Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No tessék!


Kösz.
Van!
mindgyá felteszem!
De a lényegesebbek:Olaj 12.000,szürö 18.000(nem tudom mé),levegöszürö 12.000.
Ohh.... Ezeket tudtam én is. Azt hittem sokkal több van.

Még a teló olajat és a fék olajat is tudom. Akkor facca, tudok mindet.
6 ezrenként olaj+ szürők, 24 ezrenként szelep ellenőrzés és gyetyacsere asszem.

Jó reggelt!
Valakinek van véletlen egy kötelező serviz papir, hogy hány km-nél mit kell cserélni vagy után állitani? Előre is kösz.
Elösször is én meg nézném,mitöl ment tönkre!
a Hondáknak hiresen jo,strapa biro váltojuk van!És ha meg van az ok,okozo,stb. csak utána tolnám bele a másik váltot!
Szia!
Nekem is 7 évet bírt....a gyári aksi...
Miután eladtam a vasat utána rá 1 hónapra szólt a srác , hogy nem indít az aksi...valószínű tönkre is ment....!
Ha nem tévedek mi találkoztunk a multkor piros lámpánál az árpádhidnál....beszéltünk is 2 szót...........................................
Igen akad......
Hali lenne egy olyan jellegű kérdésem hogy tud-e valaki Honda X-11-hez váltót, mert a 2-es kerepel a többinek távolsági busz hangja van.
Pontosan 4-5 évet simán!
Riaszto ahogy irtad,kidörzsölödött vezeték,stb.Jo kis moka lessz mrgtalálni!
akkor az jo!
13,8-tol jo!
valami más lessz a bibi!Egyébként is furcsa,hogy minden aksit haza vág?Nem?
Nekem 7-év után kellett kidobni az aksimat!
szép napot mindenkinek!
Ja nekem a gyári volt benne 9 és fél évig. És amikor cseréltem akkor is szépen inditott, csak ha hideg volt akkor gyengébb lett.
Nekem hasonló volt mikor vasárnap késő délután egy pihenőnél induláskor azt mondta a motor, hogy nem megyünk sehova. Nekem sem volt még 1 éves az aksi és Yuosha vagy mi a neve. Azt hittem, hogy XX nek lett valami baja, de az lehetetlen igy maradt az aku. És bizony az volt. Mi is betoltuk, de csak 200 métert tudtunk menni, mert a megfelelő fordulatot nem tudtam elérni a forgalom miatt.
Alapjáraton is magasabbnak kéne lennie! 14,2 körül.
Alapjáraton van 13,1
Kicsi gáznál már van 14,5 és ott is marad
Vagy a színével van a gond
Fesszabályzó.....
Ha nincs szerencséd, akkor pedig a generátor is.......
Azt esetleg megmézhetnéd, hogy járó motornál van-e töltése az akksinak.
Ez igaz,az újak tényleg szarok,sajnos!
Nekem még régi 5-ös van (E34),abba még van anyag!
Persze ha pályagépet vennék most az lehet hogy S1000RR lenne...bár...pályára igazából... egy 1millás kotla bőven jó...
Hát..az autót is hagyjuk...1 éves példányaink voltak 3-as 5-ös szériából...volt amelyikről a kipufogó is komplett leesett...nem beszélve a fúvókákról meg a turbó témákról... SATÖBBI..