Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm! Esetleg abban is kérhetném a segítséged, hogy milyen cikkszámú alkatrészeket kell cserélni, illetve a karburátor esetében csak a főfúvóka cseréje szükséges, vagy a tű és egyebek is...?
Nagyon köszönöm a választ!
Üdv!
SC24-be mennyi olaj kell? Milyet érdemes bele venni?
Bocs, helyesbítés: De NEM annyira, mint vártam.
Nem és nem és nem tudom.
Az áttételtől azért nem érdemes eltérni, mert a váltó túlzottan sűrűn fokozott: hosszú az 1-es, és rövid a 6-os.
Magyarán: tök mindegy mit csinálsz vele, minden marad a régiben, csak nehezebb lesz elindulni.
Nekem most a maximum van, és végülis jó. De annyira, mint vártam. Nem lett nyugisabb a motor, talán egy kicsit kevesebbet kell váltogatni városban.
Ennek akkora nyomatéka van, hogy aztán csinálhatsz vele amit akarsz, tojik rá. Nem volt még ilyen motorom.
Szerintetek érdemes zajcsillapítós első lánckereket venni? Meg amugy a gyári áttételtől eltérni érdemes? (Elől17-hátul41-114 láncszem). És az AFAM láncról mi a vélemányetek? JT lánckerékkel szeretném venni majd.
ez akkor így jó . a wish-es kinai égők amiket eddig láttam mind fixek voltak
A porvédő gumi továbbra is gond nélkül felrakható, mivel a hűtőborda lecsavarható (a Philips LED fényforrásoknál így van):
Nem tudom, nem adok neki sok esélyt, de ha megméred, össze tudjuk hasonlítani.
Nekem gyanús, hogy a rugó gyenge lesz. Azt külön mérd meg légyszi!
Ha pár centivel hosszabb és olcsón adod, akkor lehet, hogy vevő lennék rá.
(van másik rugóstagom amiből ki tudom venni a rugót)
Üdv! Csak érdeklődnék itt nálatok hogy az 1000-es hátsó rugós tag méretileg egyezik-e a 600F -el?csak mert 600-as rugós tagom van eladó,és érdeklődnek hogy 1000-be beépíthető-e?köszi!
Szia,

Karburátor fúvóka méretben, illetve a torokgumi szűkítése a különbség.

Üdv!
gyárilag csak a balos világít tompított állásban , de nyugodtan kösd be a jobb oldalit is direktbe egy szállal, Osram-ba van 110%-os az nagyon jó, a ledes égőkel az a bajság hogy onnantól fogva nem bírod felrakni a hűtőbordái miatt azt a nagy gumit, és akkor direktbe megy bele a lámpába a víz... ami nem jó!!
Oke koszi! Normal izzo fog bele menni. Osramot rakok bele valami dragabban. Kocsiban is az van es jol vilagit nagyon!
Kicsit olvass vissza, pont most linkelt valaki egy LED izzót ami állítólag nagyon jó. (és ránézésre tényleg!)
Hagyományosból nagyobbat biztosan nem tennék bele, inkább rendbetenném a foncsort és lepucolnám az üveget.
Sziasztok!

Sc24 be milyen tompitott izzo valo? Gondolom H4. De 60/55W nal nagyobatt ne tegyek bele ugye? Meg a masik kerdes h mind a 2 izzonak kell vilagitania mikor tompitott van felkapcsolva?
látni a tükörben rendesen, no problém..
Csak arra hogy kb hová esik a markolat a tükrökhöz képest. Köszi előre is!
Sziasztok! Valaki tud segiteni annak tekintetében, hogy a 100LE és a 135LE változatok között hol van a különbség - illetve a fojtás...? Ha van ilyen... Valamint, a Metzeler gumikkal kapcsolatos tapasztalatok is érdekelnének... Előre is köszönöm a választ!
Szia! Givi tartóm van, platform nélkül.
30/738-7128
mi itt lakunk a hegyek lábánál, bevált célpont százával van a tarsolyban ...
ma is mentünk volna a Hochwechsel-re 1743 m, és fel lehet motorozni a tetejére , de lefújtuk mert igencsak lóg az eső lába, és ott már esik is... szóval marad egy rövid fagyizás
Megsétáltattad egy kicsit? Helyes...
Nekem mondjuk a térkép alapján így elsőre nem volt triviális mi a célpont, csak azt látom, hogy Ausztria.
Azt egy kicsit én is szeretném jobban felfedezni, ha vannak bevált célpontok a tarsolyodban, ne tartsd magadban

Pár hete mondjuk Myrafälle-ben voltunk, de kocsival. Az is szép volt. Majd elmegyek még motorral is.
Szia! Tudsz adni telefonszámot?
Sziasztok!
Sc24-hez keresek km óra meghajtó műanyagot ami a kis lanckerek és a csiga közt van!
ma túra
régen én is szerettem a kézen állós motorokat, ma már nem kéne semmi pénzért, a kényelem nekem fontosabb, a nagy plexitet is csak ajánlani tudom nagyon komfortos holmi
ezt nem tudom hogy jó-e rá....