Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem már a második szett Angel van fent,és hibátlanul teszi a dolgát!
igaz,én mindig csak újat teszek fel!
A gumishoz vissza mennék,és jól elkérném tőle az egész procedúra árát!
Sőt! Még lehet egy-két pontotis kiosztanék neki!
Egyébként simán észre veszed ha lenged,elkezd kúszni-mászni!
Teljesen meg sose ül össze egy motorgumi (követelmény,előírás),úgy hogy lassan (30-40-e)haza is lehet poroszkálni vele (tapasztalat)!
Tegnap a guminyomas ellenorzo eletet mentett. Delutan 2-kor elindultam a Rabocsiringre,hogy kiprobaljam,mit tud az XX. Kb. 50 Km oda az ut. 20 fok. Meg meg huzogattam neki. Neha 200 folott is. Egyszercsak villog a lampaja es nezem,hogy 1.4 bar a hatsoban a nyomas. Aztan 1.3-1.2. Semmit nem erzek. Par szaz meter utan kiallok egy kutra,mondom beszart a kutyu biztos,de megnezem. A felni mellett ki van turemkedve a gumi! Par perc mulva mar teljesen le is engedett. Pirelli Angel ST. Kb.1000 km-es. Ranezesre peremszakadas. De ilyet? A 70-es evekben hallottam ilyenrol utoljara. Telefon a fiamnak. O Debrecenben a baratnojevel(60km)hozzon egy ilyen gumit az R17-estol. Ok. Telefon a havernak Fehergyarmatra,hogy jojjon ertem trelerrel. Az visszafele 50 km. Atfut az agyamon,hogy kinai gyartasu a gumi. Felhivom a gumist,van-e mas fajtaja. Van mindenfele. De azt mondja,hogy az nem letezik! Kerdem van-e trelerjuk? 20 000 ert ertem jonnek,bevisznek es meg is csinaljak. Mondom,fasza. Johet. Este 6-ra odaer a treler. A muhelyben szetszedik es mar latszik is a problema. Amikor levette a gumis a Suzukirol. Ugy megpajszerolta,hogy a drotperemrol letepte a gumi boritast. Ezek utan szemrebbenes nelkul osszerakta es meg a borravalot is eltette. A vegeredmeny. 70 000 Ft! 110 km motorozas haza a sotetben. Kockara fagytam. Este 11-re ertem haza.
Köszönöm!
Ha nagy leszek meghálálom!
intéztem
En rengeteg APE feszitot epitettem mar be mindenfele motorba. Egynel sem volt semmilyen problema eddig, nyugodtan megbizhatsz benne. Igaz amit mondassz hogy tul feszitheto. Ha valaki figyelmesen epiti be ( a legjobb szerelot felkerni erre a muveletre) akkor soha tobbet semmi gond feszito ugyben. Igaz kb 30-50 ezrenkent lehet utana kell picit allitani de mas nem.
Lancnak elvileg siman 200 ezret birnia kell, de hozzateszem ez nagyban fugg az olajcsere periodustol. 5000 km utan a lanc sinyli meg a legjobban, ez utan mar az olaj mar nem vedi.
Szal nem kell a para az APE feszito miatt.
APE feszito
sztem böven 100000 km kibir a vez lánc

tegyél új feszítőt és 4-5 évig elvan megint
Írtam hogy milyet!
létezik kézi állítású az biztos, szerelő említette,,,,, suzukinál pl, kézi állítású....meg még egy két márkánál.... nézelődtem a neten és az xx hez is van létezik. Csak mielőtt vennék bele ilyet gondoltam érdeklődők, infókat gyűjtők, hátha valaki próbálta vagy stb.....
És a vezérmű láncot milyen km, érdemes cserélni ?
Kézi állításút nem ajánlanám (ha tényleg létezik ilyen),mivel könnyen túlfeszítheted a láncot,oszt akkor jön az gazi baj! Láncszakadás,és ezzel egyetemben vezérlés elmegy,oszt összefésülődik minden a blokkban! Nem olcsó javítani! Vezérműlánc feszítő típus hiba,nekem 18-ezernél kellet cserélni,azóta az van benne,most 77-ezren áll az óra!Csakis a gyárit,és abból az újabbat (erősítettet).
Sziasztok! Ismét tanácsot szeretnék Kérné tőletek . 99-es az xx
Egyszer már amikor vettem a mocit cserélve lett a vezérmű lánc feszítő . ( Vezérmű Lánc nem ) 4-5-év elteltével meghalt a feszítő, vissza enged - vissza pörög és fel lazul a lánc. Jövet menet halottam - javasolták hogy létezik olyan feszítő ami manuális kézzel lehet rá állítani ! Ez ügybe szeretnék tanácsot kérni ! És a vezérmű láncot milyen km-után szokták érdemes cserélni ? És esetleg milyen márka az amivel érdemes foglalkozni -jó be vált !
Előre is köszönöm :-)
Szerintem meg nem fogom untatni az XX forumot. Mar csak azert sem mert ket kulombozo motorrol beszelunk mas es mas elmennyel. Hozzateszem hogy az XX azonnal belopta magat a szivembe meg a 90-es evekben a menettulajdonsagaval a hihetetlen finom es kezessegevel. Az RC51 viszont palyara termett. Nicky Hayden bajnok volt vele es nem is tudom miert kellett abbahagyni a fejlesztest. Bar ez az XX-rol is elmondhato mert abbahagytak a gyartast.
A V2 nagyon konnyen dontogetheto es a hosszu fokozatok miatt a hegyekben kanyargos uton kivalo. A Deals Gap 11 merfoldes szakaszan ahol 318 kanyar van vegigmentem 2-ben. Nem kellett valtani. Imadtam a vinnyogo fogaskerekes vezerlest es ugy egyebkent a nagyon preciz honda erzest. A kupplung hiraulikus a sportmotoroktol elteroen de nem volt soha gondom vele. Ugy egyebkent soha nem szedtem le meg csak az oldalidomot sem a 3 ev alatt. A tankot is csak a legszuro kitakaratisa miatt vettem le. Igenytelen megbizhato kemeny sportmotor. Ami negativ a lanc es gumi imadata. A 2 henger durvan zabalja mindkettot. Ugyanugy a varosi kozlekedes kinszenvedes es nem azert mert imad forogni hanem mert nem lehet magas fokozatban a sebesseg hatarokat betartani. Vagy gyorsan megyunk vagy 4-ikben max. Futomuve allithato mindenfele. Kokemeny az igazi neki.
nincs annak baja

ha elereszti a folyadékot beesik a fékkar vagy pedál
egyébként olyan folyadékos marad a müvelet után..

sztem jó az
Akkor passz!
En nem tudom,hogy milyen anyagbol csinaljak a japcsik a csavarokat,de ha roppan(marpedig roppan),akkor tokeletesen meg van huzva. Az nem fog kilazulni soha.
Nem húztam meg barom módjára,arra azért figyeltem:)
Megpucoltam én,de arra is gondoltam,hogy még a csavar belsejében lévő folyadék szivárog el,a meneten kifele.majd figyelem
:)
Félő túlhúztad,és oda lett a kúpossága!
Nem kell azt állat mód meghúzni!
Szedd ki takarítsd meg,lehet az segít!
Eloszor is tisztogasd le a kornyeket alaposan. Lehet hogy csak remeket latsz. Kupos csavar nem ereszt.
nem kell azt megtépni...

alaposan pucold le.. esetleg féktisztitóval..
Sztem nem szivárog az.. mert akkor ha sokáig huzód lassacskán beesne a kar (karok)