Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Tudna valaki segíteni nekem?
Lecseréltem a fékemben az olajat,és a kuplungban,légtelenítés után rendesen meg lettek húzva a légtelenítő csavarok,de mint ha szivárogna.
Új csavarok kellenének bele talán?Rohadt idegesítő!
Voltam egyet kerulni. 37-38 fokra melegszik a gumi. A gond,hogy nagyon porosak az utak. Egy kover gaztol keresztbe all. Hetvegen Rabocsiring. Ott letesztelem a kicsiket.
Nagyon is erdekel. Irj priviben,ne hergeljuk az XX klubot..
Nekem volt RC51-esem. Tudnek meselni. Ha erdekel. Es rengeteget motoroztam XX-el is.
De szórakoztató!
A RamAir-be belenyulni tenyleg nem egeszseges dolog.
Az SP egy gyonyoru versenymotor! Es itt a pont. Nagyon keves van belole,ezert batorkodtam infot kerni rola. Volt egy FZR 1000-esem. Ott tanultam valamit az utcai es a versenymotor kulombsegerol. Eszem agaban sincs tobbe versenymotort utcara venni.
csak a karbisakon van gyárilag..


Egy biztos a karbis motor nem ram air rendszerű, valószínűleg Milkának igaza lehet a töltölevegő beáramoltatás és a rács összefüggésében...
Mit SP-zel?
Most vetted az XX-et.
Törd le a másikat is!
Legalább szimmetrikus lesz!
Fenébe...Attixnak is csak jobbos van. Miért nem a másik oldalra estem? Azért köszi, h megnézted!
Koszi.
Az!
A fogaskerék vezérlés baró!
Uzembiztos?
Így utólag:
- Igazi kuriózum
- Kényelmetlen (Nekem)
- Hangja nyitott dobokkal állat!
Na akkor a rejtveny megfejtve. A VTR SP-rol mi a velemenyed? Dicserik es szidjak is. Kinek a pap,kinek a papne.
Ez gyári! Mivel az Én motorom...
Úgy tudom a karbis gépeken volt gyárilag!
Nem szalltam be a beszelgetesbe. Megneztem elobb az enyemet,mert remlett,hogy van valami durva racs. Az enyemen nincs. Most talaltam ezt a kepet. Ez gyari lehet?
Sajnos, csak jobb oldali van.
Akkor hajrá FJR
Osztani kártya lapot szoktam, de kérdeztek, feleltem.
Nos hátha valakit érdekel!
Annyi a különbség,hogy én a mágneseket erősebbre cseréltem!
Így még egy esésnél se jön le!
Moto-Detail 7db erős mágnese csúszásgátolt, kihajtható füleken található, így könnyen tapad a mai bonyolult formájú tankokon is. A felső része átlátszó térképtartó, mely egy 15 x 11 x 3 cm méretű mélyedést tartalmaz a GPS készülék számára. A fő rekesze hálós zsebbel, és a kulcsunk számára karabínerrel ellátott. Minden oldalán 1-1 külső zsebe van, melyek közül az ülés előtti szemüvegtartónak van kiképezve. Lecsatolható, párnázott vállszíjjal, és a kormánnyakhoz rögzítő hevederrel szálítjuk. Az esőzsák beépített, cippzár rejti, így nem kell keresgélni az eleredő esőben. Anyaga: 95% polyester. Az ürtartalma cippzárral állítható 16 és 25l között. Méretei: 32 x 25 x 20/32 cm.

Ára: 8.000FT
tEL:06-30-9446636