Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HÉJJ ez x4 1300?
Jó a gép de forgalmit is mindig újat csináltatol ha fényezed?
Szelepfedél csavart én tákoltam magamnak,faesztergán szúrtam le egy nagyobb csavarból hogy ne mozduljon el rajta egy nagy lapos alátét paszta meg alá egy sima o gyűrű és semmi baja!
A z6-ot én is kihagynám,bármit csak azt ne!A road 2 ct ről én is csak pozitívat hallok vissza!
Használtban itt is van néhány értelmes gumi! http://e107.pumigumi.hu/page.p...
Üdvözlet a köreinkben!Hű bassza meg de meg indult itt az élet!
Csákó!Gumival kapcsolatban tényleg az első teló olajszintjével vagy olajcseréjével kellene kezdeni de az is nagy igazság hogy gumi típus függő is egy bizonyos kor után meg attól függetlenül hogy még mekkora a mintája természetes hogy beáll fékezési irányban!
Üdv köztünk!
Személy szerint nekem a 2009-es verzió tetszik a legjobban.

Feltettelek a cbr1000F-esek térképére, könnyen megnézheted hol vannak a többiek.
Linket megtalálod az adatlapomon.
Na, ez már tényleg jobb!
Végre sikerült
Néha nehezen lehet feltölteni, talán majd később...
Hát nem jön össze.
Na talán most.
Köszi, de nem ezt a képet szerettem volna feltenni,hanem azt ahol minden látszik róla, de valamiért nem engedi.
Találtam egy képet az előző motoromról, amit egy kicsit át építettem.Hát ilyen dolgokkal töltöm ki a szabad időmet.
Természetesen.
Ha már jó idő lesz szeretnék egy pár repedt/törött fület megragasztani, majd zavarnálak később egy-két jó tanács miatt, ha nem probléma!
Főleg a ragasztót illetően...
Azt is én csinálom.
A műanyag idomok javítását is Te csinálod, vagy csak a fényezést?
Nem semmi!
Mikor megvettem a mocit tavaly szeptemberben, még úgy gondoltam szerelőt kell keressek, mert nem értek hozzá, de aztán rájöttem, hogy ha én csinálom, igaz tovább tart, de ÉN csinálom - sok segítséget kaptam a fórumtársaktól!
Sajnos az akarat nem minden, ezért Basi22 kollégához majd még el kell menjek...
Ez a felújítás tavaly történt.Komáromból jöttem haza egyik mérkőzésemről,amikor meghallottam egy kattogó hangot ami olyan volt mintha egy kavics lett volna a gumiba.Hazaértem blokk ki,szétszedés, semmi baja nem volt.De ha már kiszedtem felújítottam(csapágyak szimeringek,láncok s.t.b)Ezután fényezés és kész.A kattogó hangot egy meglazult csavar okozta ami a túlfolyókat rögzíti jobb oldalon a vázhoz.Amúgy mindent egyedül csinálok rajta.
Én szoktam fényezni, ezért tudom minden évben átfesteni, max 15 ezerből megvan (anyagár) Szerintem a narancssárga nagyon jól állt neki.Most ha minden sikerül ilyen lesz. Photosop-al csináltam egy vázlatot,(ez vagyok én és a motorom).