Mert fordulaton tól annyi töltést,ami már elég a gyújtásnak!
A motoroknak alapjárat környékén szinte nincs töltésük,csak olyan 12,5-kötüli!Az XX-nek olyan 2000-2500-fordulattól van töltése,és akkor 14 volt körül kell legyen.
egy olyan probléma véget irok hogy,ma reggel pöcre indult a mottorrom.ellmentem tankolni és utána már nem akart elindulni csak tolásra.kiméretem nem volt töltésem,ugy hogy vetem egy új fesszabájzot.most ott tartok hogy,ismét csak tolásra indul.ismét rámértem és nem megfelelö a töltés,de ha leveszem az akku sarukat a motor nemáll le csak akor ha vissza engedem a fordulatot.nem értem ha nemjó a töltésem hogy,hogy fordulaton nemáll le.
Én is megtaláltam a "régi" tartómat (az oldal alsó részén van).
Most a gyári Honda oldaldobozokhoz általam gyártott tartóm van. (arról most nem találtam képet)
A motoroknak alapjárat környékén szinte nincs töltésük,csak olyan 12,5-kötüli!Az XX-nek olyan 2000-2500-fordulattól van töltése,és akkor 14 volt körül kell legyen.
Talán az utolsó igazi Honda, ami még nem a fogyasztói társadalom kiszolgálását célozta meg!
Hayabusások!
Most a gyári Honda oldaldobozokhoz általam gyártott tartóm van. (arról most nem találtam képet)
2 Éve vettem Kappa K40-es dobozt M5 platnival 23 pisztoly orrú Mátyásért...
De azért jobb lenne a dobozzal együtt venni a platnit!Az a tuti!
Én anno csináltattam (THX Herci! ),és olyan platnit rakott rá a srác amilyet akartam (M5).
Teljesen hibátlan a mai napig...
korrekt azt mondta szól ha lesz maxia