Egy szabó barátom mondta jó pár évvel ezelőtt a következőket. Ha egy nadrág kilyukad, azt hiába foltozzuk meg az soha sem lesz olyan mint ha sértetlen maradna. Na ezekre a csodaszerekre is jó a hasonlat. Elkopik abból soha sem lesz új. Tehetsz Te bele bármit. De hát meg kell élni a forgalmazóknak és ezért mindent elkövetnek. Használni nem használ de remélhetőleg nem is árt.
Hi!
Félreértés ne essék,nem kívánok hitvitába bonyolódni,de:
ennek akkor lenne mérvadó jellege,ha két egyforma járműbe új korától használnánk, egyikbe normál belevaló cuccot,a másikba a varázsszereset.x km után teljes szétbontás és vizsgálat.De amig nekünk a nyugaton levetett használt autók jutnak,addig ez felesleges.
Viszont a NORMÁLIS időben történő olajcsere csodákra képes.A lentebb említett társaságban mindenki 8-10 ezer km nél cserél olajat és szűrőket,nem 30-40 ezrenként.Többünknek van 500ezer km feletti autója, motorikus és olajzással kapcsolatos problémák nélkül.
-én hiszek a tudományban és a teknika fejlődésében,de egy kopott csapágy vagy görgő esetében nem tudok olyan dolgot elképzelni,hogy az visszaálljon az adott kopásnál kevésbé kopott állapotára.
Írom mindezt úgy,hogy egyáltalán nem kívánom megkérdőjelezni az általad leírtakat.
Sziasztok,
A tompított és távolsági fényszórókat meghagytam, az izzót kicseréltem nagyobb fényerejű stb. Philips izzókra, az összes többi világítás, jelzőfény SMD LED-es a motoron. A DRL integrált index-el a gyári lámpabúra profilja, indexeléskor a DRL teljesen elhalványodik, ebay beszerzés német termék nagyon hasznos a tapasztalatok szerint. A hátsó lámpát szintén kicseréltem a felső sor fékezéskor 3 gyors és 3 lassú villogás után a teljes féklámpa módra vált, több esetben tapasztaltam hogy jó szolgálatot tett, mikor néhány autós kolléga érthetetlen okból nem, vagy lassan vette észre, hogy erőteljesen fékezem, Alibaba beszerzés Hong-Kongból. A hátsó indexek szintén Alibaba. Azért ilyen, hogy kevés helyet foglaljon, mert ha fölrakom a gyári doboztartót, vagy leszedem így nem kell külön még az indexeket is szerelgetni. A műszerfal gyári háttérének megvilágítását kicseréltem SMD ledekre, ebay beszerzés német termék. A DRL kapcsolására a kép bal sarkában a csutkára szerelt (pont ennyi hely van) vízálló kapcsolóval oldottam meg. Egy vízszintes vonásnál a tompított és a DRL működik, 0-nál csak a tompított, az alsó két vonásnál a helyzetjelző és a tompított (gyári helyzet). Minden saját szerelés, gyári plug&play csatlakozóval Alibabáról beszerezve. Minden lámpából létezik füst és átlátszó színű foncsorral. Ha valakit érdekel, hogy konkréten melyik honlapon rendeltem, szívesen segítek, vagy esetleg segítek megcsinálni.
A XADO termékeket mind az autóhoz, mind a motorhoz rendszeresen használom. https://xado.hu/webshop/alkalm...
Miket? Tudom sokan nem értenek egyet ezzel, de saját tapasztalatokon alapul. Olajcsere előtt minden egyes alkalommal VitaFlush komplex tisztítóval átöblítem (hatékony), nem károsít semmit. Az új olaj után két doboz (8ml) EX120 revitalizálót raktam bele, két szezont követően (ez függ a futott km-től stb.) Eredmény csendesebb simább váltás, csökkent a fogyasztás, és jobban megy. Az összes csapágy és görgő zsírzásánál a XADO-t használom, az 50%-os felújítót.
Hi!
Nálunk autós-motoros körökben (zömmel szerelők vagyunk),az a hitvallás,hogy a motorba OLAJ való.Ha egyéb hókusz-pókusz is kellene bele,azt beletenné a gyár,vagy hivatalosan ajánlaná mellé.
