Gondolkozom a motorom eladásán, szerintetek mennyit lehet érte kapni?
-2003as 43e km (tuti)
-új RK lánc és fogaskerekek (a legerősebb!) Louise-os automata olajzóval
-Wirth progresszív első rugóval
-Led-es hatsó lámpa és füstös indekbúrák E betűs TÜV-ös német, nem kínai...
-Takkoni dupla sportdob E betűs, db killeres, gyönyörű hanggal
-gyári dobok megvannak, sértetlenek
-gyári oldaldobozok!
-újszerű piros Brembó fékek, kopásmentes tárcsákkal
-gumi lassan cserés
-13e km-el vettem, akkor azonnal megkapta az új gyári vezláncfeszítőt és azóta egy izzót sem kellett cserélnem...
Összességében nagyon egyben van, profilomnal képek..
Hétvégén lemostam, levakszoltam, fém részeket leápoltam az XX-en, most már igazán szép dísze lett a portának
Egyébként a mosás arra is rádöbbentet, hogy a gyári hátsó sárvédő nem sok minden ellen véd, idővel lehet kell vmi kiegészítő rá, bár ezt a szép gyári állapotot nem szeretném elrontani
Alapelvekben nem egyezünk. Szerintem egy motornak jobban áll ha mutatja hogy mi lakik a sok burkolat alatt. De ezen sosem veszünk össze. Így szép a világ hogy mindenki mást gondol. :-D
Na de ilyen baja pl a 11-esnek nincs. Ott kijut a meleg. Nem pedig mindet rám fújja. Látjátok mondom én hogy nem kell a rigóra az a sok műanyag. A nőt is jobban szeretjük burkolatok nélkül mint egy halom műanyagba csomagolva.
Hazahoztam a szervizből a vasat, nagyon szuper lett
Minden folyadékból kapott újat, plusz kellett cserélni rajta az első fékbetéteket, levegőszűrőt, és ugye a fesszabot, illetve kapott egy injektor szinkront is.
Most úgy jár mint egy doxa
A melegedést kezdem érteni, mert a mostani hidegben is pikk-pakk meleg lett a masina, így már el tudom képzelni, hogy mi vár rám nyáron
Hétvégén, ha lesz egy kis időm, akkor lemosom, és elteszem téli álmot aludni
a rövid gatyát csak én írtam... a nyári kánikulás araszolásnál a 110-120 fok előfordul... no probléma..
az xx egy macera nélküli igénytelen motor.. volt jó pár motorom az elmúlt tíz éveben van tapasztalatom,,saját....
-2003as 43e km (tuti)
-új RK lánc és fogaskerekek (a legerősebb!) Louise-os automata olajzóval
-Wirth progresszív első rugóval
-Led-es hatsó lámpa és füstös indekbúrák E betűs TÜV-ös német, nem kínai...
-Takkoni dupla sportdob E betűs, db killeres, gyönyörű hanggal
-gyári dobok megvannak, sértetlenek
-gyári oldaldobozok!
-újszerű piros Brembó fékek, kopásmentes tárcsákkal
-gumi lassan cserés
-13e km-el vettem, akkor azonnal megkapta az új gyári vezláncfeszítőt és azóta egy izzót sem kellett cserélnem...
Összességében nagyon egyben van, profilomnal képek..
Elcsesztem a jegyrendelést. Van egy fölös felnőtt jegyem a motor kiállításra. Ha valakit érdekel írjon rám privátban megbeszéljük.
Egyébként a mosás arra is rádöbbentet, hogy a gyári hátsó sárvédő nem sok minden ellen véd, idővel lehet kell vmi kiegészítő rá, bár ezt a szép gyári állapotot nem szeretném elrontani
43 mm-es villa szimering beütőt keresek bakelit vagy kemény műanyag kivitelűt. Tud valaki eladót, vagy üzletet ahol "olcsón" lenne ilyen.
Kösz
Minden folyadékból kapott újat, plusz kellett cserélni rajta az első fékbetéteket, levegőszűrőt, és ugye a fesszabot, illetve kapott egy injektor szinkront is.
Most úgy jár mint egy doxa
A melegedést kezdem érteni, mert a mostani hidegben is pikk-pakk meleg lett a masina, így már el tudom képzelni, hogy mi vár rám nyáron
Hétvégén, ha lesz egy kis időm, akkor lemosom, és elteszem téli álmot aludni
az xx egy macera nélküli igénytelen motor.. volt jó pár motorom az elmúlt tíz éveben van tapasztalatom,,saját....
Még rövid gatyával is meredeknek tűnik, mondjuk ha a napsütéssel együtt nézzük talán, de akkor is meredek