Tavasszal tervezem egy ilyen motor vételét, és van egy ami nagyon tetszik, azonban egy 170-es athena hengerszett van benne, 10.000 kilométeres. Az érdekelne engem, hogy ez a tuning mennyire "egészséges" tuning, tehát a többi alkatrész mennyire kopik jobban ettől a kis plusz erőtől?
mrmarcell! Nem tudod, esetleg, hogy állítható a szivatóbovden hossza? Azt láttam, hogy a gázbovden állítható, de a szivatót már nem néztem meg. Olyan érzésem van mintha egy kicsi szivatót mindig kapna.
A karbi takarítás nem segített. Ami még előfordult nekem már robogón, az az, hogy hidegen nem volt megfelelő a gyújtás, de ha bemelegedett, akkor már járt faszán. Kicseréltem benne a gyújtótrafót és megoldódott a probléma. Szerintetek lehet hogy a hondánál is ez a gond? (hidegen épphogy elpötyög alapjáraton, de ha felmelegedett akkor nem produkál tüneteket, hibátlanul megy.Ötlet?
A gyári leírás szerint ennyi a szervizintervallum. Az egyik lehetőség, hogy ez egy erősen eltúlzott üzembiztossági intézkedés, a másik lehetőség meg, hogy szimpla üzlet, mert ha már úgyse romlik el az a nyüves Honda, akkor legalább egy szelephézagra vidd el néha. De tény, most, így 13000 km után már megváltoztak a menettulajdonságok, és egy szelephézag állítás után visszakapom a pacikat. Azt se felejtsük el persze, hogy ez egy komoly 13 pacis gépállat, és ahogy mindenki észrevehette, másképp megy 10 fokban, és másképp megy 30 fokban. Bizony, még a külső hőmérséklet is számít.
Segítséget szeretnék kérni, a Feleségemnek van egy 2007 -ben forgalomba helyezett "repsol Mintás" cbr 125.
Erre szeretnék első lámpát, első fejidomot és plexit .
Ha valaki tudna segíteni e-mail:bekesilaci76@gmail.com
vagy 06 20 554-2825
Előre is köszi
Gyárilag 4000 km-enként van előírva a beállítás, de nekem 20000-nél volt legutóbb, most pedig már 33000 van benne. Viszont tegnap megtisztítottam az egész gépet a téli tároláshoz, és nézegettem, hogy ha valaki nem kilométert, hanem állapotot akar majd venni, akkor nem lesz nehéz eladnom. :)
Ha a karbitakarítás nem segít, el kell vinni szervizbe és beállíttatni a szelephézagot. Ha nem pontos századmilliméterre a gyári értékkel, hamar észrevenni. Én erre tippelek. Nekem is el kell vinnem jövő tavasszal, mert kicsit elerőtlenedett. Jó, amúgy sem egy erőgép, de észrevettem, hogy nem úgy megy, ahogy kéne, és a legutóbbi szelephézag állítás után visszakaptam vagy 3 lovat.
Vannak itthon mindenféle cuccaim, már sok karbit takarítottam. Én a petróleumra esküszöm, az fellazítja a koszt általában és könnyen kitakarítható utána. Gondolom semmivel sem bonyolultabb ez a karbi mint a többi társa. Csak megbírkózom vele. :) Köszi a segítséget. Ha ezek után se lesz jó akkor jelentkezem.
Köszi, akkor jól sejtem. Mennyire macerás? Értek a műszaki dolgokhoz, csak még Honda karbit nem szedtem szét. Gondolom ez is Mikuni mint a többi japán mocin. Belevágjak itthon nyugodtan?
Sziasztok! Most vettem egy 2005-ös évjáratú CBR125 mocit 14600 km-el. A problémám vele a következő (van ötletem de hátha itt mondtok okosabb dolgokat is): Hidegen nehezen indul be, és ha beindult, akkor amíg nem indul el fölfele a vízhőmérő mutatója, addig 2500rmp fölött azonnal megáll. Amint bemelegedett a motor onnantól kezdve teljesen hibátlanul működik. Tudni kell, hogy a motor annyira nem volt használva az utóbbi években, hogy pókhálós volt az idomok alatt és a benzin is szerintem már romlott benne. A km óra állása valós, gyári gumik és lánc van még rajta. Ötlet, hogy mit nézzek meg? Első körben amiket lecserélek: benzincsövek és benzin, valamint a karbit ki kéne pucolni szerintem. Valaki találkozott már ilyen hibával?
hangosan felnevettem :DDD semmi köze annak, hogy kidobja e vagy sem, hogy motul vagy repsol van benne. ha fos olaj lenne benne akkor inkább de ebben az esetben nem. cipőben vagy csizmában motorozol? mert ha cipőnél kidobja akkor oké. ha csizmában nem. akkor oké. akkor egyértelmű a hiba :D
Ha valakinek tetszik akkor nálam lehet ilyet intézni(akár egyedi elképzelés alapján is) 3500péz
Üdv