Sziasztok! Eladó 65 eft-ért komplett pályaidomszett, első sárvédő nélkül, Ermax plexivel. A tankborítás új, még fel sem lett szerelve! Képek az apró rovatban. 70/949-4341.
maradjunk akkor annyiban,hogy kezdö motornak ott az MZ...
Összetörtem,és 1600ft-ból olyan volt mint az új...Szval sztem még a 600RR (még ABS-el) sem ideális tanulómotor.Vagy tévedek?
Ezzekkel az árakkal a GSXR sem lesz sokkal olcsóbb a többi literes Japán motornál, és a 0% hitelek is eltünnek a piacról otthon, ez üdvözitő dolog mert gyanithatóan olyanok fognak motort vásárolni akik ki tudják ki akarják fizetni a motort. Mivel ha valaki befizet 20%-t minimálisan amely egy 3 millió forintos motornál 600.000. Ft nem fogja veszni hagyni a pénzét ha van egy kis esze, persze ettől függetlenül is kerülhet valaki nehéz pénzügyi helyzetbe.
"Szerintem aki elöször ABS-el szerelt motorra ül az nem tanul meg fékezni rendesen".Ebben van valami,DE azért nem egy CBR1000RR az ideális motor kezdőknek motorozni és fékezni
Érdekes pl: hogy 2009-re teljesen uj szinekkel jön ki a HONDA tehát azok a szin kombinációk amelyek 2008-ban voltak nem lesznek kaphatóak 2009-ben. Tehát most ugy néz ki hogy évente cseréli a szineket
Szerintem aki elöször ABS-el szerelt motorra ül az nem tanul meg fékezni rendesen. Persze lehet hogy rosszul gondolom. Ugy tudom hogy a 600 RR is rendelhető, vásárolható ABS-s opcióval.
nem rossz...3628000 pénzmag.....most még meg kell néznem a DOBFELSZERELÈST gyártó cég R1-ének az árát,meg a Kawát....és persze a Suzi ezres Gixxert...összehasonlítás képpen.....
Hy Alex!Én egy Schweiz-i újságban azt olvastam,hogy a Honda elökészítette már a 2008-as CBR-1000RR-ben is a helyet az ABS-nek..
Kb 250ezer Ft-ba kerülne itt Schweiz-ben a gáz csak az hogy az ABS-nek kell egy nagyobb aksi is,és ez vagy 10kg súlynövekedést jelent....Szval nem tudom..még gondolkodok...de sztem egyenlöre nekem nem kell ABS...Meg különben is akkor nem tudnék stopizni.
Bár amúgy esös csúszós uton biztosan nagyon jól jönne...néha...
HRC+ABS 3,5 millió fele lesz utolsó infók szerint a JEN példátlan erősödése miatt minden Japán gyártó 8-10% ár emelkedést érvényesit a kiskereskedelmi árakban.
- Egyszóval drágul minden moci.
Alex..Tucc valamit már mi lesz Magyarországon az ára az ABS-es verziónak?Azt tudom,a Repsol fényezés feláras lesz,de azért kiváncsi lennék,hogy a HRC- mennyiért pazarolják majd...Amúgy csupa jót hallani róla,ugyanúgy mint a 08-ról is...Nagyot alkotott a nagy H CBR az ISTEN
2009-es Fireblade-ről olvastatok már "tech infot" integrált fékrendszer ABS-el iszonyat jó dolgokat mondtak a fékeiről amely eddig is a legjobb volt a literes Japán sportmotorok között
Egyet ertek Tomcattal ezek a gombak a lelkiismeretet nyugtatni jok de masra enm nagyon.
Ami nem fordul el az peldaul LSL vagy GSG Mototechnik. A kupplungfedelet sajnos mindegyik benyomja amelyik ott jon ki, kell egy karbon deklivedo es akkor nem lesz gond. Nalam igy jol vizsgazott a GSG, nezzetek meg a Oscherslebenes buktamat, a fel gomba eltunt, de semmi komolyabb baj nem tortent (a csuszasnal) ;)
De most megis masikat hasnzalok mert a GSG-nel paraztam a bal oldala miatt 3 kis csavar fogta a generatorfedelhez, feltem ha raesek letorik a blokkbol is.
Ezert sztem ez a legjobb:
http://www.b-g-racing.de/produ...
NEm latszik de az also motoratro csavatrtol jon egy aluminium tartolap ami korbefogja a vaznyulvanyt ott es feljon a nyilasig es arra van agomba rogzitve. Csak nagyon draga :(
Tudsz nekem olyan gombát mutatni amelyik "a keret részénél a váznak támaszkodik és elfordulás ellen is biztosított" '05 1000RR-re?
Azok is felszerelhetőek vágás nélkül?
Megmondom őszintén nem igazán tudom magam elé képzelni, hogy hogyan nézhet ki!
pal.zoltan85@gmail.com
köszi
Összetörtem,és 1600ft-ból olyan volt mint az új...Szval sztem még a 600RR (még ABS-el) sem ideális tanulómotor.Vagy tévedek?
Szerintem aki elöször ABS-el szerelt motorra ül az nem tanul meg fékezni rendesen. Persze lehet hogy rosszul gondolom. Ugy tudom hogy a 600 RR is rendelhető, vásárolható ABS-s opcióval.
http://motor.honda.hu/modellek...
Kb 250ezer Ft-ba kerülne itt Schweiz-ben a gáz csak az hogy az ABS-nek kell egy nagyobb aksi is,és ez vagy 10kg súlynövekedést jelent....Szval nem tudom..még gondolkodok...de sztem egyenlöre nekem nem kell ABS...Meg különben is akkor nem tudnék stopizni.
Bár amúgy esös csúszós uton biztosan nagyon jól jönne...néha...
- Egyszóval drágul minden moci.
A MilleRR által javasoltra szerintem ráharapok!
Köszönöm az infókat!
Ami nem fordul el az peldaul LSL vagy GSG Mototechnik. A kupplungfedelet sajnos mindegyik benyomja amelyik ott jon ki, kell egy karbon deklivedo es akkor nem lesz gond. Nalam igy jol vizsgazott a GSG, nezzetek meg a Oscherslebenes buktamat, a fel gomba eltunt, de semmi komolyabb baj nem tortent (a csuszasnal) ;)
De most megis masikat hasnzalok mert a GSG-nel paraztam a bal oldala miatt 3 kis csavar fogta a generatorfedelhez, feltem ha raesek letorik a blokkbol is.
Ezert sztem ez a legjobb:
http://www.b-g-racing.de/produ...
NEm latszik de az also motoratro csavatrtol jon egy aluminium tartolap ami korbefogja a vaznyulvanyt ott es feljon a nyilasig es arra van agomba rogzitve. Csak nagyon draga :(
Azok is felszerelhetőek vágás nélkül?
Megmondom őszintén nem igazán tudom magam elé képzelni, hogy hogyan nézhet ki!