Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem feszültséget akartam csinálni,ez csak kérdés volt.
Azonos sebesség,azonos fokozatra gondoltam,és onnan start előre!
Ki is próbáljuk majd,mert itt a környékünkön volt olyan eset hogy ez így ebben a formában ki is lett próbálva és az XX elment csúnyán!
Azóta ez nagy kérdőjel,mert szerintem a busával gond volt,vagy van.
De a héten ki is próbáljuk ismét

szia btibi
valóban jobb a futómű.. bár utcára az xx-é is megfelel..
fék jobb mint a busán,meg ezt nem kell szerelni
Nekem is volt mind kettő. De azért a futómű is sokkal jobb mint az xx-nek. De milyen érdekes azért nekem is xx-szem van megint. Hát valami csak megfogja az embert. És személyemben a motor finom járása ami nagyon bejön nekem.
köszönő viszonyban sincsenek egymással...

a busa sokkal izmosabb ...tudom volt az is..

minden másban jobbnak tartom az xx-et
Ez most komoly kérdés,vagy csak egy vitát szeretnél elindítani?
No meg mit takar nálad a nyomatékpróba?
Gépen lemérve,vagy össze ereszteni a két vasat?
Amúgy meg tök mindegy is a mérés milyensége!
Mind lóerőben,mind nyomatékban veri a Busa az XX-et!
Üdv.
Mi a véleményetek arról hogy az XX és a régi Hayabusa nyomatékpróba?

Valaki próbált már ilyet?
Regen hasznaltunk vizes versenyen ilyesmit. Tenyleg kisse opalos volt,de legalabb nem aluminiumbol lett a plexi. Akkoriban betolos volt a rajt. Az elso kort vegiglihegte az ember. Nyitott pleko segitett,de akkor meg nem kaptal levegot es 200 folott rendesen csiptek az esocseppek is.
Nem fog bejönni, én cseppet felnyitva használom, és nem lihegek bele!
Mert állítólag olajos vegyülettel áttörölve nem csapódik ki rá a pára, de akkor homályos lesz !
Rendes csulánál legalább nem szárad ki a szeme!
Ma is!
régen a buvárszeművegbe beleköptek
Nos kérdés!
Plexi belső párátlanításra keresnék megoldást!
Jó megoldást!
Sajna plekót kellet cserélnem,és az új már pinlokkos rendszerű!A régi,amivel a sisakot vettem,azt alapból tudta ezt!
Pinlock kizárva,mivel az behatárolja a látómezőt!
Valami spray,folyadék,stb.
Kinek mi vált be,mit tud ajánlani!
ilyen ez
...akkor megnyugodtam. Köszi mégegyszer
Az nem gond!
Köztudottan XX-betegség (az egyik) hogy alul hűtött!
Ha visszahűl szép,akkor no problém!
Egyébként 120-fokig is simán felmehet! Igaz nem használ neki!
Ha jól csalódom a digitális 122-foktól villog pirosan!
De a könyv szerint 132-fokot is képes mutatni a kijelző!
Aha, köszi Valami ilyesmi rémlik, de majd megfigyelem pontosan. Az zavart össze, h lassú tempónál és lámpánál gyorsan 100-ra ugrik.
Ilyenkor azért illene 80-fok körül lennie menet közben!
Ha állsz,akkor semmi gond,mivel 98-99 foknál kapcsol a ventilátor,de egy-két perc alatt,állóhelyzeteben is vissza kell hűljön,még ilyen időben!
Ha már egy 60-at mész,akkor szépen vissza kell hűlnie 80-fokra!
Nyáron ez kánikulában olyan 80-90-es utazónál kell hogy vissza hűljön!
Tegnap gurultam egyet az XX-el, és azt vettem észre, hogy 101 fokos a víz és megy a hűtőventilátor. Erre egy lámpánál figyeltem fel mikor Gyömrőn átmentünk, de amúgy normál országúti használat volt. Nyáron is elég szépen fel tud melegedni, akár 110 köré is. Egyébként menet közben azért 100 alatt van mindig. Ez mennyire normális? Azért még nincs az a nagy meleg. Fel még nem forrt soha, nagy gáz nem volt, de kicsit aggaszt a dolog.