Ha gond van az olajjal,másik gyártót kell kipróbálni!
„DRL vs. XX” projekt, v. 2.0
E-jeles, Philips Daylight 9 autós nappali menetfény szettet szereltem fel, vezérlőmodullal együtt. A korábbi DRL (Philips Daylight 8 szett egyik fele) helyzetjelzőről kapta a tápot, emiatt folyamatosan világított (éjszaka is, ami a szembejövő forgalom számára zavaró volt), ezért a mostanit szerettem volna szabályosan applikálni.
A Daylight 9 fényforrásai a korábbi, 8-as modellhez képest keskenyebbek, valamint max. 30 fokos szögben szerelhetők, ezért befért a fejidom alá mindkét egység.
Az előzően szerelt menetfény használata megmutatta, hogy a fejidom alsó, sík felülete nem túl merev, rezonálásra hajlamos, ezért a komplett szettet felülről meg kellett támogatni egy bumeráng alakú alumínium merevítővel.
A csatlakozók szabványos két-, illetve négypólusú SUPERSEAL típusúak. Ha valakinek vannak a polcon ilyen csatlakozói, illetve krimpelője, pontosan méretre lehet vágni a vezetékeket, megszabadulva a felesleges tyúkbelektől.
Működése:
- motor indítását követően automatikusan bekapcsol
- motor leállítását követően, érzékelve a töltés hiányát, kb. 10 másodperc múlva kikapcsol
- helyzetjelző/tompított fényszóró kapcsolása esetén kikapcsol
Nagyon vad :)
A gyári foglalatba tehető ledes "izzót" tettél bele vagy átalakítottad a foglalatot?
A hőelvezetés nem okoz problémát? Én azt hallottam, hogy ezek a ledes cuccok eléggé melegednek.
A szoci gépeket leszámítva, nekem eddig csak kommersz japán vasaim volt, és egyik se ette az olajt :)
Pontosabban a korábban említett TDM esetében, amikor hosszasan kihasználtam a Német autópálya adata lehetőségeket, akkor egy nagyon picit csipegetett.
hidd el, amikor a japán gépeken szocializálódott lelkem felháborodva vette tudomásul, hogy ez "normális", kissé háborgott... értem azt is, hogy miért, értem azt is hogyan, na de na....
Félreértés ne essék,nem kívánok hitvitába bonyolódni,de:
ennek akkor lenne mérvadó jellege,ha két egyforma járműbe új korától használnánk, egyikbe normál belevaló cuccot,a másikba a varázsszereset.x km után teljes szétbontás és vizsgálat.De amig nekünk a nyugaton levetett használt autók jutnak,addig ez felesleges.
Viszont a NORMÁLIS időben történő olajcsere csodákra képes.A lentebb említett társaságban mindenki 8-10 ezer km nél cserél olajat és szűrőket,nem 30-40 ezrenként.Többünknek van 500ezer km feletti autója, motorikus és olajzással kapcsolatos problémák nélkül.
-én hiszek a tudományban és a teknika fejlődésében,de egy kopott csapágy vagy görgő esetében nem tudok olyan dolgot elképzelni,hogy az visszaálljon az adott kopásnál kevésbé kopott állapotára.
Írom mindezt úgy,hogy egyáltalán nem kívánom megkérdőjelezni az általad leírtakat.
