Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Szekunder levegő szelep. A kipufogógázhoz plusz levegőt vezet, hogy kisebb legyen a károsanyag kibocsátás.
Üdv Urak!

Ezmiez? És mit tud?
Én még odáig sem jutottam, hogy a feszítőt kivegyem az enyémből. Bezzeg a kertben már minden el van veteményezve... hiába no, öregszem :D
Kitűnő, ezer köszönet!

A szezont mondjuk már megalapoztam, mert a kicsivel többet mentem idén, mint az elmúlt 4 évben összesen bármivel
Et tu Brute...

Nekem is volt egy enyhén tuningolt RD 350 LC II-esem. Lehetett úgy 8x ló...
Na AZ brutális motor!
... nem jó értelemben ... :)

Keszthelyre adtam el, máig emlékszem, a srác egyik haverja vitte el kipróbálni. Mikor visszajött kérdezte, hogy no? Rendben?
Erre mondja a haver, hogy: Rendben, mentem vele 200-at itt a városban... :P

Amikor dolgozni mentem vele, remegett a lábam :P
Hali!

Nem kell új feszítőt venni, egy kis átalakítás szükséges csak. Van pár jó megoldás a fórumokon. Viszont ha felújítod a feszítőt, és van bőven km a vasban sztem érdemes cserélni a vezműláncot.
Szia Józsi!

Elkészült a feszítő! Remélem rajtam már nem múlik ez a szezon :)
Be kell álljak a sorba, én sem tudatosan vettem meg a régi CBR-t. VFR-re gyűjtöttem és egy RD350-em volt épp, amikor egyik cimborám szólt, hogy tud egy nekem való motort a csillaghegyi suzuki kereskedésben. Szerencsémre gyorsan elvitték az RD-t, így lett CBR-em VFR helyett. És nem bántam meg, véleményem szerint van olyan jó motor, talán jobb is mint a VFR, csak nincs akkora híre/legendája.
Taschner nekem is szimpi, pedig én se ismerem. Nemes egyszerűségében tökéletes. A zzr1400 vs. gsxr1100 összehasonlítása nagyon tetszett. Mondjuk az oké, hogy jobbak a régiek, de azért ezeket a gépeket sem hajthatjuk örökké. Mondjuk amíg csak a kopó alkatrészeket kell cserélni, addig minden ok.
Anno nagyon sokat Mz-tem, szinte az összes tipus megfordult a kezem alatt, mondjuk úgy, hogy kihoztam belőle a maximumot. Nagyon szerettem veteránozni is ( trophy) de amikor már a sok utángyári alkatrész miatt hetente órákat kellett hupákolni a műhelybe, már barkács emberként is kezdtem sokkot kapni.
Mondjuk most kövezzetek meg, de volt egy Busám is és azt nagyon szerettem, egyszerüen csak el kellett adnom a család miatt. No nem azért mert meghalok, meg ilyenek, annál már felnőttebben gondolkodok, hanem nem akartam ekkora összeget magamnak tartani, és nem a családnak. Így lett a töredékéből a Honda. Amennyire én kihasználom az erejüket a Honda is elég, sőt még sok is!
Viszont télire esedékes lesz egy vez. lánc feszítő csere, és karbisor átnézés, részleges javítás ( kezdődő ingadozó alapjárat).
Honnan lehet megbízható feszítőt vásárolni, tudtok benne segíteni?
De legalább ott van nektek Mr. Taschner Motordoktor. Személyesen nem ismerem és nem is váltottam még életembe két szót vele, de minden elismerésem ahhoz amit és AHOGYAN csinál! Az összes videóját már többször is megnéztem, olvasom az idővonalát pedig nem vagyok Suzukis :-) És szerintem neki nem csak szerelni kéne hanem tanítania! Megtanítania a szerelni vágyó embereket a szívvel lélekkel való szerelésre és átadni a tudását. Sokan támadjak ezzel azzal és belekötnek egy két dologba, de annyira jó nem lehetsz, hogy mindenkinek megfeleljél ez köztudott de ez nem az Ő hibája. Viszont én ki merem jelenteni, hogy nem sok Hofi Géza kaliberű emberke tapossa jelenleg e földet de Taschner kaliberű sem!! És azért írtam példának Hofit, mert mindenki tudatában ott van, tudják ki volt Ő és örökké élni fog! És Taschner is!
Had írjak le nektek valamit Troster07 írására reagálva. Villamos mérnök az egyik végzettségem. Fejlesztő / továbbfejlesztő mérnökként már nagyon rég óta arra vagyunk a legtöbb gyár / megrendelő által felkérve, hogy olyan ,,termékeket,, tervezzünk amelyek épp, hogy csak megérik a garancia idejüket... Gondoljatok kicsit vissza. Régebben 1 év volt a garancia majdnem minden végtermékre, De akar 10-20 évig is működtek. Mostanság meg már 5 évig is terjednek. De nem is bírják sokkal tovább a megszabott garancia idejüket. Ha nem is totálisan de kezdenek el romlani. Miért is? Mert van gyár aki nem akar ,,selejt,, terméket gyártatni, Viszont miért teszi mégis meg? Nos azt sajnos nem írhatom le konkrétan csak annyit, hogy rá van ,,kényszerítve,, Szóval nem kell annyira ragaszkodni az újabb dolgokhoz, mert nem, hogy nem fognak annyit tartani mind a régebbi termékek de a minőségük is hagy kívánni valót maga után...
Csak egymás cseszegetése...
Hát... úgy néz ki, hogy igen :-) De lennie kell valami oknak, hogy senki sehol... Tisztelet a kivétel. Suzukit kell vegyek! Ott zajlik az élet :-)
Igen, nekem sem jutott volna eszembe soha ilyet venni - ha véletlenül nem kerül az utamba, most sem lenne.
Pedig előtte komoly emberek (versenyzők) dicsérték előttem, de ez sem hatott rám. Valamiért eszembe sem jutott, hogy kényelmes, takarékos és strapabíró darab.
Igaz, ez nálam még nem tapasztalat, mert idén már a 4. éve hogy vettem, de még alig mentem vele pár száz kilométert... :O

