Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksa!
beer=bear
Sorry.spontán volt a dolog.
st andrew,lángososa volt megcélozva. meg red one hause,i beer park.
and the ice cream on the slovak street.
azért nem toboroztam,mert ez szülinapi kényeztetés volt a drágámnak.
de legközelebb toborzok mint állat. csak akkor menjünk messzebb.meg még azon is túl.túl az óperencián.
Helyes!

És merrevolt a gurulás?
Ja és mértnem jelezted?Hátha csatlakozott volna valaki!
Amennyire én szakértem a témát,még azis lehet!
joooooonapot.
jelentem megjöttünk.kicsit megforgattuk a vasat.idegen hangoknak nyoma sincs.süti minden.
Vagy a kip-kop!
Lap-top?!

Ez ugyanaz mint a tip-top?
Urak!

Off kérdésem lenne: tud valaki laptopot baráti áron? - Új vagy alig használt érdekelne -
Fekete!(fényes)
Szisztok!

Milka milyen színű a belső sárvédő? Biztos volt már róla szó de nem találtam az előzményekbe.
Köszönjük szépen!

De sajna tudom,minden szerdán megyek Békéscsabára!
Nagyon szépen köszönöm de azért ha jön egy kis rossz idő akkor megnézem a termosztátot.
A SZARVASI túrára csak annyit írok hogy ha lejöttök a pályáról és a főúton követitek a szarvasi irányt akkor vigyázzatok mert szoktak lőnni a rendőrök(sűrűn).
Egy szerelő barátom mérte a hőfokot,az alsó vonalnál 78 fok! Tehát no para!
A vasat mikor vettem a gyönyörök országában voltam. Ez már majdnem 6 éve volt. A vasban 70ekm-t elhagytam. Sosem hagyott cserben kivétel mikor csúsztam egy 300 eft-st.
Nagyon strapabíró és kitűnő motor.
Amúgy nem emlékszem hogy megvételkor hogy állt a mutató csak most kezdek figyelni miótta vizet nem nagyon találtam a tartályban.
Felsösorban!

Magazin,Videok,Fotok,Forum,Boncterem,de
po,Apro,eseménynaptár,ADATLAP
A legvégén a sornak!Jobb felül!
Még valami!

biztos hogy kifujta?Nem megette?Esetleg a "zártrendszer" nálad már nemolyan zárt!Azaz valahol elszivárog(melegen elispárolog),és igy esetleg eltudom képzelni,hogy felforr!Mert csak zártrendszerben mehet el 120-fokig a viz!Amugy 100-105 foknál már forr!
Mégvalami lehet,de az nagyongázos,és ritka(mivel a hengerfejtömitttés fémböl van)!Hengerfejes!
hol található az adatlap?
Még egy lehet!

Megszorult egy félig nyitott,félig zárt állásban!Mikor vetted a vasat?
Azon már sajnos túlvagyok. Vissza van hajtogatva a lamella, gyönyörű tiszta.
Ja bocs hogy nem írtam de már volt üres a kiegyenlítő tartály ami azt jelenti, hogy kifúlyta. Valamint feltöltést követően vonuláskor szintén kifújta. Nem tudom hogy mi lehet vele mert menetközben akár hogy is kínozom a mutató az üres mező aljánvan. És arra merek következtetni, hogy a termosztát nyitva van ami tulhűtést és folyamatos tulmelegítést eredményez. Ami alatt azt értem hogy nincs lüktetése a víznek.
Nekem is ott áll,de bugyogást nem hallok....
Azért mert leállitottad!

Bár talán nemszabadna bugyognia,de azis köztudott,hogy a hüttövizet is lekell cserélni idöközönként!Pont ezért!
Zárt rendszerben(az XX ilyen),akár 120-fokigis elmehet a viz!
Ja fontos!
AZ adatlapodat töldsdki létszives!
Köszönjük!
Na ehhez ne nyuljál,ha nemértessz hozzá,és kedves az életed!
Ezzel a csavarral lehet tulcsillapittani,oszt jön a baj!
Avval a csavarral,a csillapittást lehet állittani!A rugot két nagy "anya" (pirosszinü)nyitásával lehet állittani!
Menet közben éppen eléri a az üress mező alsó részét. Lassú menetkor meg beáll középre és kész.
Ilyenkor bekapcsol a venti és ennek megállását követően ha leállítom akkor furcsa bugyogó hangot hallok a tartály felől.
Valosággal forr,vagy tényleg forr!
Nemmideggy!
Gondold el,tavaly a kánikulában nekem 170-felett kellett menjek a pályán,hogy 110-fokon tudjam tartani a vizet!Ha lassultam,rögtön elindult felfelé 112,113,....!De mondom ez 40-fok körül volt!
egyébként az XX-ek eleve magas höfokon müxenek,és köztudott,hogy alulvannak hütve(tipushiba,ugyanugy mint a vezérmüláncfeszittö).
De én elösször a hüüttö átmosásával kezdeném(kivül-belül).