Sorry.spontán volt a dolog.
st andrew,lángososa volt megcélozva. meg red one hause,i beer park.
and the ice cream on the slovak street.
azért nem toboroztam,mert ez szülinapi kényeztetés volt a drágámnak.
de legközelebb toborzok mint állat. csak akkor menjünk messzebb.meg még azon is túl.túl az óperencián.
Nagyon szépen köszönöm de azért ha jön egy kis rossz idő akkor megnézem a termosztátot.
A SZARVASI túrára csak annyit írok hogy ha lejöttök a pályáról és a főúton követitek a szarvasi irányt akkor vigyázzatok mert szoktak lőnni a rendőrök(sűrűn).
A vasat mikor vettem a gyönyörök országában voltam. Ez már majdnem 6 éve volt. A vasban 70ekm-t elhagytam. Sosem hagyott cserben kivétel mikor csúsztam egy 300 eft-st.
Nagyon strapabíró és kitűnő motor.
Amúgy nem emlékszem hogy megvételkor hogy állt a mutató csak most kezdek figyelni miótta vizet nem nagyon találtam a tartályban.
biztos hogy kifujta?Nem megette?Esetleg a "zártrendszer" nálad már nemolyan zárt!Azaz valahol elszivárog(melegen elispárolog),és igy esetleg eltudom képzelni,hogy felforr!Mert csak zártrendszerben mehet el 120-fokig a viz!Amugy 100-105 foknál már forr!
Mégvalami lehet,de az nagyongázos,és ritka(mivel a hengerfejtömitttés fémböl van)!Hengerfejes!
Azon már sajnos túlvagyok. Vissza van hajtogatva a lamella, gyönyörű tiszta.
Ja bocs hogy nem írtam de már volt üres a kiegyenlítő tartály ami azt jelenti, hogy kifúlyta. Valamint feltöltést követően vonuláskor szintén kifújta. Nem tudom hogy mi lehet vele mert menetközben akár hogy is kínozom a mutató az üres mező aljánvan. És arra merek következtetni, hogy a termosztát nyitva van ami tulhűtést és folyamatos tulmelegítést eredményez. Ami alatt azt értem hogy nincs lüktetése a víznek.
Bár talán nemszabadna bugyognia,de azis köztudott,hogy a hüttövizet is lekell cserélni idöközönként!Pont ezért!
Zárt rendszerben(az XX ilyen),akár 120-fokigis elmehet a viz!
Ja fontos!
AZ adatlapodat töldsdki létszives!
Köszönjük!
Na ehhez ne nyuljál,ha nemértessz hozzá,és kedves az életed!
Ezzel a csavarral lehet tulcsillapittani,oszt jön a baj!
Avval a csavarral,a csillapittást lehet állittani!A rugot két nagy "anya" (pirosszinü)nyitásával lehet állittani!
Menet közben éppen eléri a az üress mező alsó részét. Lassú menetkor meg beáll középre és kész.
Ilyenkor bekapcsol a venti és ennek megállását követően ha leállítom akkor furcsa bugyogó hangot hallok a tartály felől.
Valosággal forr,vagy tényleg forr!
Nemmideggy!
Gondold el,tavaly a kánikulában nekem 170-felett kellett menjek a pályán,hogy 110-fokon tudjam tartani a vizet!Ha lassultam,rögtön elindult felfelé 112,113,....!De mondom ez 40-fok körül volt!
egyébként az XX-ek eleve magas höfokon müxenek,és köztudott,hogy alulvannak hütve(tipushiba,ugyanugy mint a vezérmüláncfeszittö).
De én elösször a hüüttö átmosásával kezdeném(kivül-belül).
st andrew,lángososa volt megcélozva. meg red one hause,i beer park.
and the ice cream on the slovak street.
azért nem toboroztam,mert ez szülinapi kényeztetés volt a drágámnak.
de legközelebb toborzok mint állat. csak akkor menjünk messzebb.meg még azon is túl.túl az óperencián.
És merrevolt a gurulás?
Ja és mértnem jelezted?Hátha csatlakozott volna valaki!
jelentem megjöttünk.kicsit megforgattuk a vasat.idegen hangoknak nyoma sincs.süti minden.
Ez ugyanaz mint a tip-top?
Off kérdésem lenne: tud valaki laptopot baráti áron? - Új vagy alig használt érdekelne -
Milka milyen színű a belső sárvédő? Biztos volt már róla szó de nem találtam az előzményekbe.
De sajna tudom,minden szerdán megyek Békéscsabára!
A SZARVASI túrára csak annyit írok hogy ha lejöttök a pályáról és a főúton követitek a szarvasi irányt akkor vigyázzatok mert szoktak lőnni a rendőrök(sűrűn).
Nagyon strapabíró és kitűnő motor.
Amúgy nem emlékszem hogy megvételkor hogy állt a mutató csak most kezdek figyelni miótta vizet nem nagyon találtam a tartályban.
Magazin,Videok,Fotok,Forum,Boncterem,de
po,Apro,eseménynaptár,ADATLAP
A legvégén a sornak!Jobb felül!
biztos hogy kifujta?Nem megette?Esetleg a "zártrendszer" nálad már nemolyan zárt!Azaz valahol elszivárog(melegen elispárolog),és igy esetleg eltudom képzelni,hogy felforr!Mert csak zártrendszerben mehet el 120-fokig a viz!Amugy 100-105 foknál már forr!
Mégvalami lehet,de az nagyongázos,és ritka(mivel a hengerfejtömitttés fémböl van)!Hengerfejes!
Megszorult egy félig nyitott,félig zárt állásban!Mikor vetted a vasat?
Ja bocs hogy nem írtam de már volt üres a kiegyenlítő tartály ami azt jelenti, hogy kifúlyta. Valamint feltöltést követően vonuláskor szintén kifújta. Nem tudom hogy mi lehet vele mert menetközben akár hogy is kínozom a mutató az üres mező aljánvan. És arra merek következtetni, hogy a termosztát nyitva van ami tulhűtést és folyamatos tulmelegítést eredményez. Ami alatt azt értem hogy nincs lüktetése a víznek.
Bár talán nemszabadna bugyognia,de azis köztudott,hogy a hüttövizet is lekell cserélni idöközönként!Pont ezért!
Zárt rendszerben(az XX ilyen),akár 120-fokigis elmehet a viz!
Ja fontos!
AZ adatlapodat töldsdki létszives!
Köszönjük!
Ezzel a csavarral lehet tulcsillapittani,oszt jön a baj!
Avval a csavarral,a csillapittást lehet állittani!A rugot két nagy "anya" (pirosszinü)nyitásával lehet állittani!
Ilyenkor bekapcsol a venti és ennek megállását követően ha leállítom akkor furcsa bugyogó hangot hallok a tartály felől.
Nemmideggy!
Gondold el,tavaly a kánikulában nekem 170-felett kellett menjek a pályán,hogy 110-fokon tudjam tartani a vizet!Ha lassultam,rögtön elindult felfelé 112,113,....!De mondom ez 40-fok körül volt!
egyébként az XX-ek eleve magas höfokon müxenek,és köztudott,hogy alulvannak hütve(tipushiba,ugyanugy mint a vezérmüláncfeszittö).
De én elösször a hüüttö átmosásával kezdeném(kivül-belül).