Ötödikben mentem vele vasárnap 120-at, de nem nagyon akart hatosban feljebb kúszni az óra kb. 1 km után sem. Azért így is fürgébb a legtöbb autónál városban, városon kívül meg 100 km/órától szaggat a menetszél.
Amúgy meg tudom, hogy intenek a motorosok egymásnak, meg aztán én is integetek ne aggódj
Jó látni, hogy kezd felpörögni a topik.
Egyébként a 125-ösnek elhiszem a 120km/h végsebességet!
De lehet nem szerencsés. Mentem már robogóval 110-et. A gondok akkor kezdődtek, amikor meg kellett volna állni. (úthibákról nem is beszélve) A 250-es CBF 100-130 körül is stabil. Bár a légellenállása elég nagy. (dobálja a szél rendesen)
Sziasztok!
Hát, izlések és pofonok ugye ...
Én az új 125-ös CBF-et kicsit kritikusan szemlélem. Olyan kis CG-CBR 125 keveréknek tűnik.
Szerintem mindenképpen próbáld ki mindkettőt mielőtt megveszed!
Nagyon nagy a külömbség, hidd el!
Menetteljesítményeket illetően csatlakoznék az előttem szólóhoz. A ,,rendszeres" végsebessége 120-125km/h körül van, DE néha valóban olyan mint ha ,,lenne benne valami plusz lóerő". Olyankor egyszerűen jobban megy. Gyorsul is és végre is. Próbáltam megfejteni, de sikertelenül. A benzint, a szélirányt már kizártam.
Ha sportosabban vezetek, eddig még 3,7l volt a legmagasabb fogyasztása.
Amúgy én is szerettem volna kicsivel nagyobb mocit (600-ast)!
Erről a kék-fehér csákók beszéltek le. Most várom a csekket a fotójukért. Szerintem meglessz a 70km/h lakott területen.
Igen képzeld a mocisok intenek egymásnak ha ismerik egymást hanem ! Én se szivesen váltok mocit de majd muszály lkessz mert ebben a kicsikében nincs meg az a kicsi ami megkéne hogy legyen ha 160- lenne a vége és egy 130-túra tempót tudnék tartani simán elég lenne de az a pici hiányzik belőle!
Ez érdekes mert én is 186/94 vagyok és alattam viszi a 140-et!120-ig tudom a gázkarral húzni aztán ugyhagyom a gázkart kicsit előre dölök ne fogjon a szél és egy 2-3 kilométer után vagyok 140-en jobb napjain 145 isd lehet elég váltakozó mert van mikor a 120-at alig akarja elérni de nem jövök rá mit ől függhet ! VAn pl néhányszor mikor a gázkart tövig huzom és nem 120-on hanem 140-en van ez sem tudom mitől van,pedig mindig ugyan azon a kúton ugyan azt a benzint tankolom sőt még a levegő hőmérséklettől sem függ mert mindig máskor csinálja! a téli inditás meg nekem akkor megy elsőre ha elöző nap használtam a mocit de ha elsőre nem is másodikra tuti! ha mondjuk egy hétig nem volt beinditva akkor 3 szor kell inditozni!
Tegnap én is mociztam, naggggyon tuti volt
Városban rengeteg motorost láttam, többen is intettek ismeretlenül és tényleg sokan nagyobbnak nézik a kis CBF250- est. Futóműve, fékei felül vannak szépen méretezve, ami látszik külsőre is, és bőven elboldogulnának nagyobb teljesítménnyel is. Ennek ellenére nekem megfelel, egyszerűen nem akarok gyorsabban menni és nagyobb fogyasztást. Valahogy az emberben motoszkál egy esetleges bukás gondolata is és nagyon nem mindegy, milyen tempónál történik meg.
Én tavaly ősszel vettem egy 6000 km- es CBF 250-est. Sztem is gondolkodj el egy kicsit, hidd el jobban megéri egy használt CBF250, mint egy új CBF125. Utóbbi teljesítménye ugyanannyi, mint a CG volt (csak injektoros karbi helyett), hát azzal a 10 LE- t hamar kinövöd és könnyen kerülhetsz necces helyzetbe (előzés, kigyorsítás, teherautó a seggedbe, 2 személlyel használhatatlan, stb). Az, hogy 120 a vége nem hiszem el, alattam (186/94) a 250- es is csak 115- 120 körül megy max. Ez egy kicsit aggaszt is, na nem mintha nyélgázon akarnám használni egyfolytában, de úgy tudtam 140- et vinnie kéne. Lehet, hogy szegényre van állítva a keverék, mert télen a hidegben csak 4-5 indítózás után indult. Nektek télen is egyből indul a mocc? Próbáltam szivatóval leállítani, úgy sem lett jobb.
mociztam ebben a 3 napban 200 km -et és mivel igen hiányzott már igen csak húztam neki! ilyen 7-8 ezer körül váltottam sokszor belecsusztam a 9 ezerbe is! Ma pl nagyobb mocikkal mentem kisebb szakaszokon végig 120-130-al! És nem sikerült a fogyasztást 4 liter főlé vinni! nem akartam elhinni de kiszámoltam többször is , olyan 3,7 L-t evett még nem tudom pontosan mennyit mert még nem raktam tartalékra de az óra már 200.000 km-et mutat! Azért furcsállom hogy ilyen kevesett evett mert mikor nem huzom neki nekem akkor is kb3,5 L-t eszik! Szal ennyire nem számitana milyen tartományba váltom el ?
