Valóban - a téli leállás óta (és azokon kívül soha) nem volt töltve az akksi...
No, a hétvégén majd feldobom, úgyis egy alapos tankolás/lánc zsírzás/takarítás/miegymás be volt ütemezve, mert amíg hó nem lesz, addig én járok vele.... és úgy szeretem, ha megbízható - igaz - eddig mindig az volt. Ez az első pici problem... - de no'problem!
Nekem is ezt csinálta téli leállás után.
Én rádobtam egy aksitöltőt és azóta no problem.
Hosszú (téli) leállásnál vedd ki az akkut.
Tavasszal feltöltve vissza.
No, a jövő évem kicsit KŐCCSÉGES' lesz - első vizsga, ezzel együtt gumik (még a gyáriak vannak fent és egész jó, de azért lecserélem..) ezek szerint akksi, -egyelőre......
én nekem azt csinálta hogy mikor inditottam az egész müszerfal kialudt egy pillanatra neked is ezt csinálja?vagy csak eltünik a számláló?mert nekem is beindult könnyen csak épp elaludt a müszer fal!
De a vicc az, hogy tényleg inkább veszek egy akksit, mint egy műszerfalat... ugyanakkor - a gép simán indul! Semmiféle nehézséget nem veszek észre az indításnál (szerencsére.)
Mik az elhalálozás további tünetei - mire készüljek?
2005-ös a gép, közel 20,000 van benne. 3 év akku élettartam normális ezeknél a gépeknél?
Sziasztok!
Most szeretnék venni Honda Hornet 250-st. De tartok attól hogy nem fogok rajt elférni mivel 195 cm vagyok. Akik tudtok segíteni efelől légyszi írjatok!
A mocin az utóbbi időben az alábbi jelenség jelentkezik:
Hosszabb leállás után áram alá helyezéskor lenullázódik az óra és a napi számláló. Az össz kilométer és a benzinszint jó. Egyéb hibajelenség nincs, a műszerfal nem ázott el, a vezetékeket hiába mozgatom át, kontakt hibával "szándékosan"elrontani nem tudom- időnként és teljesen véletlenszerűen csinálja amit csinál.
A gépsas garázsban áll - szemem fénye, bejárásra használom.
Találkozott már valaki hasonlóval, van esetleg ötlet (a szervizen kívül) a javításra?
hát szerintem nem lehetett kapni,de most már elvétve akad 1-2 hirdetés.szerintem jó gép,egyszer kipróbálnám az biztos.és nem sok ilyen van az országban
hali mindenkinek lenne 1 kis problemam alakitom at a mocimat 1 Honda cbf-250 est es mar csak a fejidommal vagyok gondba nem tudtok valamilyen oldalt ahol lehet latni hogy kell csinalni vagy vennek 1 et egyedit ha van ha valaki tud valamit cimem somikrisztian2@freemail.hu elore is koszi jo idot mindenkinek
A CB900-hoz ha minden igaz a GIVI gyárt még bukócsövet http://www.givi.co.uk/per_la_t...
ha a képekre kattintasz kinagyítja és meg tudod nézni a felfogatást
Hétvégén feltettem tölteni, és egy olyan 6- 8 óra múlva, mikor levettem, szinte égette a kezem - ez pedig jót nem jelent.
-... hát ennyit bírt. Erős használat mellett 3 év. Ez van.
Tudja valaki, milyen áron - és milyet érdemes venni? Ahol eddig néztem a neten, ott az volt, hogy xxxx-től... no' ez egy elég tág fogalom!
No, a hétvégén majd feldobom, úgyis egy alapos tankolás/lánc zsírzás/takarítás/miegymás be volt ütemezve, mert amíg hó nem lesz, addig én járok vele.... és úgy szeretem, ha megbízható - igaz - eddig mindig az volt. Ez az első pici problem... - de no'problem!
Én rádobtam egy aksitöltőt és azóta no problem.
Hosszú (téli) leállásnál vedd ki az akkut.
Tavasszal feltöltve vissza.
Egy pill.ra leáll minden. De aztán megint jó...
No, a jövő évem kicsit KŐCCSÉGES' lesz - első vizsga, ezzel együtt gumik (még a gyáriak vannak fent és egész jó, de azért lecserélem..) ezek szerint akksi, -egyelőre......
De a vicc az, hogy tényleg inkább veszek egy akksit, mint egy műszerfalat... ugyanakkor - a gép simán indul! Semmiféle nehézséget nem veszek észre az indításnál (szerencsére.)
Mik az elhalálozás további tünetei - mire készüljek?
2005-ös a gép, közel 20,000 van benne. 3 év akku élettartam normális ezeknél a gépeknél?
Kösz!
Én már találkoztam vele! Nekem is ugyan ezt csinálta aztán egyre gyakrabban még nem egyszer csak mindig majd kiderült hogy meghalt az akumlátor!
Most szeretnék venni Honda Hornet 250-st. De tartok attól hogy nem fogok rajt elférni mivel 195 cm vagyok. Akik tudtok segíteni efelől légyszi írjatok!
A mocin az utóbbi időben az alábbi jelenség jelentkezik:
Hosszabb leállás után áram alá helyezéskor lenullázódik az óra és a napi számláló. Az össz kilométer és a benzinszint jó. Egyéb hibajelenség nincs, a műszerfal nem ázott el, a vezetékeket hiába mozgatom át, kontakt hibával "szándékosan"elrontani nem tudom- időnként és teljesen véletlenszerűen csinálja amit csinál.
A gépsas garázsban áll - szemem fénye, bejárásra használom.
Találkozott már valaki hasonlóval, van esetleg ötlet (a szervizen kívül) a javításra?
de sztem a cbf is jobban nézne ki 130as első és 180 as hátsó gumi ..
ja és a cbr250es blokkja az alap
Kiváló állapotú 600-as hornetem eladó.
2005-ős,narancssárga.
ÜDV.
306203850
http://www.givi.co.uk/per_la_t...
ha a képekre kattintasz kinagyítja és meg tudod nézni a felfogatást