Sajnos nem tudom a pontos értéket, sosem mérettem le.
Benne hagytam az 5ös váltót, de karbisort, vezműtengelyeket, motorvezérlőt, légszűrőházat, hengerfejet cseréltem vagy módosítottam. A gyárihoz képest, sokkal erősebb lett. Volt 1 gyári itt a közelben, többször leálltam vele gyorsulgatni, nagyon alul maradt általában. 1szer gyorsulási versenyen indultam vele. A régi fajta RSV Mille-t meg tudtam verni 4ből 3szor.
Igen, volna.
A régi CB1000 ami volt nekem csak 98 lóerő volt, annak a motorját is meghúzkodtam kicsit a CBR1000F motorjából. A 120 lóerő sokkal jobban tetszett.
nekem is volt busám úgy ahogy Meszinek is..
a két motor között nem 10 le van
úgyhogy messze nincs 164 le..
a szakokosok meg össze hordanak hetet havat..
pl: x11 egy kiegyensulyozó tengely durvább járás... hát pontosan olyan szépen duruzsol mint az xx
"5 sebesség nyomatékra hangolva" -- gyakorlatilag kivették a hatodikat..mert pont annyit forog mint az xx 5.ben!
Fefével próbálgattuk öket .. amikor nagyon forgatod akkor érezni hogy fönt valamivel jobban megy érzetre az xx.. és nyomatékra nem erösebb az X11.. olyan egyformák
és volna szíved egy bontatlan blokkot szétszedni,hogy egy használt motor cuccait beletedd?
mert akkor jöhetne a 6 os váltó ----ram-air de hogyan?
Meg így is megy mint az ördög :)
Isten őrizz belepiszkálni ..
Ismerősőmék faragtak így egy banditot aztán a gyári elment nyomatékból
Olvastam nem én találtam ki, hogy 4-ik sebességben 8000 fordulat felett +12 LE csalogatható ki (252 km/ó). Raim rendszernek köszönhető, vagyis 164 LE lesz mint a régi karburátorosokon. Állítólag. Én jó keresztény vagyok és elhiszem.
Hátha valakit érdekel!
Eladó a képeken látható 41-es,minőségi munkavédelmi bakancs!
Teljesen új,csak fel próbálva lett,akkor derült ki,hogy nem jó a méret!
Új ára:17.920-FT volt
Én 10.000Ft -ért megválnék tőle!
Tel:06-30-9446636
Bocsi megnéztem meg elég sokat vissza lapoztam mentegettem le képeket ahol jól látszanak a rögzítések az az igazság hogyha ennyi pénzt rálocsolok nem akarok már kókányolást csinálni
Benne hagytam az 5ös váltót, de karbisort, vezműtengelyeket, motorvezérlőt, légszűrőházat, hengerfejet cseréltem vagy módosítottam. A gyárihoz képest, sokkal erősebb lett. Volt 1 gyári itt a közelben, többször leálltam vele gyorsulgatni, nagyon alul maradt általában. 1szer gyorsulási versenyen indultam vele. A régi fajta RSV Mille-t meg tudtam verni 4ből 3szor.
akkor hogy csak 120?
A régi CB1000 ami volt nekem csak 98 lóerő volt, annak a motorját is meghúzkodtam kicsit a CBR1000F motorjából. A 120 lóerő sokkal jobban tetszett.
a két motor között nem 10 le van
úgyhogy messze nincs 164 le..
a szakokosok meg össze hordanak hetet havat..
pl: x11 egy kiegyensulyozó tengely durvább járás... hát pontosan olyan szépen duruzsol mint az xx
"5 sebesség nyomatékra hangolva" -- gyakorlatilag kivették a hatodikat..mert pont annyit forog mint az xx 5.ben!
Fefével próbálgattuk öket .. amikor nagyon forgatod akkor érezni hogy fönt valamivel jobban megy érzetre az xx.. és nyomatékra nem erösebb az X11.. olyan egyformák
Oldalidomon lévő domború CBR feliratra van valakinek ötlete honnan lehetne beszerezni olcsóbban? Vagy marad a gyári?
meg a red baronba mondták ,hogy a padjukon mindkettő 156 le teljesít
mert akkor jöhetne a 6 os váltó ----ram-air de hogyan?
Meg így is megy mint az ördög :)
Isten őrizz belepiszkálni ..
Ismerősőmék faragtak így egy banditot aztán a gyári elment nyomatékból
de nem értettem sosem, hogy ez pontosan mit is akar jelenteni
XX vezműtengely stb... Sztem 20 LE még tuti kiszedhető belőle semmi komoly átalakítással...
Eladó a képeken látható 41-es,minőségi munkavédelmi bakancs!
Teljesen új,csak fel próbálva lett,akkor derült ki,hogy nem jó a méret!
Új ára:17.920-FT volt
Én 10.000Ft -ért megválnék tőle!
Tel:06-30-9446636
Megnézted a képeket, amiket felraktam ide? (44943-44-45-ös hozzászólásom.)
mondjuk neked mindegy
kedvelem bartokatoszt ugyhogy inkabb csak gratulalok neki