En nem megyek autopalyan. Orszaguton jarok. A kanyargos reszeket szeretem. Eros kigyorsitasokkal. Max 140-150-el,de ezek csucs sebessegek. Mondjuk 10-15 percet jaratom elindulas elott. Akkor ezek szerint tud zabalni a kicsikem? Majd hozzaerto Sarkany Gabi baratommal megnezetem,ha ujra Pesten leszek.
Köszi a képet, akkor ez az elölről betehető változat, sajnos a hátulja nekem sem kör alakú, elvileg ilyenben kellene nekem is gondolkodni, most ott tartok, hogy a gyártó lehet ad külön killert, nem csak dobbal együtt, erre várom a választ, ha nem jön össze , akkor marad a barkács.
136 ló a hátsó keréken ez kb 156 lovat jelent a főtengelyen.
107 Nm nyomaték a hátsó keréken ez kb 123 Nm a főtengelyen.
Ami a legérdekesebb ezeknél a motoroknál az a nyomaték 4000 fölött már végig 90 Nm felett van, de 3500nél is már olyan 85 Nm, ha jól emlékszem.
Szombaton megvolt a próbamotorozás is: Bp-Hont-Letkés-Esztergom-Dobogókő-Bp. Megerősíthetem, hogy alsó és közép tartományban jobban húz a motor. Ezen tartományban gyárilag nagyon elszegényített keveréket kap a motor, a PC itt 10-18% (!) plusz üzemanyagot ad.
A felső tartományról nem tudok nyilatkozni, igazából nagyon ritkán használom, maximum a hosszú kihúzatások (fan-faktor) és a hang miatt van értelme, de a nyomatékgörbe maximuma 7500-as fordulatnál van, tényleg nem sok értelme van fölé pörgetni. Valamint magas fordulatnál maradtak szinte a gyári értékek a PC-ben.
A fogyasztásom 6,8l lett, átlagos túratempóban (nem 90-100), milyen érdekes, hogy nem nőtt, sőt kevesebb lett :) (hogy pontosan mennyivel, azt nem tudom, de nem is érdekel)
az a kérdés mennyit szánsz rá, mert lehet csináltatni is konzolt. Bár nekem a gyári dobozok tetszettek és a fórumtársak közreműködésével össze is jött :)
A hátsó tartó konzolt veszem meg először. Doboz van. Anno a zzr-re úgy vettem konzolt, hogy a meglevő platnimat simán rá tudtam rakni (az ezüst színű Alu vég darabok is a készletben voltak. Hát ez sem így van már. Van a két kar, a vég darabok a platnival vannak együtt.
De kiokoskodom valahogy
Nem olcsó az biztos!
De akkor csináld részletekbe!
Ne legyél habzsolháp!
Vedd meg mondjuk csak az oldalsót,vagy a hátsót!
Azt is lehet apránként,hogy először csak a konzol,utána a dobozok,és így tovább!
A képen látható konzol teljesen ok.
Csak a rögzítési darabokat kel hozzá le gyártani, úgy hogy elég masszív legyen. Merem ajánlani Pesten a Sima Béláékat akik ezt megoldják neked, profi módon. Nem fogsz csalódni benne.
T:0630/935-72-37
Csak oldalsót szeretnél vagy felsőt is?
Ha oldalsó,akkor sima ügy a dolog,megeszed a tartót oszt ennyi!
Ha felsőt is,akkor még meg kell venni ahhoz is a tartót +platni!
remélem jól láthatók a képek!
Mire van még szükségem ahhoz hogy feltudjam akasztani a dobozokat. Milyen alternatív megoldások vannak még? Gondolom többen körbejárták már a témát, és van tapasztalat. Sajnos idő hiányában nem tudok nagyon keresgélni...
Ez még jobb is mint előtte?
Fel is borítanám az enyémet,ha túratempónál 6-fölött merne enni.
107 Nm nyomaték a hátsó keréken ez kb 123 Nm a főtengelyen.
Ami a legérdekesebb ezeknél a motoroknál az a nyomaték 4000 fölött már végig 90 Nm felett van, de 3500nél is már olyan 85 Nm, ha jól emlékszem.
Szombaton megvolt a próbamotorozás is: Bp-Hont-Letkés-Esztergom-Dobogókő-Bp. Megerősíthetem, hogy alsó és közép tartományban jobban húz a motor. Ezen tartományban gyárilag nagyon elszegényített keveréket kap a motor, a PC itt 10-18% (!) plusz üzemanyagot ad.
A felső tartományról nem tudok nyilatkozni, igazából nagyon ritkán használom, maximum a hosszú kihúzatások (fan-faktor) és a hang miatt van értelme, de a nyomatékgörbe maximuma 7500-as fordulatnál van, tényleg nem sok értelme van fölé pörgetni. Valamint magas fordulatnál maradtak szinte a gyári értékek a PC-ben.
A fogyasztásom 6,8l lett, átlagos túratempóban (nem 90-100), milyen érdekes, hogy nem nőtt, sőt kevesebb lett :) (hogy pontosan mennyivel, azt nem tudom, de nem is érdekel)
A hátsó tartó konzolt veszem meg először. Doboz van. Anno a zzr-re úgy vettem konzolt, hogy a meglevő platnimat simán rá tudtam rakni (az ezüst színű Alu vég darabok is a készletben voltak. Hát ez sem így van már. Van a két kar, a vég darabok a platnival vannak együtt.
De kiokoskodom valahogy
De akkor csináld részletekbe!
Ne legyél habzsolháp!
Vedd meg mondjuk csak az oldalsót,vagy a hátsót!
Azt is lehet apránként,hogy először csak a konzol,utána a dobozok,és így tovább!
Csak a rögzítési darabokat kel hozzá le gyártani, úgy hogy elég masszív legyen. Merem ajánlani Pesten a Sima Béláékat akik ezt megoldják neked, profi módon. Nem fogsz csalódni benne.
T:0630/935-72-37
Ha oldalsó,akkor sima ügy a dolog,megeszed a tartót oszt ennyi!
Ha felsőt is,akkor még meg kell venni ahhoz is a tartót +platni!
remélem jól láthatók a képek!
Mire van még szükségem ahhoz hogy feltudjam akasztani a dobozokat. Milyen alternatív megoldások vannak még? Gondolom többen körbejárták már a témát, és van tapasztalat. Sajnos idő hiányában nem tudok nagyon keresgélni...
Mit is szeretnél tudni pontosan?
Segítsetek légyszives eloszlatni a homályt a fejemben a Givi oldal doboz tartokkal kapcsolatban. Hogyis van ez a wingrack, e140, két készlet kell....?
Köszi
Bandi
Illetve milyen rendszer került fel a gépre?