Okay, amúgy kp-re veszem, az a legpraktikusabb Hitelre egyedül egy valamit fogok venni az egész életem során: lakást/házat. Minden más túl nagy veszteséggel jár...THM 2millió% na
nah ez már nem rossz motor egyik ismerősömnek van ilyen!Ennek azthiszem 120 a vége kezdőmotornak nem rosz és jól is néz ki!de esetleg ha hitelre vennéd ne vedd meg hosszú időre mert igen gyorsan váltani akarsz majd nagyobb gépre.....
Ja az még kimaradt, hogy csakis azért 2008-ig gyártották a CG-t, mert az EURO3-as szabványon elvérzett (mert 2009-től már nem árulhatnak Európában olyan motort), és ezért váltotta fel a 125-ös CBF. Ha ez nem így lett volna, akkor gyanítom ezt a fasza CBF külsőt a CG kapja meg a régi blokkal.
Köszönöm válaszod, végül is letettem a CG-ről, inkább más jött be a képbe:
-injektor (EFI)
-OHC motor (CG-nek OHV, állítólag elavult)
-NORMÁLIS KINÉZET
-2-2,5 literes fogyasztás még nyúzás mellett is
És mi tudja mindezt? Hát a 2009-es 125-ös CBF! Valami gyönyörűség szerintem ( http://motor.honda.hu/2009/ ) A túrák meg nem nagyon érdekelnek, mert olyan emberrel megyek túrázni, akinek 50 cc-s robogója van
Igazából csak az aggaszt, hogy nem tudom mennyire strapabíró motorja van, mivel 2008-as fejlesztés az egész, nem volt ideje kijönni még 1 hibának se. A CG-t meg 1976-tól gyártották 2008-ig úgy, hogy idő közben csak picit módosítottak blokkon..azért ez sokat elárul. Sztem nincs még egy olyan motor, amit ennyi időn keresztül gyártottak volna minimális módosításokkal magán a blokkon (egyik gyártónál sem).
Szai! Sztem a cg egy kalap szar azt se értem minek dobták piacra.... szarul néz ki nyenge is és annyival nem eszik kevesebbet hogy megérje megvenni! Ahelyett hogy meg cisnálták volna a nem karbis cbf 250-et ehelyett csináltál ezt.... ! a 250-es milliószor jobban megéri az elöttem szolo érveit én is csak alátudom támasztani! ezel tudsz minden jót csinálni nagyonn túrákra menni 100-110-es túra tempóval 3-3,5 literes fogyasztás mellet! nekem 4 Lfölé nem sikerült vinnem a fogyasztást még igen csak sportos közlekedéssel sem!a szervize sem 10ezrekkel drágább mint a 125 ösé! És végül a hang a kinézet ! Épp ma mociztam egy kicsit és egy böszme kawasakis mondta hogy milyen szép hangja van meg azt hitte hogy 600 -as (oldalról) ! Én meg mondom öszintén azon is megvoltam lepődve hogy lehet hallani a hangját, de ezek szerint igen! és hátigen jól esett a dicséret... ! egyébként azon a cg én valami öreg mamát tudok elképzelni az illik rá valahogy ..... nem tudom milyen vásárlói körnek dobták ezt piacra...
Szeva!
Munkatársamnak 125-ös CG-je van! Frankó kis moci. Én akkor bolondultam bele a HONDAba.
Fenntartási költsége majdnem ugyan akkora. Fogyasztása kb 0,5-0,7 literrel lehet magasabb a CBF 250-nek. A végsebesség városon nem, inkább kívül gond. A pótos teherkocsik tudnak szivatni. Drágább, de a CBF praktikusabb választás az én véleményem szerint. Kényelmesebb, dinamikusabb. Ha van rá jogsid.
De a CG is frankó kis moci!
Üdv, városi használatnál mennyit kajol egy ilyen mocc? Honda CG-vel szemezgetek meg a maga 2-3 literes fogyasztásával (városban), de a max 90-100 km/h elég necces. Illetve van olyan strapabíró, mint egy CG? (vagy hülye kérdés, mert az összes honda elnyűhetetlen? )
CBF250 alkatrészek eladók, ami van: villák, kerék, sárvődő, kapcsolók, markolat, kormány, tank (fekete ill. ezüst) fékkar, fékpedál, indexek, hátsó lámpa, sárvédő, lengővilla stb.
06 20 916 5402
Az egyik ismerősöm a kissé összetörte a CBF250-et (leszorították).
Az alábbi alkatrészekre lesz szükség első körben.
Komplett első villa és első sárvédő (ha van bordó).
Most van szervizben a gép, még nem tudni, hogy pontosan mi kell hozzá.
Amúgy meg tudom, hogy intenek a motorosok egymásnak, meg aztán én is integetek ne aggódj
Jó látni, hogy kezd felpörögni a topik.