több helyröl szedtem össze a szettet, használtan szóval így nekem jóval olcsóbban jött ki, az ebay-on 160 eur egy átalakító+ a kormány, olvastam róla kinti fórumokon hogy meg lehet oldani a gyári bowdenekkel, csövekkel is és ez így is van, csak kicsit ügyeskedni kell, a bowdenek pl a telón belül mennek el.
Mire vagy kiváncsi a kifordítött kormány állásnál? ha tudok segítek benne.
Nem pejoratíve írtam az endúrós dolgot, én meg fel nem ülnék egy olyanra. Nem vagyunk egyformák, ilyen az élet és nincs is ezzel semmi gond.
Ha rajtam múlik inkább ültetni szeretnék az elején, meg az egészen, de a kormányon az biztos. (Logikusan meg sem tudom magyarázni az ellenkezőjét, mert a kezed az izmok miatt rugalmasan tartja a testsúlyt, míg a gerinced nem annyira...)
Mondjuk a múltkor kipróbáltam egy gixxert, egy hajszálnyit az már talán sok volt. De ott konkrétan térdmagasság alatt voltak a csutkák.
nekem nem volt kényelmes hosszú távon a gyári, főleg sok kanyargós szerpentines helyeken, ez most nagyon komfortos, amúgy pl külföldön a legtöbb 1000 f, meg XX ,de még az RR-ek és hasonlók mind át vannak faragva ilyen super bike lenker-re, persze kinek mi tetszik,
én még a gixert is átfaragtam ilyenre, na utána nagy kanyar vadász lett főleg a vissza hajlós szerpentineken... :D szerettem :)
Szuper, örülök, hogy jobban érzed rajta magad!
Aki emeletes lovakhoz szokott, annak biztos kényelmes...
Na de az a plexi! Nekem is kellene ilyen szép nagy - vagy legalább gyári méretű!
Valaki írta is, hogy lecserélte újra, de már nem tudom ki volt. Pedig akartam kérdezni tőle, hogy nincs meg a régi?
kormány átépítés megtörtént, gyakorlatilag egy másik motor született, komfortos ,kényelmes, nem terheli a karomat, csuklómat, csak ajánlani tudom bárkinek.. :)
Én is Road 3-at használok, nagyon jó, de annak ellenére, hogy erősített a közepe a tavalyi Németország oda-vissza pályán eléggé átformálta a profilját pedig közben kanyarogtunk is. Igaz, rendesen meg is volt pakolva. Összességében szerintem nagyon jó, vizes úton bőven felülmúlta amire számítottam, a kanyargáshoz viszont jól be kell melegíteni, hogy igazán ki tudd használni.
Tudom, hogy ebben az országban a márkafanatizmus nagy úr, és 1000-esen egyébként sincsenek tapasztalataim, de kisebb motorokon a Dunlop gumik nálam eddig a katasztrófa kategóriába estek.
Egy időben a kisebb Hondákat azokkal szerelték. Az Innova fél éves gumijának annyira "jó" volt az anyaga, hogy fél évesen már repedezett! Nem mellesleg csúszott is, mint disznó a jégen. Még a feleségem is észrevette amikor hátul ült...
A CB 500-on alig vártam, hogy a gyári abroncsok valahogy elkopjanak már egy kicsit és kicseszhessem őket a kukába. Nem vicc!
Ahogy az sem volt vicces, amikor motorféknél megelőzött a háta a gumi miatt!
Persze, EZEK biztos nem azok a Dunlopok, de nekem 5-6 példány miatt egy életre elment a kedven a kísérletezéstől...
Pedig aki ismer, az tudja, hogy egyáltalán nem vagyok finnyás. Nekem mindegy, csak minta legyen rajta. De ezek konkrétan kimerítették a munkakörben elkövetett veszélyeztetés fogalmát!
Szia!
Én road 2-t hasznalok a mozdonyon már mást nem is vennék, mert megszoktam... ha jol tudom ugyanaz a keverék csak más a mintája... nekem totál elég:)
Mire vagy kiváncsi a kifordítött kormány állásnál? ha tudok segítek benne.