Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár erre most azt mondanám, hogy az pofon egyszerű, de mint látható komoly előkészületek és "nagy" rutin mellett is megoldható a csere. Szerencsére a blokkba nem öntött vizet az illető és még szerencse, hogy nem tudtunk sokat menni vele megvétel óta.
Szerintem a folyadékok tekintetében minden motor egyforma: ahova víz kell, oda vizet, az olajhoz olajat. Vagy ennyire bonyolult lenne?
Utánna néztem a szerviznek és 2-3 éve Honda márka szerviz volt, de talán tavalytól már nem. Suzuki és még valami szerviz lett.
A szerviz papírokon is Honda van, de uccsón már Suzuki.
Jó reggelt!
Basztardó! Még jó, hogy nagyobb baja nem lett a motornak!
CBR 600 F3

Én is. De most azért nem megyek fel pestre.
B+!

Letépném a "szervizes" kezét az tuti!
Milyen motor?
Jó reggelt!

Képzeljétek, tegnap készítettem fel párom motorját a szezonra. Frankón szétszedtem, gyertya, légszűrő stb csere.
(Hozzá teszem, hogy tavaly októberben vettük)
Gyanus volt, hogy a tágulási tartályban nem lötyög a folyadék. Erre csak olaj volt benne, jó habos olaj. Na, egész hűtő rendszer tisztítás is játszott már. Azt hittük, hogy valahol átengedte a motorolaj. De az olajból nem fogyott és nem is volt benne víz, a rendszerben meg vagy 1 liter olaj. Honnan jöhetett? Hát megláttuk, hogy a tágulási tartály széle, tiszta piszok és olaj. Így szerintünk a szervíz rossz helyre töltötte az anyagot. Megvan a szervizkönyve és valóban egyszerre volt olaj és hűtő folyadék csere.
De ez akkor is durva. Na egyből át is néztem, hogy öntöttek-e véletlen máshova is mást. Szerencsére nem, vagy nem találtam meg.

Csak azért írtam le, mert ez szörnyű. Mindent magadnak kell csinálnod, hogy biztos legyél a dolgokban.
SZÉP JÓREGGELT! Egy kis ébresztő:

http://www.youtube.com/watch?v...
NA látom adtál a testének...
Hát....a minőségi kidolgozása korántsem első osztályu, de lényegesen jobban tereli a menetszelet, és jól is néz ki sztem.
Kvalifikációs gumával nyomtam én is ringen. Hát jahh....... Más kaucsuk az már biztos!
Hát mindegyik típusból legalább 3 féle keverés a puhától a keményig + különjellel edzőgumi, azonfelül a dnlp oldalfala kemény, a plli puha, a bton olyan közepes, másképpen reagálnak a hőfokokra, vigyázni kell, nincs-e rajtuk repedés sérülés, nincs-e vmi menetdinamikai problémája (kormányrázás, becsóválás stb.) nem mindíg csak úgy dobják el 80%-os állapotban. De ha elkezd tapadni, akkor olvad az idom alja, azt már sajnos bepróbáltam. Mentem Yami R6 verseny edzőgumával R1-gyel (dnlp), fülem leért...
Én is kérdeznék: milyen a bubis plekó? Én csak most teszem fel, mert a gyári pont bukómagasságban verte a szelet.
bátrak vagytok ilyen hóba azokkal a nagy királynőkkel........
Jó estét!
Jók a képek!
Én is kedvet kaptam ma egy kis mocizáshoz! Hiába no, a vérem...
Mentem 70 kemény km-t. Jó is volt. Még hóviharba is kerültem!
Hiába! A Bakony már csak ilyen!
Mondjuk ez azért nem tréfa...
Szeritem azt, hogy azt "mondja" Neked, hogy mééég, mééég bírom, de nem gondolja komolyan és megcsusszan egy pillanat alatt...
Mit értel azalatt ,hogy ,,megtréfálhat" ?
Jó estét!
Nagyon kemények vagytok srácok. Gratula! Már néztem a decemberi kör képeit is, közben jégkockák potyogtak a homlokomról, de ez sem szauna volt. Nekem már csak 15 foktól indul a szezon.
A vágott slick nagyon állat, de azért jobb vigyázni vele. Megtréfálhat.
A bridzsi nekem is bejött, évekig jártam velük. Az igaz, én csak a meleg aszfalt tapadásáról tudnék mesélni...
cépestét!
Jó estét minenkinek!
Gabikám... természetesen 5 * a galéria!
NO NAGYÁBOL EZ VOLT!

Visegrád, Pilisszentlászló, hármashatárhegy, szentendre...
130 km +5 +9 fok, tökéletes egy kis bemelegítésre...

csak mondom, hogy +9 fokban a britson batax (nem igy irják )

tökéletesen teljesitett, inkáb az xx a nóziját emelgette, minthogy a hátsókereket csavarta volna el!
most raktam fel....
és nálam 5 pontot ért el!
No para.....
Esélytelenek voltak...