Első sorban kitakarítanám a karbit mint az állat. Ha utána is fennáll a probléma akkor pedig szivatófedél tömítés, és főtű rugó (jó nagy rugó, ami a karbi tetején lévő fedél óvatos levétele után látható).
Nem, folyamatosan ment van. Ha felhúzom a szívatót, majd egyből visszaengedem, akkor visszaáll kb. a jó fordulatra, de mihelyst csak hozzá érek a gázhoz, már felugrik. És az egészben az a legdühítőbb, hogy kölcsön motor, bátyámé. És pont nálam sz*rik be. Szóval azt mondod, ezek megoldhatják a problémát? Vagy megpróbáljam megpucolni a karbit, hátha?
Mikor megvettem a motorom ez is ezt csinálta. Szétszedtem és kipucoltam ötször a porlasztót, mire rájöttem, hogy a főtűnek a rugója gyengült el, és fönnakad. Nem csinálja neked azt, hogy hosszas alapjáraton való járatás után visszamegy magától rendes értékre az alapjára? Aztán még lehet a szivatófedél tömítése is... Honda kereskedésből a tömítés és rugó együtt volt kb 1000 forint.
Lenne egy olyan problémám, hogy ha bemelegszik a motor, akkor felmegy az alapjárat 5-6.000-re. A gáz, szívató nincs felakadva, alapjárat állító csavar teljesen lent van. Mi lehet a probléma? 2006-os a gép.
Szia! Olajleeresztő: 25Nm. Szerintem annyira nem nagy gond a 28 se még. De próbáld meg a 28-tól még kicsit lazábbra állítani, szerintem menni fog a 25 is.
Erősítsd meg légyszi, a német szerelésiből kisakkoztam, hogy az olajleeresztő meghúzási nyomatéka 25 Nm. Na most az egyik kulcsom 28-tól indul, az kb. 10% eltérés. Az már sok, vagy még belefér vajon? Bár egy alumínium alátét is van alatta, úgyhogy először az kezd kilapulni, jól gondolom?
Aldi-Lidliben is érdemes körbenézni, egyik ismerősöm nemrég vett ott, lemértük nyomatékellenőrző műszerrel, és nagyon pontos volt. A kezed többet csal mint a műszer.
Köszi, valszeg ma este megsasolom ezeket. No és mi a helyzet az útmutatóval? Tudnál küldeni? Illetve még egy eszembe jutott, általában 4-5% a kulcsok pontossága, ezért ha a biztonság kedvéért annyival nagyobb nyomatékkal húzom le, az még gondolom nem gáz. (pl. 59 helyett 62 Nm).
Szerintem nem rossz a Kinzo, valóban nem a legjobb de nem is az utolsó gagyi kategória. Egy próbát megér. ;) A csavarok nem akkor törnek ha +-1Nm a pontatlanság, ahhoz több kell, valószínűleg ezeknek a nyomatékkulcsoknak bőven megfelel a pontosságuk.
Most találtam egy hirdetést, miszerint "2 db alig használt nyomatékkulcs eladó, Matador 40 cm 50-200Nm, és Kinzo (?cm) 7-200Nm-ig". Vajon befürdök, vagy jó vásár? Nyilván nem márka egyik sem, de ahhoz, hogy másfél-kéthavonta láncfeszességet állítsak, évente 1-2 alkalommal olajat cseréljek, elég lehet.
Üdv! Igen, mivel egy keresztkulccsal húztam le/lazítottam fel négy éven keresztül, nyilván megadta magát. Találtam egy ADW-t és egy Möller-t 5500-6000 körül mindegyik. Jók lehetnek ezek? Neked milyen van és mennyiért vetted? Illetve van kissebb dugód is hozzá a leeresztő csavarhoz, vagy ahhoz van egy kisebb nyomatékkulcsod? (mert ugye a min. nyomatékok is eltérnek, amiket én néztem, azt hiszem 45-210-ig vannak). Továbbá van szerelési útmutatód, amiből az értékeket tudod? Nekem van egy, de németül, jobb lenne egy angol. Üdv: Rob
Na igen...meg gondolom esőben sem az igazi...
Valszeg maradok a gyári méretnél, arra jutottam fontosabb számomra a motorozhatóság, az élvezet, mint az, hogy bután fest a virsligumi...
Én MOTOROZNI szeretek, nem csak A-ból B-be eljutni. Ezzel a gumival ami most fönt van igencsak szűkös határokon belül lehet játszani.
