Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BRANDOMXXIV 436 képein van egy hátsókerék feltámasztó ezte Te csináltad, vagy lehet valahol venni?
Köszi a választ!
Vagy netán gyári tartozék, csak én nem kaptam...
Hello!
Hát nekem ez a ,,kopás" dolog nem igazán hihető! Még 5900km van a gépemben és nem jellemző a HONDA-ra hogy 5000km-en már kopnának az alkatrészei. Én is arra tippelnék, hogy a tervezőasztalnál siklott ki valami!

Az TZ nem hagyott ott, de igen kellemetlenül tapadt a hátsómra, látszólag minden erőlködés nélkül. (2008,06,tizen akárhanyadikán piros TZ Nyírbátor-Nagykálló között.)
Nekem az alfelem megy meg először, aztán ha nagyobb tempóval megyek az ujjaimban érzem a rezgést. De hamar elmúlik.
A végsebesség, legnagyobb sajnálatomra valós. Szabályosan lett bejáratva, mol benzin stb. Igaz, minden az eredeti a motoron. Haver mondta, hogy meg lehet ,,bolondítani" kissé de meg akarom tartani a gyári állapotot. Szalonban azt mondták, ne is várjak 130 fölött semmit ettől a mocitól. Ennek ennyi a vége.
Mint ahogy írtam is, én is elégedett vagyok vele!
Csak szerintem úgy illik, hogy ne csak a szépre emlékezzünk!
:)
Guminyomást én eddig nem ellenőriztem túl gyakran mondhatjuk ugy is hogy nem ellenőrizztem! De most voltam vele szerelőnél nem régen és hát kiderült hogy kellet volna az első kerékbe fele annyi volt a hátsóba 0,5-el kevesebb volt nyomás! 5000-km -et mentem vele és annyi alatt ment le ennyire!Szal ha ott vagy a kuton néha néha érdemes megnézni! Mondta a szerelő hogy annyira nem fontos hogy hideg legyen a gumma persze azért ne egy 500 km-es gurulás után nézd meg!
Hát ehez csakannyit szólnék hozzá hogy a váltó hát igen melegen igen nehéz kivenni ez sztem tipúshiba de voltam vele szerelőnél és azt mondta hogy 10.000Ft-os alkatrész kell bent kicserélni mert valami "kosár" vagy mi elkopott benne sztem gyárilag szar benne!
A szívató, a szívató is gyári hibás de azt is lehet orvosolni én ugy tudom pár ezer forintból!
Végsebesség, hát én meglepődtem hogy a 2007-es cbf csak 130-at megy, meg hogy hosszab egyenes kell elérni a 120-130-at!Az enyém2005-ös cbf, eddig 140-et simán vitte most pár hete valamiért 130-lett a vége!Eddig 120-at simán elértem vele "pillanatok"alatt!(ne hasonlitsd gsxr-hez) mikor 120-al megyek akkor húzom a gázt tövig!onnan már lendületből gyorsul vagy mi...
Etz ott hagy?:O ezen meglepődnék hanem haragszol mert akkor igen csak húzni kell az etz-nek hogy ott haggyon de akkor ezt is lehet húzni neki és tuti hogy ott haggya az etz-t mert ebbe még ott ficánkól a 22 paci az etz-be meg nem hiszem! És persze ezzel a motorral nincs útmetni szerelgetés mert a kihegyezett etz-kell ez sürün előfordul!
Én 200-km-en ként érzem azt hogy jó lenne már megálni!Én 90 kg és 183 cm vagyok!
És én ha vennék még egyszer ELSŐ motrot tuti ezt venném!Én örülök hogy csak ennyi a vége, magamat és másokat ismerve azt hinném egy ovatlan pillanatomba hogy tudok motorzni és hopp még se, és ezzel nem egy nagy tudás kell megálni pillanatok alatt! Szal sztem ez egy ideális kezdő motor!
láttam, nézegettem a hírdetéseket ugye hogy mennyit is gyűjtogessek jövő tavaszig:) sajna addig ajtó és ablak csere a program, meg a melózás:)
Szia!

Én motorcsere miatt válnék meg CBF250-től.
