Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt jelenti hogy az új-kéz hosszúsághoz tudod állítani (mint a gyárit).
Magyarul a markolat,és a kar közti távolságot állíthatod!
de az enyémet a kar hosszúságát is tudod állítani,no meg felhajlós is(esésnél kisebb eséllyel törik le).
Így igaz 4 ujjal kell fékezni, mindenhol ezt oktatják és az élet is ezt igazolja!
4ujjas a biztonságos
Én 4ujjal vagyok a karokon és kettővel fejtek erőt. Így biztos nem marad a markolat és a kar között az ujjam
Most hogy fékezel?
Belemarkolsz?
Biztonságos a két újjas a 4- hez képest? Elég erőt lehet kifelyteni a fékezéshez?
Nekem sem gyáriak a karok,meg rövidebbek is (2 újjas).
Az lehet! Probáltam kicsit lefelé pozicionálni, de úgy nem volt kényelmes és kicsi a tenyerem is, ezért is gondolkodom ilyenbe.
... na ez se jött be
A tükörbe?
Azt meg hogy?

Az nem lehet,hogy felfelé áll a kar egy kicsit?
Igen! Ilyeneket néztem a neten, de nem tudom, hogy pontosan, mit jelent, az, hogy állítható?
Ilyenre gondoltál?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, lecserélném a gyári fék ill. kuplungkarokat a motoromon. A túrakormány miatt, teljes alászedésnél éppen beleérnek a tükörbe. Én ilyen különböző színű állíthatóra gondoltam. Ez megoldaná a gondom? Ebből milyen típusut lenne érdemes venni? Mennyire kell szétbombázni hozzá a gépet?
Előre is köszi!
Üdv
Imi
Még valami!
Ha lesz egy percem,elmorzsolok egy könnycseppet az arcomon!
Kifogásokat mástól szoktam kapni nem tőled!
.. mennék már, de mindig közbejön valami, ráadásul nem járok arra felé és tudod le vagyok mindig égve és nem fussa benzinre
Te meg csak gyere át!
Nem kék lesz a vasad,hanem hupilila!

Biztos megint árulkodott
Nagyon jó ember Ő nem kell rajta faragni de ezt Te is tudod!
Az én fiókomat küldtem rá. Hogy tudd a képeket hová küldeni.
Ha elkészülnek.
Nem. Át van irányítva, de nem minden jön át...
Na úgy már igeeeen
Ő nem olyan!
Talán még kedvel is egy kicsit!
Én lehet lábon viszem!
Legalábbis szeretném!
Mért nem vitted be egy kicsit
Hátha megemberelik