Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hej emberek!
Sziasztok! Szégyeljétek magatokat. Miért csak Én képviseltem az XX társadalmat citadellán, tegnap?
Melóból oda gurultam, legurultam, palacsintáztam, és go vissza melózni! Legközelebb remélem több XX-lesz körülöttem!
Mr. jó a hangja is, a vasadnak! Legközelebb eljöhetnél palcsit zabálni, bazi vagesz!
Na legyetek jók! Most végeztem, és holnap is megyek. Koránkelés stb,stb.!
Széles utat nektek!

Még valami! Látod Milkabá! Na ezért nézegetem a K8-at. Gondolok a jövőre....... De titkon bízok a Hondában, csak nem hagy minket a szarba. Cikis lenne egy Suzukin!
Ezt értem meg tudom. De a busát is tudták hogy jön és azt is eléggé megjelenés előtt.
Mondjuk az XX-el már évek óta szarakodnak hogy lesz vagy nem lesz...
Én nagyon szomorú leszek ha nem lesz...
Ezt még a hondaszalonokba se tudják!
Vagy nem akarják tudni,mondani!Tudod tulnagy pénzekröl van itt szo!
Olyan nagy pénzekröl,amit ha gulába raksz,komoly távolságrolis,szabadszemmel láthato!
Most akkor nem lesz több XX ? Megszüntetik agyártást is és nem is lesz semmi helyette?
Vagy majd jön az 1200 ? vagy mi?
Pontosan!

És minél többet vársz valamire(énrám),annál jobban megbecsülöd,mikor megkapod(engem)!
Super Blackbird 1200XX sem, melyet pár éve teszteltem, pedig annak végsebessége 320 km/h volt. A Firehawk a forgalomban olyan, mint egy kezes bárány, nyugodtan lehet vele 1500-as fordulatszámon menni, de amint lehet, kiéli magát, és egy megállíthatatlan vadállattá válik. Az eszement kipörgések valóban érthetõvé teszik Savory választását, a WP kormányteleszkópok alkalmazásával, melyek mindenrõl gondoskodnak, amíg a kerék a fölfön van.
Legalább előjöttél végre! .
XX 1200

Bár jelenleg még csak tesztelési fázisában tart a Honda legújabb öthengeres GP eroforrása, a japán motorgyár mérnökei máris hasonló technikán alapuló utcai változatokon törik a fejüket. A tervek szerint 2004-ben egy négyhengeres, majd rá egy évre egy öthengeres utcai sportmotor is csatasorba áll.


A 2004-ben debütáló négyhengeres motor a jelenlegi SP-2-es utóda lesz, ugyanis ekkortól lépnek érvénybe a superbike versenysorozat megváltoztatott szabályai, amelynek értelmében az összes motorkonstrukció 1000 köbcentis lehet (jelenleg a négyhengeres eroforrásokra 750 köbcentis limit vonatkozik). Várhatóan az új SP-vel egy idoben jelenik meg az új Fireblade is, amely megtartja ugyan eredeti soros, négyhengeres motorját, ám 2004-tol már majd 1000 köbcentis lökettérfogattal, és V-TEC szelepvezérléssel fogja rémisztgetni a közúti ellenfeleit.

2005-ben egy további újdonsággal gazdagodik a Honda palettája, ugyanis ebben az évben lép színre a négyütemű GP eroforráshoz legközelebb álló utcai konstrukció, egy hatalmas méretű (1200-1300 cm3) sportmotor formájában. Az öthengeres masina a jelenlegi Blackbird XX-t fogja leváltani, és a nem titkolt küldetése az lesz, hogy visszahódítsa a leggyorsabb motornak járó címet a Hayabusatól és a Kawasaki ZX12-R-tol. Ehhez a feladathoz 200 lóeró körüli teljesítményt fog produkálni az öthengeres XX, ami korántsem jelenti majd az erőtartalékai végét, de ennél többet egyszerűen nem mernek a közútra szabadítani a Honda mérnökei.

Az öthengeres motor megjelenéséig, még radikálisan felfrissítik a hosszú évek óta változatlan formában kapaható Super Blakcbird XX-t, amelyet várhatóan még ez év végén be is mutatnak. A kötelezo optikai ráncfelvarrás mellett a négyhengeres eroforrást is megnövelik 100 köbcentivel, így 2003-tól már 1200 köbcenti felett uralkodhat a Blackbird gazdája.

forrás: www.motorforum.hu
Azért ez nem semmi!

A Honda viszont úgy döntött, kiradírozza az XX-et a palettáról. Hallani lehetett olyan urbán legendát, miszerint a Honda elkészítette az új XX-et, de az olyan erős lett, hogy a gyár úgy döntött, mégsem forgalmazzák, mert nem fér bele a Honda és a Biztonság örök és megbonthatatlan egységébe.
Szia barátom!
Nem,nem!De nemis telljes harci diszben!Edzöcipö,szabadidöruha alul,felül motorosdzseki,no meg sisak!
Tudod csak ugy lazán!Biztos szép látvány lehettem!
Megint papucsban?
Vigyázz magadra Barátom mert megharagszom!
Szia barátom!
Volt,de cak 22 kilcsi!Lemostam a vasat,megnéztem a féket,meg ilyesmi!Oszt mikor a tavaszi felkészittéssel készvoltam,mentem egy kicsit!Konstatálltam,még mindig megy 272,izombol,erölködés nélkül!
Szia4
Nem hallotam még ilyen gondrol!De ha ez igaz,akkor a szimeringnél lehet a gond.Mivel az hivatott megvédeni a csapágyat a viztöl,kosztol!
Ja adatlapod töltsd ki létszives!
volt egy felnijavitásom lehet hogy ott sérült meg a silent
Szia Milka!
Lesz ma gurulás? Vagy még anyira nincs tavasz? Nálunk nagyon szépen süt a nap!
Hát Busáról már hallottunk ilyet (nem is keveset), de én XX-ről még nem.
A motorkámon beázot a kerékagy csapágy volt már valakinek ilyen problémája az xx-é vel?
jo reggelt nektek igen szépen melegszik az idő
Nekedis joooreggelt!
Joo reggelt nekedis barátom!
JÓ REGGELT MOTOROS BARÁTAIM !
Jó reggelt!
Joooooooo reggelt mindenkinek!


Csapos SOS!