Talán majd idén! :)
Meg kell mondjam én sem ismertem a típust, és kb. 1 évig hezitáltam, hogy megvegyek egyet. Mindenkitől megkaptam, hogy a gatyádat rá költöd majd, meg akkor is egy szar, meg miegymás. Persze nem ismertem magát a motort sem, de meg kell mondjam, hogy az elmúlt hat hónap távlatában nagyon megszerettem. Eddig rejtett problémára nem derült fény, a tél alatt csak bele motoroztam már 2 ezret.
Gondolom az emberek nagy része nem mer idős motort venni, aki vesz az 2000 előttitől tart, akinek meg nincs rá 800000+ az meg csak álmodozik. Mikor én is mesélek az enyémről a hallgatótársaság azt gondolja, hogy valami tudatmódosítót használok :)
Az is érdekes hogy még mindig hirdeti, ennyiért sem kell senkinek?
én néztem azt a hírdetést, nem tudom mi lehet vele a baj, hogy ennyire keveset kér érte. Pedig külsőre egészen egybe van. Lehet a főtengelyt kézbe lehet átvenni :)
Na akkor túra lesz, nem lesz? Nekem a most vasárnap is jó. :)
Hurricane!

Mi ketten igazán meg tudjuk ölni a fórumot :D :D :D
Ki árulja 250ert a piros 24est???
Üdv. Mako.
Köszönöm az infót ;-) Sikerült beszéljek vele. Igen, eladóvá vált mert vett egy Africa Twint és azzal jár túrázni. A 21 es meg városi moci lett :-) de a helyzet, hogy nem sürgős neki, nincs is megszorulva anyagilag és ha nem kapja meg az árát akkor nem is adja el. 2014 ősszel vette 340 euróért. Van számla is róla és 250 euró az utolsó ára. Eredeti gyári nagy teherbírású direkt Sc 21 es hez van gyártva. Nem kell semmit sem alakítani a mocin. Megvetted feltetted és ennyi :-) Én is már nagyon rég keresek doboztartó konzolt a Hurricane re de sehol sem találtam csak azt a típust, ebből is egyet az e-bay en 390 dollárért + 56 dollár szállítás... persze újonnan. Ez meg azért nem jó nekem mert az oldaldobozaim Monokey esek. Újonnan vettem volt és nem tudom lecserélni őket úgy, hogy megérje... Nagyából ennyi :-)
Hurricane! Igen, akár ez is jó lehet. Légyszíves, ha tudod, majd kérdezd meg, hátha. :) A karbis témakörre, van asszem nagyvas.hu-n, meg ott elég sok alkatrész van. Meg persze e-bay. De a többiek bizonyára még biztosan tudnak egy két forrást.
Üdv mindenkinek!
Karburátor felújító szettet honnét érdemes rendelni / vásárolni? Esetleg valaki tud olyan boltot, ahol több minden kapható az öreg vasainkhoz?
Persze, volt gyarilag dupla lampas sima sc24-es is. Az enyem is az volt, a feher.
Egyre érdekesebb ez a CiBiRi sorozat! 87 és 99 között pedig nem volt sok váltás. Sc 21, Sc 24, Sc 24 dual és ennyi! Színkombináció terén volt nagyobb változás az említett évek alatt, persze amire én rájöttem... Lóerőben is elég nagy a szórás... Nemrég több mind másfél órát kerestem konkrét hivatalos információkat a gyártási sorozatról, hogy kerüljek képbe de semmi....
Az enyém is dupla fényszórós, de az enyém sima sc24. Akkor ebbe a dual lámpát rakták be, vagy létezett az enyémben is?