Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pfhú
De remélem te (ti) megúsztátok!
Nem volt az hangos,csak már túl öreg....
Vasba voltam öregapámnál kocsival,úgy hogy sehogy nem jött volna össze,de nem mondta.
Kipufogó projekt most pihentetve/ 206 peugeot törve./ . .
SzevaBigjoe mi van a kipuval összejött a bolt? most néztem a hétvégén az illés gépét ö ö is rakatott be még pluszba még egy hangtompitot vagyis igazam volt kiibaszott hangos azzal a kis csövel!
Szeeva Bandita szombaton itt voltak az Illésék megtiszteltek vagy 10en meglátogattak,csajomék föztek jo kis bográcsoscsülköspörköltet,az hittem te is velük tartasz
Szeva Mexikoi Egyet értek veled teljes mértékben
Szeeva Yamokám Nem vagyok eltünve,a háttérböl figyelek,gyorsan elolvasom mi történik aztán elájulok,mármindt a fáradságtol... Mi van a vasaddal? sosem lesz kész
Laller igen el van tűnve, mindig csak a motor
Yes, yes

De már tényleg elég lesz!
Persze, persze, meg válság is van így, mosás, és újra lehet használni


Ennyit a gumi témáról
Hát eléggé....de legalább nem is kopik!
Különben drága lenne,ha kopna.
Ciki lenne ha ilyen melegbe tapadna nem?
Kb.37 fok!
Bár annyira azért nem tapad....
Annak mennyi az üzemi hőmérséklete?
Én személy szerint a Durex-re esküszöm.....
Annyit hozzátennék, hogy nem minden slicknek 80 fok az üzemi hőfoka. A keményebb keverékű Dunlopoknak 50 fok körül van. És az nem azt jelenti, hogy 35 fokosan nem tapad semmit. Arról ne is beszéljünk, hogy több guminak van mintás és slick változata is úgy, hogy a keverék tökéletesen azonos! Többszöri pályás pofára esés után arra jutottam, hogy 15 fok alatt kell különösen figyelni a pályagumira főleg az első pár km-en.
Igazándiból ez a kérdés egyszerre nagyon egyszerű és nagyon bonyolult is. Attól függően, hogy ki mit szeretne. Ha belemászol, hogy milyen márkájú gumi, melyik típusa és milyen keverék akkor 1 hétig is ellehetsz vele.
Szerintem is túl van misztifikálva ez a gumi kérdés.Én Dunlop d211-el megyek utcán,ami egy mintás slick egyébként.Közepesen gyors tempóban szoktam menni,volt hogy megcsúszott,ami nekem egy visszajelzés,hogy ne erőltessem annyira,nem pedig a gumi szar.Szerintem amit sokan elfelejtenek,az az,hogy beállítsák a nyomást mielőtt elindulnak,vagy egyátalán nincsenek is tisztában azzal,hogy a gumi amit felraktak,kb milyen nyomásnál működik normálisan.Pályán is dunloppal megyek, kr106/108 slickel.Hogy miért?Mert aki mondjuk 20-25 másodpercel gyorsabb mint én,ő is ezt használja,sokkal nagyobb tempóban,és ha neki jó,akkor nekem is.Az utcai /pályagumi kérdésben én a pályagumira teszem a voksom,utcán is.Azért mert gyorsabban kopik,ergo sokkal puhább = jobb tapadás
Általában ha megcsúszik utcán,az már nem a gumi hibája.
Még 1 gondolat, mindenki olyannal megy ami neki feksik, nekem ezek fekszenek, vagyis úgy érzem, de van egy barátom K5 gixer 1000 Túra gumi! és jobban megy........
Nekem régen volt 2ct m, akkor jó volt, de tegnap mentem haverom motorjával cseszneken, és 2 szer is megcsúszott az eleje fékezéskor, úgy hogy, csalódás volt most, én azt mondom h D211Gp, neken nagyon bejött, vagy pirelli diablo supercorsa csak az eső ne essen
Ezek is már majdnem slick ek, de utcára vannak kitalálva
Slick gumikról nincs tapasztalatom, de én isúgy hallottam, h nem fogod tudni, annyira felmelegíteni, de sokaknak az jön be!
Abban igazad van, h mindenki azt tesz a motorjára amit akar. És én sem akarok rávenni senkit semmire, csupán leírtam a véleményemet.

Egyébként néha szerintem eltúlozzuk ezt a gumi témát, mert nekem a D207-es se nagyon csúszkált pályán, és ez a Metz slick sem utcán. Az a lényeg h új és jó gumi legyen.
Szia.Ami után ellopta a motoromat csináltatott hozzá kulcsot és lerakta Tökölön egy családi háznál ahol persze hazudott a motor múltjáról.Egy tököli gsx-es sráccal elakarta cserélni szőr a szőrben ami gyanús lett neki mivel az Ő motorja jóval régebbi.Így felment a nettre ahol meg látta,hogy kőrözés alatt van a motor így szólt a zsaruknak.Ja és közben ellopott még egy A4 audit.Úgyhogy összetett de Ő is meglett így már előzetesben van.
Jó olvasni, hogy van ilyen is!
Esetleg ha van kedved leírni, engem érdekelne több részlet a sztoriból.