Egyrészt mivel mi messzire járunk túrázni,fontos az utas kényelme is..
Másrészt folyamatosan építkezik a barátom így az első gondolat az volt,hogy a gsr árából ,mert nem motorozásra költünk elsősorban sokakkal ellentétben.
A legjobb az volt ,hogy tavaly új motornak nézték motoros berkekben Úgy körbejárták a BMW-sek lesték mi ez
Igazából 3, mert 3 sebességes Simson váltót raktam bele. Muszáj volt gyengíteni, a 4. és 5. sebességre nem volt szükségem, mert 200 felett nem nagyon közlekedem...
Nem vagyok elfogult az xx irányában de minden téren veri a VFR 1200f-et. Mivel a garázsomban áll mindkettő így bátran merem állítani amit leírtam. Az már más kérdés, hogy a futóműve, fék, stb a VFR javára fordul. Hát ez van.
ugyan az mint az xx, csak egy fokozattal kevesebb,gyakorlatilag a 6.-at kivették belőle..
azonos a fordulat-sebesség mint nekem 5.ben. Nincs ram-air.. de bitang jó kis motor
bandit stb..
meg hát ez megy is
cb 1300-as bepróbálkozott ,elvérzett