Hello, most készülök meg venni egy 2005-ö Honda cbr 1000rr-t. Azt szeretném tőltek megkérdezni, hogy milyen sűrűn kell szervizelni? És 61000km van benne, érdemes megvenni ha igen akkor mit kell átnézni rajta? Van típus hibája ennek az évjáratnak?
Sziasztok, A héten került hozzám egy 2004 es fireblade! Már nagyon összebarátkoztunk, de lenne egy kérdésem: Normális e hogy nagyon melegszik, ha araszolok vele és 100 c fok felett kapcsol a ventillátor?
Én is úgy gondoltam hogy először meg kell nézni a hézagot .
És csak ha szükséges akkor kell állítani.
Egyébként a HONDA írja elő 24000-nél.
De szerintem az is sokat számít, ki hogy gyilkolja a vasat.
Igen a 929-esre értettem amit írtam.
Nekem most 1000 rr-em van 2004-es.Amerikából hozták be és óra szerint 13000 kilométer van benne.
Szerintem a valós érték olyan 30 000 lehet de nincs abszolut semmi szelephangja a motornak.Gyári dob volt rajta mikor elhoztuk és akkor sem ciripelt.De ha óra szerint eléria 24000-et azért én is leellenöriztetem hogy minden ok.A hirdetésben a tulaj szerintem csak bevitte a kötelezö szervízre és mondták neki hogy a szelepeket is beállították,valójában pedig csak ellenörizni kell öket és ha nem megfelelö akkor állítani. Ezért is legomboltak róla egy kis lét.
Ezt most melyik motorra értetted, gondolom a 929-re, de engem az 1000 érdekel.
Az enyémen is meg lett nézve most szezon közepén, nekem is a gyári határ értéken belül volt mind. A szerelő szerint nem volt még a szelepfedél leszedve, gyári pasztával volt még feltéve, 39 000 Km van az órában. Azt mondta jó esélyekkel lehet valós, kintről behozott motor.
Ezért csodálkoztam el nagyon hogy az 1000 RR-nél a hirdetésben szelephézag állítást irtak. Nem ellenőrzést. Arra lennék kíváncsi az 1000 esetében elmászik-e, vagy sem.?
Helo.
Nekem is 929 rr-em volt.Idén adtam el.
24000 rel vettem meg és akkor leellenörizték a hézagot és ok volt.
Amikor eladtam akkor már 55000 volt benne de mielött eladtam le lett szervizelve.
Megnézték a szelephézagot és azt mondta a szerelö srác hogy határértéken belül van az összes és a vezérmülánc is félidös.Felírta egy lapra a határértékeket szívó és kipufogó oldalon és melléirta hogy hol mennyit mért.én csodálkoztam mert a motornak csörgö hangja volt és azt hittem hogy szelephézag vagy vezérmü feszítö rosz de mint kiderült a kuplung külsö tányérja kopott el.vannak benne ilyen tehermentesítö rugók és azok koptak el és lötyögtek.Vettem egyet egy törött motorból és már rendben is lett. Szerintem 24000 nél kell szelephézagot megnézni és ha szükséges akkor állítani.
De ha szeretnéd pontosan tudni hogy hány km-nél mit kell csinálni akkor töltsd le a 929 service manualját a motorosok.hu -ról a szervízkönyvek közül,vagy menj be egy honda szervízbe és kérdezz rá.
Meg gyári új hrc verseny tárcsák párban 200eft ért Boltban darabja ennyi
06-20-3919664