A gond csak az hogy amint elkezded boritani ugy tolja kifelé a seggét mintha kötelező lenne. A futómübeállitáshoz meg kicsi vagyok....
De rajta vagyok az ügyön!
Kormánycsapágy csere, és futómübeállitás után csakis! Bár tegnap voltam pár kör erejéig örkényen, de igy életveszély. Nade ha be lesz lőve szigoruanazonnalmindennap....
Nagyon helyes!
Nekem valamit azért ki kell találjak, mert 260 felett szinte le akar tépni a szél...
Lőni kellene valami bubis plekót, vagy össze kéne menjek vagy 20 centivel.
Nagyon örülök neki, hogy sikerült venni egy gixxert, gondolom teljesen más világ...
Mátra-Bükk(Lillafüred)-Mátra
Vettem Michelin Pilot Powert, és sokkal jobb lett a moci vele!
Annyira élvezte a szerpentinezést, mit még soha...
Megcsináltam a gumitesztet, ami abban nyilvánul meg, hogy szétvágtam, egy slicket, sé egy utcait is.
A az urcai gumi sokkal vékonyabb, kevesebb gumi van rajta, az acélöv is ritkább szövésű.
Szerkezetileg sokkal erősebbnek tűnik a slick, vastaggab a gumi az acélöv alatt, és felett is...
Éljen a SLICK!
Én is lecseréltem az XX-em....
Viszont az uj vasba full bele zugtam... Természetesen xx alkatrészek még vannak dögivel továbbra is, ha valakinek kell!
Illetve eladóvá vált a motoromon lévő 2db Egrus dob összekötöstől, 1 db füstszinü ledes hátsólámpa, füstszinü első indexek, és egy duplabubis sötét plekó!
Nem tudom, olyan kóbor kinézete van! Dobot ma már nagyon sokan csinálnak, matricát mégúgy! Bár ha jobban megnézem akkor a rugó védőgumi lehet hogy igazi! Tényleg nem tom, amúgy ha rendszer akkor a leömlőről is rakhatott volna képet, bár szerintem így is sok érte a száz.
2005.06..........