Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, alakulgat a motor, de ujjabb kérdések merűlnek fel amiben segítségeteket kérném.
Az egyik hogy akartam venni teleszkóphoz olajat. De valamiért úgy emlékeztem hogy a gyári az 15w. A boltban csak 10w volt úgyhogy ezt kihagytam. Viszont rákerestem de Nemtalálom sehol a gyári ajánlást. Így nem vagyok biztos a 15wben sem.
Másik kormánynyak csapágyat csak golyósat tudnak rendelni a gyárit. Hol tudnék jóminőségű kúpgörgőset venni? A tipúst milka egyik hozzászólásában már megtaláltam ha ez az :SSH903R
És mégegy megnézné valaki hogy az xx alsó villanyaka ugyan az e mint a malacé?
(Mert ha igen, az nagymértékben megnövelné az esélyét hogy találjak egyet valamelyik bontóban)
Köszi.
Nem még meg van. ki kéne takarítanom meg a régi maradó Fordon is javítani kell addig meg jó ha van egy tartalék kocsi. Amúgy ha valaki érdekel 200.000 Ft lesz a Daewoo (ez a motoros ismerős ár amúgy 250). Aminek ugyan van egy két apró hibája de egyik sem a mozgást elősegítő rendszereken van hanem apróságok. De ha ismerős érdeklődik utána írok egy listát minden ismert ilyen apró hibácskáról.
Igen nyáron mondtad eszik a disznyó a régi 4kerekűt elvitték már?
Most örököltem meg fater Fordját 4,2L/100 A malac meg 7 felett / 100
Sokat eszik... 4.5L/100km
Persze kinek a Pap kinek a Papné. Senkit sem akarok megtéríteni hiszen rutintalanságomból kifolyólag a véleményem amit néha tanácsként értelmeznek mások meglehetősen gyenge és rutintalan. Csupán érzések. De mindenki azért motorozik mert jó érzés nem pedig azért mert logikus döntés. Hiszen sokat eszik veszélyes és még meg is lehet rajta ázni. Ha ezek számítanának senki sem motorozna. De nem ez a lényeg hanem azért mert még a legnagyobb szakadó eső után miután rommá áztam és fázom, akkor is nagy mosollyal vagy legalábbis jó kedvel szállok le a motorról.
Olyan ez mint a behugyozás, messziről látszik rajtad, de a melegét csak te érzed
Cimbim cbf 600 gépén pilot road 4 van párban és semmi majréja nincs jó vele csesznekelni...
Viszont én érzések alapján motorozok. Nem a századok döntenek. Ebben a gumiban csalódtam némileg ami persze lehet sőt valószínű hogy azért volt rossz mert rossz használt volt, de a vélemény kialakult. Maradok az angyalkánál.
Hát Bajker lehet hogy igazad van. Ingyen ugyan nem volt az igaz de nagyon közel állt hozzá. 2.000 + 1. 500 volt felszerelve. Nagyon nem volt már abroncs és még egy utolsót akartam mennie amiből 4 lett.
Ekkora tavnal kb 2 mm es lehetett kezdesnek,vagy kevesebb,remelem ajandekba kaptad.
Vagy csak kifogtál egy fos használt gumit
Akkor szoktam még a Hondát. Tényleg nem tudom szavakba önteni. De olyan bizonytalan érzés volt azzal az abronccsal menni. Biztos nagyban közrejátszott és most is közrejátszik a rutintalanságom de nem alakult ki bizalom a gumi kapcsán miközben használtam. A bizonytalan a legtalálóbb kifejezés rá. Mintha szőnyegen mennél, érzed hogy ott az út meg be is fordul de olyan puhán és lágyan ami bár pozitív jelző de nekem ezért a puhaság érzet miatt nem alakult ki bennem bizalom. Lehet hogy ma már más lenne mert mindez a kezdőségem hozadéka volt de nekem fura volt.
Nem tudom mikor, nem tudom miért, nem tudom hogyan, de nem volt jó... ok, hát így el is hiszem... mint a "katasztrófahíradóban" a TV2-n, mikor megkérdezik a szomszédot, aki nem látott semmit...
Egyszer még tavaly év végén tettem fel egy PR4-est használtan. A franc tudja milyen idős volt meg hogy mennyire volt jó állapotban nem emlékszem. De talán annyira volt elég hogy a szezon végén még olyan 2-3.000 Km-t menjek meg hogy az legyen a felnin míg a műhelyben állt a gép. Persze ez nem hasonlítási alap hiszen használt volt meg a franc tudja hogy tárolták, de akkor a Pilot-ok elég gyenge nyomot hagytak bennem.
Én motorral együtt vettem a pr4et, csak emiatt nem cserélem le...majd ha elkopik
Maradj a PR3-nál!
A tesztek alapján,no meg a Michelin is mondjuk úgy elismerte,hogy jobb a PR3 mint a 4.
De túl sokat fektettek a fejlesztésbe,a gépekbe,meg mindenbe,és ki kell futtatni a PR4-et!
Nekem tarcsiba itthon PR3-as szett van!
Pedig hidd el,bármit tarthatnék tartalékba!
A motorosok tapasztalatai alapján nem jött be az ígéret es a pr4 nemhogy nem bír többet, de kevesebbet megy el mint Pr3. Ettől függetlenül most pr4 gt-t fogok kipróbálni.... meglátjuk, ha nem akkor visszatérek a pr3-hoz
Nekem 16 ezret (egy egész szezon) állt szerelőnél a motor, és mégis rengeteg minta van a gumin. pr4
Igaz nem Mischelin gumikat koptattam de azok kb 11000 km mentek. Most pr4 van fent kiváncsi leszek mennyit megy el. Ha csak el nem kell a motor.
én pr3-al 16e km-t mentem az x11-el, túlnyomóan 2 személy 3 doboz, egyáltalán nem kímélő módban... mondjuk a széle fogyott el koppra, autópályán még lenne benne kb 2 ezer km kopásjelzőig... én nem csodálkozom. Tibi a pr2-vel hasonlót ment az xx-el, pedig nem vigyáztunk a gumikra...
Mint emlitettem most cseréltem gumikat az xx. Mivel vezetett a szervizháttere van a gépnek és csak most néztem hogy az előttem levő gazdi egy Mischelin pilot road 2 gumival 16112 km ment. Ezt hogy csinálta nem tudom. egy pár garnitúrát már én is elkoptattam de ez nem semmi. A második garnitúrája is 13467 km ment mikor én megvettem és még volt rajta rendesen de én lecseréltem. Hát kiméletesen motorozott az biztos.
A sebesség sok mindenben segít. Persze magas lóról dumálok mert szerencsére én már nagyjából összeszoktam a malaccal. Na mindegy is mindenkinek magának kell tudnia mit csinál. No meg neki kell hogy szép legyen a motorja mások meg le vannak tojva. Hideggel viszont vigyázz. Tud vicces dolgokat okozni
Nekem nagyon öregíti a motort(mondjuk nem is fiatal). Persze ízlések és pofonok, de még egy darabig nem nyúlok hozzá, mert még sanszos lehet egy eldőlés, vagy ilyesmi. Ha megvan a lassúhaladásos vezetéstechnikai tréningem, akkor azzal nagyban csökken a kockázat. A tavasz első tréningjén ott a helyem!
Pedig csodaszép színe van a rigónak :-) Nah jó én a sötét színeket jobban szeretem. Sok sok boldog kilométert és üdv a csapatban :-) (Sötét színen kevésbé látszanak a szúnyogtetemek és a rigó előszeretettel gyűjti azokat)