Akkor nem rég óta van meg a géped... Naja, futómű, fékek, motorerő, ezeket nem igazán érheti panasz. Valszeg az fogja eldönteni hogy SP2 avagy RR lesz a következő, hogy hol fogják beszámítani a VTR-emet. Mert hogy senki nem akarja megvenni, áll a piac mint atom... Persze a kereskedők is nagy szenyák, hülyének akarnak nézni, volt ahol kemény 850e-t akartak adni a jó VTR-emért... A leggálánsabb ajánlat 900 ropi volt, ahol egy RR-be szerettem volna beszámíttani, persze az ő portékájából nuku alku... Busás haszonnal szeretnek dolgozni azt már észrevettem, 1,75M-ért adja a kereskedő, a tulaja is meghirdette a paripát 1.59-ért... Az én VTR-emért meg adna 900-at, azt 1.2M-re ki is rakná. Na nem is sajnálom egyik kereskedőt sem, sírnak itt hogy így a válság, meg úgy a válság.
Nekem kb 1 hónapja van meg az 1000RR és ami szokatlan hogy az ülése eléggé átmelegszik a kipuf miatt, kicsit jobban melegszik mint a 929, és baromi hosszú az áttételezése gyárilag ezért nem érezni túlságosan combosnak 6000 alatt. Egyébként a fékek és a futómű az nagyon király!
Tegnap esti ringezésen már sikerült letenni mindkét térdkoptatómat is...
Egy kis segítség kéne, a szitu a következő: éppen árulom a jóféle VTR Firestorm-omat, aztán ha elmegy, lehetséges hogy 1000RR lenne a következő gép. Eredetileg SP2-t szerettem volna venni, de elkelt fater XX-e és ő is beszállna egy szerényebb összeggel, aztán ő neki meg RR kéne, mert több póver van benne. 2004-2006-os évjárat jöhetne szóba, arra lenne keret. Szóval az a kérdésem hogy van e valami spéci nyűgje a típusnak, ilyen modern gépünk még sosem volt, ami ennyire teli lett volna elektronikus kacatokkal. Végülis Honda már volt jópár a portán (CBR900, VFR750, 1100XX, VTR1000F), csalódnunk még egyikben sem kellett. Azt látom hogy a fenntartási kicsit drágább lenne mint az SP2-nek, a belevaló gyertya darabja -ha bótban veszi az ember- 8000 HUF felett van. Ja és még valami: a HESD igényel valami karbantartást?
A 2009 es ABS- es CBR1000rr hátsó eleme máshogy van kialakítva és nagyon szét kéne vágni ezt az elemet ahoz ! (szerelőm nem vállalta :) )
A nem ABS es verziókhoz tökéletesen passzol ! A rendszámot több helyre is fel lehet rakni ! de vannak hozzá csavarok és segéd elemek + képes illusztráviók !
Üdv!Lehet érdekelne a dolog,de lenne két kérdésem!
Miben különbözik az 09ABS-es alsó borítása!?Ès a rendszámot,erre hogy lehet felvarázsolni!?Köszi! Hali!
Igazábol akkor csipegeti az olajat ha töbször előfordul hogy szabályoz a gép én pl soha nem húzom el szabályzásig most van a motorban 6000 olajccserés és ugyanott van a szint mint amikor az 1000 olajcsere után feltöltötték
Eladó egy teljesen új Undertail 09/08 as cbr 1000rr hez ! Piros ! Nekem sajnos nem jó mert az ABS es modelhez nem passzol ! Gyári piros színnek megeggyezik. új ára több mint 60.000 FT + szálítási költség Amerikából! Én szeretném 50.000 FT ért értékesíteni !
Érdeklődni: carr.sales@gmail.com
Eladó CBR 1000 RR 2006-os, 30ekm, magyarországi, 2 gyári kulcs, végig vezetett szervízkönyv. Szép állapotú, anyagi okok miatt áron alul! Hitel megoldható! Ára: 1,57mFt. Tel: 20/3508433 v. 20/2227783
A 10e km alatt rá sem nézett az olajszintre? Az 1000RR amúgy hajlamos rá hogy csipegessen egy kicsit. Haveromnak 6000km alatt a max.-ról lemegy a min. közelébe, és neki sem füstöl.
Tegnap esti ringezésen már sikerült letenni mindkét térdkoptatómat is...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Egy kis segítség kéne, a szitu a következő: éppen árulom a jóféle VTR Firestorm-omat, aztán ha elmegy, lehetséges hogy 1000RR lenne a következő gép. Eredetileg SP2-t szerettem volna venni, de elkelt fater XX-e és ő is beszállna egy szerényebb összeggel, aztán ő neki meg RR kéne, mert több póver van benne. 2004-2006-os évjárat jöhetne szóba, arra lenne keret. Szóval az a kérdésem hogy van e valami spéci nyűgje a típusnak, ilyen modern gépünk még sosem volt, ami ennyire teli lett volna elektronikus kacatokkal. Végülis Honda már volt jópár a portán (CBR900, VFR750, 1100XX, VTR1000F), csalódnunk még egyikben sem kellett. Azt látom hogy a fenntartási kicsit drágább lenne mint az SP2-nek, a belevaló gyertya darabja -ha bótban veszi az ember- 8000 HUF felett van. Ja és még valami: a HESD igényel valami karbantartást?
Köszönöm válaszotokat!
de nem ezt akartam...
Boldog szülinapot, csacsi öreg medvém!
ő nagyon profi a futóműben....
Tudna valaki 1 jó futóműbeállítást 04'-05ös 1000RR-hez?Megköszönném........
A 2009 es ABS- es CBR1000rr hátsó eleme máshogy van kialakítva és nagyon szét kéne vágni ezt az elemet ahoz ! (szerelőm nem vállalta :) )
A nem ABS es verziókhoz tökéletesen passzol ! A rendszámot több helyre is fel lehet rakni ! de vannak hozzá csavarok és segéd elemek + képes illusztráviók !
http://www.youtube.com/watch?v...
ezen a videón látod működés közbe ;)
Miben különbözik az 09ABS-es alsó borítása!?Ès a rendszámot,erre hogy lehet felvarázsolni!?Köszi! Hali!
NA a tiltásig húzás megy neki üresbe, tudod csak a hang miatt,
me hogy nem gyári dob van rajta.
Köszi
Van egy eladó PT CNC-zett és feliratozott versenyfékkarom 05-07-es RR-re...
Érdeklődni: carr.sales@gmail.com
Eladó CBR 1000 RR 2006-os, 30ekm, magyarországi, 2 gyári kulcs, végig vezetett szervízkönyv. Szép állapotú, anyagi okok miatt áron alul! Hitel megoldható! Ára: 1,57mFt. Tel: 20/3508433 v. 20/2227783
Küldtem neked mailt...