Hali Urak!
Ma kicseréltem az olajat, stb... a haver 1000-es 2004 ciberéjébe kb 10.000 km volt a régibe.
Én már régóta mondogattam neki, hogy csere érett már az olaj, de mindig elodázta. Hát pontosan 1,9 liter jött ki, szűrőstől mindenestől.
3,5L ment bele, a baj csak annyi, hogy az idomok leszedése alatt sem folyt össze annyi olaj, hogy látszódjon a kémlelő ablakon.
A moci egyenesen állt bakon. A 3,5L frankón látszott a lukon.
Pedig nem gyilkolja a gépet, pályázni sem jár.
Olaj folyásnak nyoma sem volt, és a füstön sem látszik az olaj.
Mondjuk, ha gyorsan megyünk nem azt figyelem.
Esetleg hasonló tapasztalat, ötlet.
Sziasztok, olyan gondom van hogy a motorom nagyon gyorsan felmelgszik 100fok körülire ha megállok. Ez ugye még nem nagy probléma, de ha bekapcsol a ventillátor az sem hűti vissza (106-108 fok körüli hőfokról) egy fokot sem. Amúgy menet közben teljesen normálisan viselkedik, még ilyen dög melegben sem megy fel 85 fölé, és ha jobban haladok lemegy akár 77ig is......
A vizet már meglesem első körön, hátha nincs benne elég. Esetleg a termosztát nem nyithat ki rendesen?
....te merre vagy helyileg?....esetleg odamegyek és segítek......
tényleg nincs benne a beállítása a futóműnek......a szelepet meg egyszerű....ha gondolod
Ma kicseréltem az olajat, stb... a haver 1000-es 2004 ciberéjébe kb 10.000 km volt a régibe.
Én már régóta mondogattam neki, hogy csere érett már az olaj, de mindig elodázta. Hát pontosan 1,9 liter jött ki, szűrőstől mindenestől.
3,5L ment bele, a baj csak annyi, hogy az idomok leszedése alatt sem folyt össze annyi olaj, hogy látszódjon a kémlelő ablakon.
A moci egyenesen állt bakon. A 3,5L frankón látszott a lukon.
Pedig nem gyilkolja a gépet, pályázni sem jár.
Olaj folyásnak nyoma sem volt, és a füstön sem látszik az olaj.
Mondjuk, ha gyorsan megyünk nem azt figyelem.
Esetleg hasonló tapasztalat, ötlet.
Üdv