A hátsó telló alsó részén van egy állító csavar. Azt hiszem hogy a húzó fokozatot lehet rajta állítani.
Alaphelyzet óramutatóval megegyező irányban tövig be kell hajtani majd vissza kb: 1 fordulatot és plussz annyit amig a referenciajelhez nem érsz a csavarnyillás természetesen a felső része értendő.
de én egy kis idöráfordittással igen!
Aka a nemnek!Nem én vagyok nagy spiller(illetve de igenis az avagyok )hanem szétkell hozzá szedni!Mivel a hátso rugostagohoz nemférsz hozzá,oly egyszerüen!Aksitarti ki,aksi ki,meg még másis!Nemtudom szervizbe hogycsinállják(talán van valami spéci kulcsuk),de házilag csak igy megy!És alösször ugye a rugofeszességet állitjuk,és mikor az megvan,ahhoz állitod a csillapittást!Forditott esetben tullesz csillapitva,no akkor jön a nagy perec(mert nemtudja magát kirugozni).
Szoval ha gondolod,nekiugorhatunk,de egy félnapos program!
Köszi a választ!
Engem csak az aggaszt, hogy a termosztát nem úgy végzi a dolgát ahogy kellene.
Felvonuláskor meg lassú menetben szép lassan felmelegíti a vizet és valóságosan forr a kiegyenlítótartályban a víz. Nem tudom hogy ez természetes vagy kezd valami baj lenni.
Sziasztok!
Milkabá, azt szeretném kérdezni, hogy a hátulját keményíteni, azt otthon is megtudja a paraszt csinálni, vagy csak szervízben lehetséges? Tökre nem az Én világom a szerelés......
Válaszodat előre is köszönöm!
A "belsösárvédö"!AZ xx-es talállkozon(szarvason) kérném el azt az 50%-ot(12.000FT),ami elöleget bekell fizetni!
Tehát aki még komolyan gondolja,az hozzon magával annyi lét!
Ja és ide irja fel,mert ez lessz a végleges!
Milka
Hubi
Maistear
Spog /még nem tuti, de sztem 2 havert még rá tudok dumálni! Addigra természetesen fixet mondok, és fizetek!/
Ott 82-fok az üzemi(menetközben,és nem kánikulában).De felmehet 115-igis nyugodtan,az még nemgond!
Autoéval nem helyettesithetö,pont a magas höfök miatt!
Nekem ('97-karbis) a legalsó vonal fölött picivel - normál használatban.
Ha tötymörgök vagy lassan megyek dög melegben akkor felmegy a közép értékig,de ha ismét haladok akkor vissza a legalsó vonal felé... Neked?
Segítségeteket kérem, hogy XX hőfokmérő órátok üzem közben hol áll meg és menet közben hogyan viselkedik. Termosztátot esetleg valamilyen autótípuséval lehet e helyettesíteni?
Remélem a jelentkezök közül senkinekse válltozott semmi!
Mert a jövöhéten leadom az asztalfoglalást!Ha jol számoltam 17-fö
Mivel a Szegedi áradás miatt,kérdéses a vendéglö nyitása,és elötte hétvégénis ottleszünk,ugy gondoltam mehetnénk Szarvasra!
Ha jonektek kérem jelezzétek,mert akkor elkezdek valami faintos éttermet keresni,és helyetfoglalni!
A Honda talira visszatérve.
Nézzük mekkora rá az érdeklödés!
Bár én rendszeresen szervezek turákat,de nem ezen a forumon,hanem a sajátomon.
Tehát:
Idöpont mondjuk legyen szzeptember 06.(szombat).
Pestieknek,és környéke legyen a talállkahely M5-ös kivezetöoldal (Szegedfelé)Tescokut 10.00-kor!
Innen jol lemennénk Szarvasra (ugy tervezem 12-13 oraközött ottlehetünk) pályán,és ott egy étteremben jol megkajálnánk!Oszt maradhatunk dumcsizni a kerthelységben,vagy lemehetünk a partra.
Remélem elsö"randinak" jolessz!
Nem mertem keményebb távot,vagy erösebb utvonalat kitalállni,mert nemnagyon ismerjük egymást!Illetve az "én fiaimat"(akikkel amugyis eggyütt motorozom),ismerem!De gondoltam jobb lessz egy kis laza gurulás,és inkább dumcsizunk!
A "belsösárvédö"!AZ xx-es talállkozon(szarvason) kérném el azt az 50%-ot(12.000FT),ami elöleget bekell fizetni!
Tehát aki még komolyan gondolja,az hozzon magával annyi lét!
Ja és ide irja fel,mert ez lessz a végleges!
Alaphelyzet óramutatóval megegyező irányban tövig be kell hajtani majd vissza kb: 1 fordulatot és plussz annyit amig a referenciajelhez nem érsz a csavarnyillás természetesen a felső része értendő.