Gondolkodni sok mindenen lehet,csak az a kérdés megéri,vagy se!
Meg ha jól tudo nagy választás nincs,mert max.valamelyik VFR-modellé csereszabatos vele,oszt ennyi!
Pontosan!
A gyári rugó az végig egyformán(menetemelkedés)van tekerve!
a progresszív,az minimum kettő,de inkább három menetemelkedéssel van tekerve,no meg állatlába vastagabb,strapabíróbb anyagból készül.
A lineáris meg fokozatmentesen van tekerve egyre sűrűbben ,elejétől a végéig!Magyarul minél nagyobb erő hat rá,annál keményebb,nem ül össze!A pesti utakon kifejezetten jó!No meg szerpentinen is!Sokkal vezethetőbb,és mellette komfortosabb a vas.A gyári rugók (nem a legdrágább anyagból készülnek),a 4-5 évükre,már jo ha 60%-an teljesítenek!Az XX-futóműve úgy is egy nagy rakás szar,így lehet picit javítani rajta!
Azt nem!
az 120-tól indul,már amelyik használható szett!
Kicsit bonyolultabb a hátulja!
Az csak kap egy sima felújítást,az 35-55 között van!
Miben van az előnye?
Még nem hallottál a progresszív,illetve lineáris rugókról?
Miben van az előnye egy ilyen rugócserének? Tervezem az olajcserét a telóban és ha már szét kell szedni akkor egy ilyen nem árthat.
Tervezed a hátsó rugóstag cseréjét is?
Atix-ot is kereshetnéd ez ügyben!