azért van egy Pr és reklámfolyamata egy új motor bevezetésének, úgy gondolom először lesznek lopott félig letakart képek róla, 1-2 utcai álca kép, 1 vagy 2 perces gyári videó stb stb.. persze lehet rosszul tudom
A Yamaháról nem tudok sokat de a Honda azt a szegmenset erősíti ami a pénzt hozza, tehát a kicsi olcsón eladható motorokat Keleten és Indában! Ezzel nincs is semmi baj mert ki a franc akarna nagy és erős motort venni? Maximum a piac 2-5%-a! Ezt lássuk be így van!
Hát szerintem 10 év múlva sem fog javulni a helyzet mert azt embereknek nincs pénzük új motort venni ezért kialakul egy stabil használt piac ami 2008 előtti motorokból fog állni! És az lesz a választék ami most is van!
Meg ne feledkezzünk meg a szürke importról sem, de az persze elenyésző a piac szűk keresztmetszete miatt!
En Honda párti vagyok ezért zavar hogy nem fejleszt az XX-es stílus irányába, mivel nincs sok pénzem így 10 év múlva mi lesz nekem elérhető árú motor
Amúgy a régi F2-esemet is megnézték 5 évvel ezelött hogy milyen jól néz ki
Én, mint akinek aztán végképp, minden szemponból a leggyengébb, még az elavult konstrukciónál is gyengített vasa van kérdezném, hogy ez miért is indok? Eljárt felette az idő és még mindig jobb, mint sok fiatalabb konstrukciós motor. A Honda annak idején nem könnyítette el a motorblokkot a sebesség oltárára, de a minőség rovására. Az első generációs Hayabusa kritikán aluli minőségű volt, melyet bőven feljavítottak a későbbi konstrukciókban és a motorok "király"-ává tették. Most úgy néz ki, már túl van a zeniten, a Kawasaki jobban fejleszt, de ez nem indok arra, hogy a Honda kijöjjön egy számára indokolatlan 1400-as géppel. Akinek nem tetszik a vfr1200, ne vegyen Én meg csak beleugattam a nagyok dolgába, úgyhogy megyek iszom egy pálinkát a nagy ijedtségre
Szo sem volt versenyrol egyebkent is az rendkivul pilotafuggo. ezert mondtam hogy szep es jo de az ido vasfoga lejart a konstrukcio felett
ezert lenne szukseg egy 1400ccmes honda eroturasportgepre amit a vfr12 sajnos nem kozelitett meg
Milkának teljesen igaza van, nem kevés idő telt el a két motor fejlesztés között!
De a mostaniak futóműve köszönő viszonyba sincs az akkoriéval!
Az XX még ma is nagyon jó motor! Ha már yamaháról beszélünk akkor meg az öreg Thunderace-nak rettenet jó futóműve volt!
Azért azt ne felejtsük el,azelső XX-et 96-ban dobták piacra,azaz tervezték olyan 90-92 között!2000-ben kicsit módosítottak,tuningoltak rajta,de ennyi!Könyörgöm ne hasonlítgassuk már pár éves konstrukciókhoz! A maga idejébe csúcs volt!Hol volt akkor még a Busa meg a többi?Szerintem a maga módján ma is megállja a helyét!Én bármikor oda teszem egy mostani vasmellé,oszt menjünk egy szerpentint! Írom úgy ezeket a sorokat,hogy Yamaya párti vagyok,és nem vagyok elájúlva az XX-től,meg a Hondától!
De majd utána nézek IMOT-on, ha ott se lesz akkor szerintem nem lesz! Már miért ne hoznák el ide ha kész?
még sosem kerestem hondát a neten..hogyan is kell betűzni
h....o....n....
De amint teszteltük referálok!
Legalábbis úgy tudom eddig,hogy Augusztusban tudom majd tesztelni!
yamaha es hondaaaa hol vagytok
Meg ne feledkezzünk meg a szürke importról sem, de az persze elenyésző a piac szűk keresztmetszete miatt!
Mondjuk nekem sem jobb a helyzet választék szempontjából
Amúgy a régi F2-esemet is megnézték 5 évvel ezelött hogy milyen jól néz ki
Az öreg Thuderace!Meg a kistesója a Thudercat!
A régi R1,R6 a négydugattyús féknyergekkel!
ezert lenne szukseg egy 1400ccmes honda eroturasportgepre amit a vfr12 sajnos nem kozelitett meg
De a mostaniak futóműve köszönő viszonyba sincs az akkoriéval!
Az XX még ma is nagyon jó motor! Ha már yamaháról beszélünk akkor meg az öreg Thunderace-nak rettenet jó futóműve volt!