Köszön a hozzászólásodat megértettem. És sajna ezek szerint már versenyző sem lesz belőlem! Sebaj én maradok a gyári gumifékcsőnél, hisz más embereknek is meg kell élni akik gyártanak ezt azt a motorokhoz. De mint leírtam saját véleményem azért lehet.
Semmi szükség erre az ironizálásra, pláne úgy, hogy nincs igazad.
Az hogy Te 38 éve motorozol nem jelent semmit, Marc Márquez 22 éves, akkor ha a gondolatmenetedet folytatom... Azt hiszem érezhető, hogy nincs párhuzam.
A dual fék előnyébe, hátrányába nem szeretnék belemenni, teljesen más fékezési technikát kell alkalmazni, nyilván egyszerűbb a dual és bizonyos szintig lehet, hogy jobb is.
A fém fékcső pedig gondolom senki számára nem kérdés.
Természetesen senkinek a tudását soha nem vontam kétségbe. De ha egy vészfékezésnél belemarkolsz a fékbe és ott eldöntöd, hogy most milyen erővel, nyomáspontnál kell jobban, vagy kevésbé jobban meghúzni a fékkart?... na ezt én NEM tudom eldönteni. És ha az utolsó 10 évet számolom kb 140000 km motorozással a hátam mögött nem tudtam eldönteni akkor én már menthetetlen vagyok ez ügyben. Még egyszer hangsúlyozom ez az én saját véleményem és senkit sem akartam megbántani! Egyébként ha figyelmesen elolvastad volna a hozzászólásomat Milka akkor pont nem rád céloztam de másra sem. Javításról meg annyit hogy egy motoromat sem látta szerelő magam javítom ha kell. Kivétel volt az új xx a mit a kötelezőkre vittem. És egy pár megfordult az évek alatt nálam.
Én nem tartom magam se profi,se semmilyen versenyzőnek!
Inkább gyakorlottnak!
Heti szinten szerelek,javítok motorokat,nem csak Hondát!
Ebből adódóan van némi tapasztalatom!
No meg néha moccolok,tesztelek is (most épp gumi teszt előtt állok)!
Az éveket meg már nem számolom!
Csak ámulok és csodálkozom a hozzászólásokhoz. Itt kész profi motorversenyzők vannak, nyomáspont, nem dual, dual fék a jó, stb!
Kicsit szégyellem magam a tudatlanságom miatt, hogy én ezeket nem igazán érzem. De hát nem volt elég a 38 év motorozás majd igyekszem a hátra levő időt tanulással tölteni megértsem hogyan kell megállni a motorommal, hogy ne okozzak balesetet. Hú most aztán kapok mindent..... nem baj majd valahogy túlélem.
Én tudok egy első tulajost,minimális kilométerrel,bár mintha olvastam volna valahol hogy a blokk közepét kicserélték,de csak azért,mert nem tetszett a blokk szine a tulajnak!
ráülsz és brummogsz
Én megyek holnap egy kicsit .. kis bolya közben meg bográcsos pöri
megyek megnézem a tiéd
mint egymást győzköditek a saját igazatokról..
hát akinek kell, alakítsa olyanra amilyenre akarja
de imádom, marad
Persze, azért van a fórum, hogy eszmét cseréljünk még ha nem is értünk mindig egyet.
Az hogy Te 38 éve motorozol nem jelent semmit, Marc Márquez 22 éves, akkor ha a gondolatmenetedet folytatom... Azt hiszem érezhető, hogy nincs párhuzam.
A dual fék előnyébe, hátrányába nem szeretnék belemenni, teljesen más fékezési technikát kell alkalmazni, nyilván egyszerűbb a dual és bizonyos szintig lehet, hogy jobb is.
A fém fékcső pedig gondolom senki számára nem kérdés.
a dohanyzas kizaro ok
ugyhogy sajnos ez a motor nem erdekes
De oly gyors vasról beszélünk,hogy vissza ment az időben!
Ja igen,nem dohányzó,hölgy tulajdonostól!
Vagy az itt hátrány?
s akkor mikori gyartas
Természetesen 2014-es a vas,de első szériás!
s vaj mikori evjaratu lehet
Inkább gyakorlottnak!
Heti szinten szerelek,javítok motorokat,nem csak Hondát!
Ebből adódóan van némi tapasztalatom!
No meg néha moccolok,tesztelek is (most épp gumi teszt előtt állok)!
Az éveket meg már nem számolom!
Kicsit szégyellem magam a tudatlanságom miatt, hogy én ezeket nem igazán érzem. De hát nem volt elég a 38 év motorozás majd igyekszem a hátra levő időt tanulással tölteni megértsem hogyan kell megállni a motorommal, hogy ne okozzak balesetet. Hú most aztán kapok mindent..... nem baj majd valahogy túlélem.