Üdv!
Tudna valaki segíteni nekem?
Lecseréltem a fékemben az olajat,és a kuplungban,légtelenítés után rendesen meg lettek húzva a légtelenítő csavarok,de mint ha szivárogna.
Új csavarok kellenének bele talán?Rohadt idegesítő!
Voltam egyet kerulni. 37-38 fokra melegszik a gumi. A gond,hogy nagyon porosak az utak. Egy kover gaztol keresztbe all. Hetvegen Rabocsiring. Ott letesztelem a kicsiket.
Az SP egy gyonyoru versenymotor! Es itt a pont. Nagyon keves van belole,ezert batorkodtam infot kerni rola. Volt egy FZR 1000-esem. Ott tanultam valamit az utcai es a versenymotor kulombsegerol. Eszem agaban sincs tobbe versenymotort utcara venni.
Nem szalltam be a beszelgetesbe. Megneztem elobb az enyemet,mert remlett,hogy van valami durva racs. Az enyemen nincs. Most talaltam ezt a kepet. Ez gyari lehet?
Nos hátha valakit érdekel!
Annyi a különbség,hogy én a mágneseket erősebbre cseréltem!
Így még egy esésnél se jön le!
Moto-Detail 7db erős mágnese csúszásgátolt, kihajtható füleken található, így könnyen tapad a mai bonyolult formájú tankokon is. A felső része átlátszó térképtartó, mely egy 15 x 11 x 3 cm méretű mélyedést tartalmaz a GPS készülék számára. A fő rekesze hálós zsebbel, és a kulcsunk számára karabínerrel ellátott. Minden oldalán 1-1 külső zsebe van, melyek közül az ülés előtti szemüvegtartónak van kiképezve. Lecsatolható, párnázott vállszíjjal, és a kormánnyakhoz rögzítő hevederrel szálítjuk. Az esőzsák beépített, cippzár rejti, így nem kell keresgélni az eleredő esőben. Anyaga: 95% polyester. Az ürtartalma cippzárral állítható 16 és 25l között. Méretei: 32 x 25 x 20/32 cm.
Tudna valaki segíteni nekem?
Lecseréltem a fékemben az olajat,és a kuplungban,légtelenítés után rendesen meg lettek húzva a légtelenítő csavarok,de mint ha szivárogna.
Új csavarok kellenének bele talán?Rohadt idegesítő!