A tompított és távolsági fényszórókat meghagytam, az izzót kicseréltem nagyobb fényerejű stb. Philips izzókra, az összes többi világítás, jelzőfény SMD LED-es a motoron. A DRL integrált index-el a gyári lámpabúra profilja, indexeléskor a DRL teljesen elhalványodik, ebay beszerzés német termék nagyon hasznos a tapasztalatok szerint. A hátsó lámpát szintén kicseréltem a felső sor fékezéskor 3 gyors és 3 lassú villogás után a teljes féklámpa módra vált, több esetben tapasztaltam hogy jó szolgálatot tett, mikor néhány autós kolléga érthetetlen okból nem, vagy lassan vette észre, hogy erőteljesen fékezem, Alibaba beszerzés Hong-Kongból. A hátsó indexek szintén Alibaba. Azért ilyen, hogy kevés helyet foglaljon, mert ha fölrakom a gyári doboztartót, vagy leszedem így nem kell külön még az indexeket is szerelgetni. A műszerfal gyári háttérének megvilágítását kicseréltem SMD ledekre, ebay beszerzés német termék. A DRL kapcsolására a kép bal sarkában a csutkára szerelt (pont ennyi hely van) vízálló kapcsolóval oldottam meg. Egy vízszintes vonásnál a tompított és a DRL működik, 0-nál csak a tompított, az alsó két vonásnál a helyzetjelző és a tompított (gyári helyzet). Minden saját szerelés, gyári plug&play csatlakozóval Alibabáról beszerezve. Minden lámpából létezik füst és átlátszó színű foncsorral. Ha valakit érdekel, hogy konkréten melyik honlapon rendeltem, szívesen segítek, vagy esetleg segítek megcsinálni.
A XADO termékeket mind az autóhoz, mind a motorhoz rendszeresen használom. https://xado.hu/webshop/alkalm...
Miket? Tudom sokan nem értenek egyet ezzel, de saját tapasztalatokon alapul. Olajcsere előtt minden egyes alkalommal VitaFlush komplex tisztítóval átöblítem (hatékony), nem károsít semmit. Az új olaj után két doboz (8ml) EX120 revitalizálót raktam bele, két szezont követően (ez függ a futott km-től stb.) Eredmény csendesebb simább váltás, csökkent a fogyasztás, és jobban megy. Az összes csapágy és görgő zsírzásánál a XADO-t használom, az 50%-os felújítót.
Erről ennyit.
Nálunk autós-motoros körökben (zömmel szerelők vagyunk),az a hitvallás,hogy a motorba OLAJ való.Ha egyéb hókusz-pókusz is kellene bele,azt beletenné a gyár,vagy hivatalosan ajánlaná mellé.
Ha gond van az olajjal,másik gyártót kell kipróbálni!
De itt a kép.
E-jeles, Philips Daylight 9 autós nappali menetfény szettet szereltem fel, vezérlőmodullal együtt. A korábbi DRL (Philips Daylight 8 szett egyik fele) helyzetjelzőről kapta a tápot, emiatt folyamatosan világított (éjszaka is, ami a szembejövő forgalom számára zavaró volt), ezért a mostanit szerettem volna szabályosan applikálni.
A Daylight 9 fényforrásai a korábbi, 8-as modellhez képest keskenyebbek, valamint max. 30 fokos szögben szerelhetők, ezért befért a fejidom alá mindkét egység.
Az előzően szerelt menetfény használata megmutatta, hogy a fejidom alsó, sík felülete nem túl merev, rezonálásra hajlamos, ezért a komplett szettet felülről meg kellett támogatni egy bumeráng alakú alumínium merevítővel.
A csatlakozók szabványos két-, illetve négypólusú SUPERSEAL típusúak. Ha valakinek vannak a polcon ilyen csatlakozói, illetve krimpelője, pontosan méretre lehet vágni a vezetékeket, megszabadulva a felesleges tyúkbelektől.
Működése:
- motor indítását követően automatikusan bekapcsol
- motor leállítását követően, érzékelve a töltés hiányát, kb. 10 másodperc múlva kikapcsol
- helyzetjelző/tompított fényszóró kapcsolása esetén kikapcsol
Add meg neki ami jár,se többet,se kevesebbet!
Nem melegebb mint egy gyári izzó.
A gyári foglalatba tehető ledes "izzót" tettél bele vagy átalakítottad a foglalatot?
A hőelvezetés nem okoz problémát? Én azt hallottam, hogy ezek a ledes cuccok eléggé melegednek.
Valaki használt már valamilyen Xado/metabond/STp bmi egyéb adalékot ennek kapcsán? Volt értelme?
Pontosabban a korábban említett TDM esetében, amikor hosszasan kihasználtam a Német autópálya adata lehetőségeket, akkor egy nagyon picit csipegetett.
Persze azok mind szarjapánok voltak