Nagyon jó kis moci.
Lejjebb is írtam már a hirdetésemet:
http://www.hasznaltauto.hu/2272295_honda_cbf_
2005
Egyetértek a váltó tényleg nem a legjobb.
Ti milyen időközönként szoktátok ellenőrizni a guminyomást?
Csatlakoznék NEMMIS-hez a váltó borzasztó hulladék de ez állítólag tipushiba és a kuplungkiemelőt kell kicserélni benne. Októberben a 18 ezres szerviznél szétszedik a kuplungot a márkaszervizben garanciában, aztán majd meglátjuk mit mondanak de addig nem hozom el amíg nem lesz patent..
Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat! Azt hiszem maradok emelett a motor mellett. Eleve nem vagyok a nagyon nagy sportmotorok híve, nem annyira a száguldás, mint inkább a szabadságérzet miatt vonz a motorozás. Meg hogy előbb felpattannék egy mottorra, mint beülni autóba, főleg a mostanság előforduló dugók esetében, ahol a BKV is halál....szóval irigykedve nézem a suhanó motorosokat:) További szép napot mindenkinek!
Szeva!
Mindenek előtt: Nekem egy 2007-es CBF 250-em van! Nem szándékozom eladni sem! Szeretem.
De mielőtt vettem én is sok sok véleményt, tesztet olvastam. Így utólag a legtöbb kicsit pozitívabb volt, mint a valóság.
Keveset lehet hallani, hogy:
- a váltó borzalmas! Felmelegedett állapotban álló helyzetben művészet üreset kapcsolni vele. Még ,,öreg\" motorosoknak sem egyszerű. (nem magamra gondolok, én amatőr vagyok)
- a szivató megfelelő működtetésének megfejtése nekem még eddig nem sikerült teljesen. (kicsi gond)
- motor minden része (kivéve a tank) műanyag! Ez jó, amíg fel nem borítod és el nem ,,tűnik\" róla minden idom és kiegészítő. (mára már szinte minden motor műanyag)
- Nyugis tempónál igaz,hogy 3 liter körül eszik, de ,,kicsit huzgálva az orrát\" lenyeli a 4-et is. (igaz még az is igen igen alacsony)
- Szerintem a motrot 7,5-8 ezres fordulat fölé forgatni ,,állatkínzás\". Ekkor már a rezgések (pl kormány) is átesik a zavaró intervallumba (szenved).
- Én 78kg vagyok és 178 cm magas. Alattam a vége 130km/h. De 110-120 fölé már hosszabb egyenesre van szükség. Nem nagy gond, és elég az bőven!(gondoltam) De kicsit szarul jön ki amikor egy 40 ezer forintos ETZ megizzaszt! (tuti fel lehet ,,pöckölni\" kissé, hogy agresszívebb legyen)
- könnyű motor és kicsi! Városban manőverezni csúcs! DE amint egy kamion menetszelét elkapod, azt hiszed te vagy a falevél. (jó tudni milyen körülmények között fogod többet használni)
- nem sorolnám a kényelmes túramotorok közé. ,,kissé fapados\" (100km-enként kis beszélgetésre vagy egy kávéra nem is rossz megállni)
ELőnyei, ami mellette szól: Minden más! Azokról mind valós dolgokat olvasni.
Ha most vennék mocit? Megint megvenném! (Bár ha nem lenne ennyi trafipax inkább egy 400-ast néznék)
Egy dologban hallgass rám: Mielőtt bármit vennél PRÓBÁLD KI!
Ezt a HONDAszalonban mondták nekem! Mielőtt megveszed, próbál ki!