Nekem volt fenn olyan gumi hátul ami igazából előre mutat. :D Sőt a forgásirány sem az igazi volt...
Ennek akkor van jelentősége igazából mikor állsz egy helyben egy meleg nyári napon jár a blokk és egy erősebb fordulaton nekiereszted a lovakat. Mikor egymásnak feszül az aszfalt és a forró gumi, nah ott lehet érdekesség ha fordítva van. De ez csak a nagyobb gépeknél mérvadó. Annyira ne tessék tőle félni.
Az én véleményem az, hogy gyári méretű gumit szerelj a felnire. Nem véletlenül találták azt oda ki.
Nekem először 180-as volt hátul, most visszavettük 160-ra. (gyárira). Fordulékonyabb, jobban dönthető lett tőle.
Lenne egy újabb kérdésem...biztos tárgyaltátok már itt párszor....gumikérdés!? http://www.argep.hu/trend/CONT...
Erről mi a vélemény? Gondot okoz e, hogy első gumiként árulják? Hátulra fel lehet tenni ezt? Azért vetődött fel bennem a kérdés, mert a Conti Go két forgásirányos, aszerint, hogy előre avagy hátra szereled fel...
Esetleg nagyobb gumi? (Ebből a márkából 130-ast már gyártanak hátulra) Most egy 130 as Metzeller van rajta hátul, ami kockásra van koptatva...(még így vettem) Ezzel katasztrófa egyébként közlekedni, viszont nem tudom eldönteni, hogy a mérete , vagy a kopottsága miatt?
Sziasztok . kiégett a lányom ciberéjén az első izzó és nem fér be a kezem hogy kicseréljem szét kell szedni a fejidomot vagy valaki már cserélt izzót kissebb megbontással tippeket várok vagy ha van valakinek 04-06os szerelési kézikönyve pdfbe elküldhetné . köszi előre is a segitséget
Nekem van egy bal oldali tükörtartó konzolom. Cikkszáma: 53172-KPP-860 Eredeti, bontatlan csomagolásban. Ha érdekel, írj egy e-mailt: ketszeri.mate@gmail.com
Lenne egy olyan problémám, hogy ha bemelegszik a motor, akkor felmegy az alapjárat 5-6.000-re. A gáz, szívató nincs felakadva, alapjárat állító csavar teljesen lent van. Mi lehet a probléma? 2006-os a gép.
Köszi!
eladóvá vált motorom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-786628
4
Valszeg maradok a gyári méretnél, arra jutottam fontosabb számomra a motorozhatóság, az élvezet, mint az, hogy bután fest a virsligumi...
Én MOTOROZNI szeretek, nem csak A-ból B-be eljutni. Ezzel a gumival ami most fönt van igencsak szűkös határokon belül lehet játszani.
Ennek akkor van jelentősége igazából mikor állsz egy helyben egy meleg nyári napon jár a blokk és egy erősebb fordulaton nekiereszted a lovakat. Mikor egymásnak feszül az aszfalt és a forró gumi, nah ott lehet érdekesség ha fordítva van. De ez csak a nagyobb gépeknél mérvadó. Annyira ne tessék tőle félni.
Az én véleményem az, hogy gyári méretű gumit szerelj a felnire. Nem véletlenül találták azt oda ki.
Nekem először 180-as volt hátul, most visszavettük 160-ra. (gyárira). Fordulékonyabb, jobban dönthető lett tőle.
Lenne egy újabb kérdésem...biztos tárgyaltátok már itt párszor....gumikérdés!?
http://www.argep.hu/trend/CONT...
Erről mi a vélemény? Gondot okoz e, hogy első gumiként árulják? Hátulra fel lehet tenni ezt? Azért vetődött fel bennem a kérdés, mert a Conti Go két forgásirányos, aszerint, hogy előre avagy hátra szereled fel...
Esetleg nagyobb gumi? (Ebből a márkából 130-ast már gyártanak hátulra) Most egy 130 as Metzeller van rajta hátul, ami kockásra van koptatva...(még így vettem) Ezzel katasztrófa egyébként közlekedni, viszont nem tudom eldönteni, hogy a mérete , vagy a kopottsága miatt?
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Hegesztéssel megoldották, így nem lesz újra szükség, köszönöm!
Nekem van egy bal oldali tükörtartó konzolom. Cikkszáma: 53172-KPP-860 Eredeti, bontatlan csomagolásban. Ha érdekel, írj egy e-mailt: ketszeri.mate@gmail.com