JC34-es 125-ös CBR-hez vettem egy univerzális digitális km órát.
Egy képet kaptam, ahol a kábelek színéhez kötik, hogy mi, hova tartozik. Nos, én bekötöttem (negatív, távolsági visszajelző, indexek), de nem működött. Sajnos így tanácstalan vagyok. Csatolom a képeket, Ti mit mondtok?
Két hozzászólással lejjebb választ kapsz mindenre.
Én kb. 200 kilométerenként fújom, van erre direkt spray. Nekem hamar megszárad. Motorosboltban tudsz venni.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2005-ös Honda Cbr 125/50-es motor. Nem vagyok bent biztos, hogy lett cserélve bent az olaj. Milyet ajánlatok bele? 10W-40? És ebből milyet? Ha cserélem a légszűrőt is,az miben változtat? Kereskedésben, vagy otthon is fel tudom szerelni, az ár mindegy. A láncot hány km-enként kell fújni? És erre milyen spray-t ajánlotok?
Köszönöm
A 2008-as elméletileg még a régi vázas.
Nos, légszűrő csere: leveszed az üléseket és a farokidomot (lehet, hogy elég lesz csak az első ülés ezek közül). Majd a tank hátsó nyúlványán lévő csavart kicsavarod, hátrahúzod a tankot és leemeled (itt vigyázz, le kell húzni a vákum és a benzincsövet, ill. az üzemanyagszint jeladó csatiját). Ott lesz egy fekete "doboz". Csillag fejű csavarhúzóval kicsavarozod azt az 5-6 csavart, majd leszeded a tetejét. A középső rész maga a légszűrő. Lecseréled és mehet vissza minden.
Olajcsere: elindítod, elindulsz. Csapsz vele egy kört, hogy jól bemelegedjen, stb, stb (ne sztenderen melegedjen, úgy nem ajánlatos). Leállítod. A blokk alján, jobb oldalról találsz egy csavart, azt kicsavarod (vigyázz, forró az olaj!), illetve előzőleg alá teszel egy tálat, amiben elfér kb. 1 liter (inkább több) fáradt olaj. Ha kifolyt az olaj, visszatekered a csavart. Megint csak jobb oldalt, de immáron oldalt van a nívó pálca, ami egyben az olajbetöltő nyílás is. Beletöltesz 1L olajat (ajánlom a Motul 5100-t, kb. 3500Ft). Majd leveszed sztenderről a motort, és beállítod függőleges állásba. Így ellenőrized az olajszintet (valahol a felénél kell lennie). Elindítod és hallgatózol, nem-e kopog, stb...
Vettem egy 2008-as 125R-t 7.000 km-el. Az előző tulaj egy idősebb férfi volt, aki a birtokra való kijutást oldotta meg vele, tehát javában földúton ment. Kérdésem, hogy cseréljek szűrőket, olajat egyértelműen?Valamint miből melyiket javasoljátok, van-e bevált,olcsó bolt ezek beszerzésére illetve otthon is megoldható némi műszaki érzékkel ezek cseréje?
A telók nem állíthatóak sajnos. Gumikat olyat tegyél rá amilyen gyárilag rá való. Tudom, hogy furán néz ki a keskeny hátsó gumi de sokan próbálkoztak már nagyobb méretekkel és kezelhetetlenné válik állítólag. Ez nem egy 160 lóerős motor hogy indokolt legyen a széles gumi. :)
Egyszer megpróbáltam. 200e lett volna az össz költség, bár a legnagyobb kihívás az összes adásvételi beszerzése lett volna. Míg a svájci tulajtól az én nevemre kerül a motor. 2 nyelven...
Köszönöm a gyors választ!Még annyi,hogy ha a teleszkópot puhábra venném?A nővérem 157 cm ezeknél hol kell leengedni az olajat és milyet érdemes rá venni?Hátsó gumiba milyet ajánlottok?a 110-es gumi belefér?
Előszöris kell hozzá adásvételi szerződés, (ha jól tudom az eredeti amivel először megvették de ebben nem vagyok biztos), a költségekről meg annyit, hogy regisztrációs adó 92 ezer forint, műszaki vizsga 5 ezer forint, forgalmi 6 ezer, törzskönyv 6 ezer, rendszám is pár ezer forint. Amire forgalomba helyeztetsz egy ilyen motort kb 150 ezret ráköltöttél. Szerintem ne vegyél segédmotorként használt motort, nem éri meg.
Tudtommal sem az első-hátsó teleszkóp, sem az ülés magassága nem állítható. Én se vagyok nagy darab (175 centi) de néha úgy érzem kicsi nekem a moci. :)
Sziasztok!Tegnap vettünk a nővéremnek egy cbr 125r-t és az lenne a kérdésem,hogy lejjebb lehetne e rakni az ülésmagasságot,vagy a teleszkópnál tudnánk-e valamit csinálni,mert lábbújhegyen ér le a lába mind2 oldalról!Válaszotokat előre is köszönöm!
Érdeklődnék hogy milyen papírok kellenek egy ilyen motor rendszámossá tételéhez?
Több hirdetés van ahol 50es-ként használt motorokat adnak. Ha esetleg egy ilyen mellett döntök, mibe kerül és hogy történik a rendszámoztatás?
Még anno írtam itt, hogy ha rajta van a saru az akksin, de nincs ráadva a gyújtás, akkor világít a lámpa. Nos, az óta sikerült észrevennem egy hiányosságot, mégpedig azt, hogy hiányzik a főrelé. Ez okozhat ilyen problémát? Relét már vettem, de az akku csak holnapra lesz "kész" (ellenőriztetem + feltöltetem egy barátommal) és kíváncsi vagyok. :)
Illetve lenne egy eladó kipufogószettem, házi készítésű, nyitott. Szép hangja van, de nekem túl hangos, ezért válnék meg tőle. Ha esetleg valakit érdekel, itt elér: ebeni95@gmail.com
Itt megtekinthető egy hirdetés róla: http://aprod.hu/hirdetes/honda... (Elég koszos a dob, nem volt időm letakarítani, nézzétek el nekem.)
Lenne egy érdekes kérdésem. A kilóméter számlálón ki lehet szúrni ha tekergetve volt?
Link
Csak nekem fura, hogy az utolsó két kilométer szám nem egy sorban van a többivel, miközben a 100 méter számláló 2 és 3 között van?