóval a feladata ismert. :)
Azt viszont nem tudom, hogy milyen időközönként kell cserélni.
Gratulálok, hogy sikerült megúszni, mindenesetre itt nézz körbe:
http://www.sportmotor.hu/motor...