Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is úgy szoktam hírdetni, hogy:K8 Hayabusa vidéki idős orvos házaspártól, kihasználtság miatt áron alul eladó
Jóóóóóóóreggelt.
vazzeeee.most jövök rá,hogy az xx em kétütemű.
első ütemben,ráülök és beinditom,a második ütemben meg brrrrruuuuuuvááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
oszt dzsalunk.
No problém!

Külömbenis ez a Honda amiröl beszéltünk(irogattunk),biztos nem az a ritkafajta(szelepes).Csak ugy tályékoztatásul irtam!
ok akkor csak félreértettm

Ezt tényleg nem tudtam vagyais most hogy mondod rémlik valami :)
Mindig tanul az ember érdemes volt ma felkelni :)
Ebben nagyon igazad van Szabat koma!

Ha ugytudják eladni,hogy hölgyé volt,meg nyugdijasé,aki csak itt az utcában ment vele,akkor azt fogják mondani!Ja és mindig hozzáteszik,azért kevés a kilométer,mert már évekota nemhasználom.Azért adom el!
Igen énis irtam valahol hogy kétütemü!
Az országok szerinti folytásokat álltalánosságban irtam!Mondjuk ugy,tájékoztato jelleggel!
Egyébként ismereteid hiányosak,mert van kétütemübenis szelepes!Bár ritka,de létezik!
Álltalávban alulvezérelt-felülszelepeltnek hiják!
Szivesen!
holnap megnézem milyen gyertya kell bele, de továbbra is az a tippem hogy a levegőcsavart kell beállítani, volt kétütemőm, meg most is van egy NSR-ünk és ez szokott lenni a baj forrása, ezek nagyon megbízható kis szerkezetek így nem gondolnák komolyabra, persze bármi lehet és ahogy milka is írta hallani kellene.
a folytást többhelyre is beteszik van egyszer a karbi és a henger találkozási pontjánál egy szűkítő ahogy milka is írta, aztán van a kipufogó könyökbe ezeket még csak csak ki lehet iktatni de általában elektronikusan is fogják a mocikat így azzal nem lehet mit tenni csak ha elektronikát cserélsz az meg rohadt drága. Az meg hogy mit mondott az előző tulaj nem sokat jelent, bár nem tudom kitül vettek de mondanak minden jót csak hogy eladják a mocit.
ez NSR milka nem CBR ez kétütemő nem négy így szelepek sincsenek benne, bocs nem okításnak szántam, biztos csak elnézted
Köszi Milka.
meddögölt a kigyó.a láncban lakott.
maister---
dokimitmondott?megmaradsz?
Na hello mindenki.
megjöttem a kigyóvadászatból.megvan még.és nem próbáltam ki a végét.csak jól megforgattam.és....kicitcörög.bár mostmeg inkább nyikorgásnak tünik.viszont továbbra sincs lövésem se,hogy mi adja ki ezt a hangot.HILFEEEEEEEE
Még lehet koszoslégszürö(nembiztos hogy szemmel koszosnak látszik).
Osdzt még ezer meg egy hiba!Az irásodbol azt veszem ki,nemvagy egy nagy sufnituningos(bocsi ha tévednék)!Tehát a következöt kéne tenned(ez csak egy tanács),elvinni egy olyan emberhez aki már látott motort(nembaj ha az a motor kétütemü volt),és ö elkezdi müteni a drágát.Az a baj,hogy ez a távgyogyittás nemnagyon szokott müködni,mert látni-hallani kéne!
Na te lány!

Mivel Hondárol beszélünk,a gyertya tipusát az elsö utadbaesö hondaszalonba blinkre megmondják!
A folytás mibenléte,függ attol,hogy melyik földrész,melyik országába gyártották!
De maradjunk europánál!Ha Francia,akkor gáz van,mert ott a szelepekkel bütyölnek(ha Svájci akkoris).Ha Német,vagy Osztrák,akkor szivotorokba szokott lenni egy szükittö(ezt "csak" kikell pattintani).Ha magyar na az a gáz,akkor bármilehet(ismerve kishazánk beszerzési forrásait)!
Öregember korán fekszik,hogy idöben hazaérjen!
Köszönet érte!
Szia Szabat!
Nagyon szépen köszönöm a tippeket, lehet a karbi is nincs úgy beállítva , de az tuti tiszta! a motor 1990es , a karbi is eredeti, nem nagyobb, akitől vettem azt mondta fel van újítva állítólag ujj gyűrű és tömítés van benne, de ez nem valószinű, max tömítést cserélhetett az előző tulaj. a gyertya sem volt jó benne de nem tudom melyik lene jó mert mindenki mást ír. folytás merre teszik ezekbe a gépekbe? mert a karbinál nincs az biztos. előre is köszönöm a segítséget
Üdv.:
Gina
Gina mikori évjáratú a vasad? A fúváka méretének utánanézek, de erős a gyanúm hogy nem azzal lesz a baj
Szia Gina

Az hogy nem pörög az nagy esélyel attól van hogy a karbi nincs rendesen beállítva vagy koszos. Elöször szerintem szét kellene szedni a karbit jó alaposan kipucolni is kipróbálni, ha akkor se megy akkor jöhet az állítgatás. A levegő dúsítócsavaron kell tekergetni, de csak nagyon lassan és nagyon keveset. Ezt úgy célszerű tenni hogy megemeled kicsit a motor alapjáratát kb 2000-re és elkezed finoman állítani a levegő csavart amikor a legjobban pörög a motor akkor lesz a tuti (lassan tekerd a csvart mert a motor csak késve reagál az állításra). Mikor ez megvan nagyon hirtelen húzogasd a gázt ha nem hörög le, szépen veszi a lapot és felpörög akkor jól be van lőve. Ezek a kis kétüteműek nagyon érzékenyek a karbira.
Az meg hogy 140-ig szépen kimegy 5.-be és mikor berakod 6-ba nem megy tovább sőt kicsit lassul is, az természetes és attól van hogy gyárilag folyotott motorod van. Sajnos nagyon visszafogják ezeket a gépeket 12-15 LE max. Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Attila
JóóóóóóNapot Mindenkinek!
Szia-szia! igen így van
Szia Gina!
Látom földik vagyunk, mármint ami a lakóhelyet illeti. Én szatmárcsekei vagyok.
akkor szia és szép álmokat