Bár erre most azt mondanám, hogy az pofon egyszerű, de mint látható komoly előkészületek és "nagy" rutin mellett is megoldható a csere. Szerencsére a blokkba nem öntött vizet az illető és még szerencse, hogy nem tudtunk sokat menni vele megvétel óta.
Utánna néztem a szerviznek és 2-3 éve Honda márka szerviz volt, de talán tavalytól már nem. Suzuki és még valami szerviz lett.
A szerviz papírokon is Honda van, de uccsón már Suzuki.
Képzeljétek, tegnap készítettem fel párom motorját a szezonra. Frankón szétszedtem, gyertya, légszűrő stb csere.
(Hozzá teszem, hogy tavaly októberben vettük)
Gyanus volt, hogy a tágulási tartályban nem lötyög a folyadék. Erre csak olaj volt benne, jó habos olaj. Na, egész hűtő rendszer tisztítás is játszott már. Azt hittük, hogy valahol átengedte a motorolaj. De az olajból nem fogyott és nem is volt benne víz, a rendszerben meg vagy 1 liter olaj. Honnan jöhetett? Hát megláttuk, hogy a tágulási tartály széle, tiszta piszok és olaj. Így szerintünk a szervíz rossz helyre töltötte az anyagot. Megvan a szervizkönyve és valóban egyszerre volt olaj és hűtő folyadék csere.
De ez akkor is durva. Na egyből át is néztem, hogy öntöttek-e véletlen máshova is mást. Szerencsére nem, vagy nem találtam meg.
Csak azért írtam le, mert ez szörnyű. Mindent magadnak kell csinálnod, hogy biztos legyél a dolgokban.
Hát....a minőségi kidolgozása korántsem első osztályu, de lényegesen jobban tereli a menetszelet, és jól is néz ki sztem.
Kvalifikációs gumával nyomtam én is ringen. Hát jahh....... Más kaucsuk az már biztos!
Hát mindegyik típusból legalább 3 féle keverés a puhától a keményig + különjellel edzőgumi, azonfelül a dnlp oldalfala kemény, a plli puha, a bton olyan közepes, másképpen reagálnak a hőfokokra, vigyázni kell, nincs-e rajtuk repedés sérülés, nincs-e vmi menetdinamikai problémája (kormányrázás, becsóválás stb.) nem mindíg csak úgy dobják el 80%-os állapotban. De ha elkezd tapadni, akkor olvad az idom alja, azt már sajnos bepróbáltam. Mentem Yami R6 verseny edzőgumával R1-gyel (dnlp), fülem leért...
Én is kérdeznék: milyen a bubis plekó? Én csak most teszem fel, mert a gyári pont bukómagasságban verte a szelet.
Jó estét!
Jók a képek!
Én is kedvet kaptam ma egy kis mocizáshoz! Hiába no, a vérem...
Mentem 70 kemény km-t. Jó is volt. Még hóviharba is kerültem!
Hiába! A Bakony már csak ilyen!
Nagyon kemények vagytok srácok. Gratula! Már néztem a decemberi kör képeit is, közben jégkockák potyogtak a homlokomról, de ez sem szauna volt. Nekem már csak 15 foktól indul a szezon.
A vágott slick nagyon állat, de azért jobb vigyázni vele. Megtréfálhat.
A bridzsi nekem is bejött, évekig jártam velük. Az igaz, én csak a meleg aszfalt tapadásáról tudnék mesélni...
A szerviz papírokon is Honda van, de uccsón már Suzuki.
Basztardó! Még jó, hogy nagyobb baja nem lett a motornak!
Én is. De most azért nem megyek fel pestre.
http://www.youtube.com/watch?v...
Tov
Letépném a "szervizes" kezét az tuti!
Milyen motor?
Képzeljétek, tegnap készítettem fel párom motorját a szezonra. Frankón szétszedtem, gyertya, légszűrő stb csere.
(Hozzá teszem, hogy tavaly októberben vettük)
Gyanus volt, hogy a tágulási tartályban nem lötyög a folyadék. Erre csak olaj volt benne, jó habos olaj. Na, egész hűtő rendszer tisztítás is játszott már. Azt hittük, hogy valahol átengedte a motorolaj. De az olajból nem fogyott és nem is volt benne víz, a rendszerben meg vagy 1 liter olaj. Honnan jöhetett? Hát megláttuk, hogy a tágulási tartály széle, tiszta piszok és olaj. Így szerintünk a szervíz rossz helyre töltötte az anyagot. Megvan a szervizkönyve és valóban egyszerre volt olaj és hűtő folyadék csere.
De ez akkor is durva. Na egyből át is néztem, hogy öntöttek-e véletlen máshova is mást. Szerencsére nem, vagy nem találtam meg.
Csak azért írtam le, mert ez szörnyű. Mindent magadnak kell csinálnod, hogy biztos legyél a dolgokban.
http://www.youtube.com/watch?v...
Kvalifikációs gumával nyomtam én is ringen. Hát jahh....... Más kaucsuk az már biztos!
Én is kérdeznék: milyen a bubis plekó? Én csak most teszem fel, mert a gyári pont bukómagasságban verte a szelet.
Jók a képek!
Én is kedvet kaptam ma egy kis mocizáshoz! Hiába no, a vérem...
Mentem 70 kemény km-t. Jó is volt. Még hóviharba is kerültem!
Hiába! A Bakony már csak ilyen!
Jó estét!
A vágott slick nagyon állat, de azért jobb vigyázni vele. Megtréfálhat.
A bridzsi nekem is bejött, évekig jártam velük. Az igaz, én csak a meleg aszfalt tapadásáról tudnék mesélni...
itt vannak a képek
Visegrád, Pilisszentlászló, hármashatárhegy, szentendre...
130 km +5 +9 fok, tökéletes egy kis bemelegítésre...
csak mondom, hogy +9 fokban a britson batax (nem igy irják )
tökéletesen teljesitett, inkáb az xx a nóziját emelgette, minthogy a hátsókereket csavarta volna el!
most raktam fel....
és nálam 5 pontot ért el!
Esélytelenek voltak...