Lehet,bár nem egy ördöngösség,egyszerű mint a faék!
A fékrendszer átalakítására voltak már kísérletek,de nem nagy sikerrel. De azért hajrá!Készülj fel lesz vele gondod!
Én nem vagyok híve az ilyen mértékű átalakításnak,Kisebb-nagyobb (túrakormány,lámpa,külcsíny belefér),de komolyabb átalakításba én nem megyek bele!Akkor inkább veszek egy olyat,ami közel tudja azt,amire szükségem van!
Nem is kell egyetértened
A dual fékrendszer miatt bonyolult egy "hagyományoshoz" képest, azt hiszem ez nem is lehet kérdés.
Honda volt az előző motorom is nem dual fékkel és fém fékcsővel, a kettő nyomásponti határozottságát egy lapon sem érdemes emlegetni.
Nekem amúgy sem tetszik a dual fékrendszer, had döntsem el én, hogy melyik kereket mikor akarom fékezni. Valószínű, hogy a távolabbi jövőben átalakíttatom szimplává és kap fém fékcsövet.
A fék hatásfokával nincs bajom és is azt állítom amit Te, hogy az rendben van.
Nem értek veled egyet!
Mi bajod a gyárival?
Mitől bonyolult?
De mindegy is,nekem jó úgy ahogy van!
Szerintem örülni kéne,hogy legalább a Honda tud féket gyártani,a vasaira!
Nem szokás fám fékcsövet rakni rá,mert a gyári gumi is hibátlanul teszi a dolgát!
A kormány átalakítás miatt sem kell,ha csak nem schopperes kormányt szeretnél rátenni,simán elérnek odáig!
Még a gázbovden is,bár én azt hosszabbra cseréltem!
egy kérdés azokhoz, akik fém fékcsövet aplikáltak a madárra. Egész pontosan a kormány átalakítás miatt válik ez majd szükségessé. A kérdés tehát, hogy a főfékhenger csöve egy elosztóba csatlakozik, elvileg valami speckó csatlakozóval. Ezt hogyan oldottátok meg? Én egyenlőre elakadtam itt...
A másik, aki esetlek megválna (tudom ez álom csak, de hátha) a gyári oldaldoboz tartóitól illetve dobozaitól, vevő lennék rá
Talán ott lehet valami,hogy min két vas túl erős ahhoz,hogy a csúcsteljesítményét átvigye az aszfaltra!Mivel mindkettőn közel azonos szélességű papucs van,így lehet kiegyenlítettebb a két motor közti teljesítmény különbség!Mivel közel azonos erőt,tudnak csak átteni az aszfaltra!
másrészről teljesen más a felhasználási terület...
én sosem megyek végsebességet sem nem gyorsulgatok versenyeken.
felmálházunk és megyünk országokon át...
és úgy futunk 100-150e km-t ,hogy nem szerelgetünk blokkot meg mást se nagyon..
na erre jó az xx...
Ez igy igaz
kulonben is a lenyeg hogy mindenki szeresse a sajat motorjat. masreszt meg mit szamit hogy melyik az erosebb..mindketto porshe vero gep oszt kesz
KawaBBusa helyesen látja lehet,hogy motort kellet volna cserélni és máris más eredmény lett volna. Jó az xx de a busa bárhol bármikor állva hagyja az xx-et (sajna).
segítek neked busát keresni
Nem elég nyomatékos?
Mondjuk én nem bánnám ha nyomatékosabb lenne ..
A fékrendszer átalakítására voltak már kísérletek,de nem nagy sikerrel. De azért hajrá!Készülj fel lesz vele gondod!
Én nem vagyok híve az ilyen mértékű átalakításnak,Kisebb-nagyobb (túrakormány,lámpa,külcsíny belefér),de komolyabb átalakításba én nem megyek bele!Akkor inkább veszek egy olyat,ami közel tudja azt,amire szükségem van!
A dual fékrendszer miatt bonyolult egy "hagyományoshoz" képest, azt hiszem ez nem is lehet kérdés.
Honda volt az előző motorom is nem dual fékkel és fém fékcsővel, a kettő nyomásponti határozottságát egy lapon sem érdemes emlegetni.
Nekem amúgy sem tetszik a dual fékrendszer, had döntsem el én, hogy melyik kereket mikor akarom fékezni. Valószínű, hogy a távolabbi jövőben átalakíttatom szimplává és kap fém fékcsövet.
A fék hatásfokával nincs bajom és is azt állítom amit Te, hogy az rendben van.
Mi bajod a gyárival?
Mitől bonyolult?
De mindegy is,nekem jó úgy ahogy van!
Szerintem örülni kéne,hogy legalább a Honda tud féket gyártani,a vasaira!
A kormány átalakítás miatt sem kell,ha csak nem schopperes kormányt szeretnél rátenni,simán elérnek odáig!
Még a gázbovden is,bár én azt hosszabbra cseréltem!
egy kérdés azokhoz, akik fém fékcsövet aplikáltak a madárra. Egész pontosan a kormány átalakítás miatt válik ez majd szükségessé. A kérdés tehát, hogy a főfékhenger csöve egy elosztóba csatlakozik, elvileg valami speckó csatlakozóval. Ezt hogyan oldottátok meg? Én egyenlőre elakadtam itt...
A másik, aki esetlek megválna (tudom ez álom csak, de hátha) a gyári oldaldoboz tartóitól illetve dobozaitól, vevő lennék rá
Egyébként még az én "felhúzott" vasamat is megenné egy busa!
Ha nem is olyan nagyon,de pár métert biztos kapnék!
Sumi barátomnak volt egy ,kicsit gyengébb alul mint a régi busa,felül jobb volt.
csak szomjaska
én sosem megyek végsebességet sem nem gyorsulgatok versenyeken.
felmálházunk és megyünk országokon át...
és úgy futunk 100-150e km-t ,hogy nem szerelgetünk blokkot meg mást se nagyon..
na erre jó az xx...
régi busára nem cserélném az xx-et
+ 1 millát meg nem adok az újabbra
kulonben is a lenyeg hogy mindenki szeresse a sajat motorjat. masreszt meg mit szamit hogy melyik az erosebb..mindketto porshe vero gep oszt kesz
épp azért is mert van van 160 ccm különbség
a busa 3000 fordulaton olyan nyomatékot produkál mint az xx 6000ren.
papírforma...
mindegy is
jo motor az xx de a busa xxl..