Én azért ajánlom ezt a motrot mert fillérekből fent lehet tartani!Tudok vele kényelmesen túrázni vele akár 125-ösökkel akár 1000-es gépekkel!2személyel is voltam vele túrán 600-1000-es gépekkel 110-et tartottam akkor is és a 4 literes fogyasztás sem vágott földhöz!És városba meg persze nem para vele közlekedni mert hát elvileg nakedbike!Persze akkor nem érdemes venni ilyet ha valaki sebességmániás mert a 140-es vég nem épp vág földhöz senkit és nem pillanatok alatt éri el!de sztem jó motor én szeretem keveset eszik és viszonylag megy is!nekem is első motrom de azért vigyázni kell vele mert én elestem ezzel is :)!
pont azért, mert 250-es:) de az új Varadero 125-ös eleje csudaszépre sikeredett szerintem...a kis sáskafejű:)
több cikket olvastam a 250-esről, nagyon dicsérték a kezelhetőségét, válthatóságát, eléggé lehúzták mondjuk az anyagokat és kissé a kinézetét (nekem az is bejön) Szóval ti is ajánljátok?
Hali!Akkor ebből már csak azt nem értem hogy ha beleszerettél a Honda XL Varaderoba akkor miért nem veszel azt?az is csak 125 és sztem az összes 125 ös jo tanuló motornak!Ez a cbf sem tud sokkal többet mint egy 125-ös csak hát mégis 250-es és sztem joval tovább fogja birni ez a motor mint akármelyik 125 ös!
Hello! Légyszi majd ird meg kinek adtad el a gépet főleg ha fiatalabb gyereknek jah de csak akkor ha győri!kösz!
Bocsi elírtam nem TUDOK hanem TUDTOK!
Sziasztok! Jó pár éve elnyomom magamban, hogy megtanuljak motorozni, (igazából a kresz újbóli lerakása miatt), de most, hogy jövőre lejár a sima jogsim és mostanában több motoros ismerősöm akadt, úgy döntöttem jövőre letszem. Meg aztán gyarapítom a női motorosok táborát:) Motorban pedig árat és a leírásokat tekintve a Honda CBF 250 mellett tettem le a voksomat. Mindenhol azt írják, hogy kitűnő kezdőmotor.Szóval igazából azért írtam, hogy hátha tudok pár jó tanáccsal szolgálni. Amúgy beleszerettem a Honda XL Varaderoba...
Szia!

Képet és árat kérek....
Sziasztok.

Van egy eladó gyári csomagtartóm és egy 42 literes hátsó doboz (két sisak elfér benne)
Sziasztok!
Eladom CBF-250-esem. 2005 04 havi,sérülésmentes,garázsban tartott,vezetett szervízkönyves.15.300 km-t futott.
Irányár:625.000 ft.
Légyszíves valami közelebbit írjál a mociról! Esetleg képeket. Érdekelne a dolog.
Pedig nem jellemző hogy enné gyárilag!
A végsebesség észrevételeim szerint levegőhőmérséklet és üzemanyagminőségfüggő!
Heti rendszerességel nézem a szintet!Azon a csövön allul meg csak pár csepp olaj jött ki szal ott tuti nem folyt el ennyi!A leeresztő csavart nem nézztem de majd benézek alá! És én is papírforma szerint viszem cserére!Én eléggé húzom neki sztem ezért lett alacsony a szint vagy nem tom mi a baja,mert most meg nem megy ugy ahogy kéne neki mert 130 a vége 140en helyett!de nem értem miért két hete még meg 140-et!
Sziasztok.
Foregon, ez érdekes jelenség számomra, itt a környéken 2 cbf is van, nekem meg havernak, én sűrrűbben cserélek olajat, ő papírforma szerint, én kímélem, ő üti- vágja, de mind a ketten annyit eresztünk le a végén amennyit beleöntöttünk az elején, lehet nem decire pontosan, de szemre nincs látható különbség.
Amúgy te kivárod a kilométert az olajcserék között? Szoktad ellenőrizni a szintet? -vagy hogy nem-e folyik a leeresztőcsavarnál? -mert az észrevételem szerint szokása, ha nem húzod,-zzák meg kellőképpen. Bár ott is csak max gyöngyözik.
Jah és ha van Győri cbf-es az irjon légyszi.....! Ma is láttam eggyet parkolni Marcalvárosban!
Hello!
Most viszem nemsokára 12.000-es szervízre a motort!De az olajszint már igen alacsony benne!Ez normális?Aki vitte már szervízre a mocit és elötte nézegette az olajat az irjon légyszes!
Kösz!