De ezen a forumon mást nemis várhatsz!Van ereje böven,tol lentröl mint a gözmozdony(én rendszeresen kettöböl indulok)simán elindul rángatás,és kupplungcsusztatás nélkül!
Mi rendszeresen turázunk,külföld,belföld egyaránt,és hihetetlen kényelmes!Jol fogyaszt(ezse utolso),bár ez mindenkinél máshogy jöhet ki!Ha nem hajtod,simán kijön 6 lityiböl százra.
Alacsony a fenntartási költsége,mivel nagyon kivannak tolva a szervizintervallumok.
Nekem a gyári láncszettel,elmegy 35-38 ezret,és akkor még lenne a láncba.
Pályára is járok vele,és ottse vallunk szégyent,pedig valljukbe nem oda tervezték!Viszont nemjön be a digitális müszerfal(én jobban szeretem a hagyományos analog vekkereket).
A duálféket szokni kell,föleg kanyarokba okozhat meglepetést!
Tehát összeségében egy nagyon jo kiforrot konstrukcio!
Mély fájdalommal közlöm,hogy aki XX-t szeretett volna venni/ahogy én is/ újba az lekésett,mert a sárgák beszüntették a gyártását
Maradnak a használtak kitudja milyen állapotban
kössz PAZSO hogy irtál! valami ilyesmire számitok én is. bár a cb-émbe 9000km van igen jonak tartom turázásra használom én is. kérdezem nem zavaro-e a csutka kormány mi az átlag fogyasztása jo-e a szélvédelme?
Szia te öreg motoros, majd ha lesz időd az adatlapodat töltsd ki.
Az XX egy nagyon megbízható motor, jó menettulajdonságokkal, jó kezekben felveszi a versenyt bármivel.
Sokat gurulunk együtt XX-esekkel és hidd el nem túlzok amikor dícsérem, de a Hondások majd ha tudnak bővebben kifejtik( különössen Milka)
-most cserÉlem cb-1.3-masomat xx-re!
:) Jó döntés! ;)
Ez az én véleményem:
Hihetetlenül jó motor az XX. Két arca van. Ha nem forgatod 5000 fölé, olyan mint egy kezesbárány, egy igazi nagypapis motor kényelmesen használható hatalmas nyomatékkal.
Ha viszont el kezded forgatni, előtör belőle a vadállat / vadrigó? :) /. Tényleg fantasztikus motor, én túrázástra használom, kiválló társ.
Először azt hittem hogy egy ekkora motornak tutira durva teherváltási reakciói vannak, és tartottam tőle /míg ki nem próbáltam/ hogy nehéz lesz vezetni. Na az a helyzet hogy egy XX-nek ilyen nincs, olyan simán és precízen működik a váltó, mint egy álom. Mondom jobbcsukló függő, de szerintem egy nagyon kezes motor a Rigó.
Szóval ne félj tőle, én rosszat nem tudok mondani róla.
sziasztok xx-esek ! Öregmotoros vagyok . most cserÉlem cb-1.3-masomat xx-re!
irjatok tulajok milyen ez a moci, mire szÁmitsak? hogy viselkedik , milyen a menettulajdonsÁga
megbizhatosÁga, ereje, stb.
ahogy elnéztem,neked egy 1200-as banditád van!Gondolom a tartois(ami a dozt tartja),ahhoz van!
Viszont akkor nem értem,mért az XX topicba hirdetted a cuccot!
Tudna valaki segíteni? G.P.T. váltófokozat kijelzőt szeretnék bekötni, de nem akarok kisérletezni, mert számomra nem egyértelmű a dolog.
A régebbi, piros kijelzősről van szó.
Sziasztok XX-esek!Tudnátok nekem szerelésben segíteni?Honda CBR 1000 F Kehin karbi benzin szintjét szeretném beállítani és megtudnád adi, hogy hány mm-re áll ki az úszó a karbi síkjától, vagy te milyen módszerrel szoktad állítani?
Válaszod előre is köszönöm!
Üdv! Bandi!
Halihó. Eladnám 2 Hebco Journey oldal dobozom. 42l/db .Nagyon jó állapotuak ,a legjobb terhelhetőségi és sebesség indexel rendelkeznek,tuti vizálloság. Új ára 120,000Ft volt,most 60.000 Ft az áruk. Üdv : Szabi
Nekem egy állithato "drágább" tipus van,de 270-ig hibátlan!