Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Következőt tenném a helyedben:tötsd fel akutöltővel fullra az aksit tedd be a mociba, tedd rá a feszmérőt és úgy indítsd, ha nullára megy a feszültség vagy nagyon lemegy, az önindítód körűl keresd a bajt.
hát ha most az öndindítóra gondolsz akkor lehet azzal van a baj elég nyögvenyelősen teker de most az is lehet hogy azért mert gyenge az aksi más miatt!
Az indító motor nem vesz fel túl nagy áramot? Az is lehet zárlatos vagy szorulhat is, ha jó akkor is igen nagy áramot vesz fel ha rossz akkor akár testzárlatba is átmehet. Könnyen teker?
jah nem nem ez már megvolt a szerelő azt mondta rá hogy tökéletes a töltésem!nem aksi probléma van itt az tuti!Talán egy idő után mikor az elsőő inditás leszivja az aksit teljesen!
Tegyetek rá az aksira egy feszültségmérőt indítsátok be a mocit és emelkedő fordulatra emelkednie kell a feszültségnek is kb 13.8 és 14.2-nél kel lennie a max töltési feszültségnek. Lehet nincs töltésed ezért merül az egyébként hibátlan aksi.
inkább azt mondja meg nekem valaki légyszives hogy miért van az hogy minden reggel ugy indul hogy kikapcsol a müszerfal és marha nehezen indul, sokszor be is kell tolni!És tuti hogy nem este szívja le valami az aksit!A nap többi inditása már valamivel könnyebben megy!Tuti nem az aksinak van baja ugyanis ez a 3. aksi benne!(ennyit a győri hondáról) 3 aksi 3 hónap és letelt a jótállás! ugy hogy oda nem viszem!esetleg valakinek valami ötlete mi lehet a baja esetleg zárlatos valami vagy ilyesmi?kösz
hát nem tudom két hengeres vízhűtéses nem lett erről biztosíthatlak :D sztem semmi változás nincs bent egyébként....legalább is nekem a hondába ezt mondták
Sziasztok!
Szerintetek a 2007-es és a korábbi kiadású cbf 250-esek között a megjelenésén túl (egy lyukú légterelő, ezüst felni) van -e más eseteg motorikus változtatás?
Sziasztok!

Van egy eladó használt de jó állapotú gyári csomagtartóm + Moto-Detail fekete hátsó doboz két kulccsal. A kettő együtt 34e. Én Szolnokon vagyok, de Pestre fel tudom vinni.

Üdv.
Emberek!

Tett már valaki a 250-esére kézvédőt?
Fel lehet rá fogatni bármilyet?
Küldöm a képeket is !
Sziasztok
Szeretném eledni a Honda CBF250-et
Kifogástalan állapotú ,szervízkönyves ,túraplexi,
4500km van benne,
2007.06.vásároltam
2011,06 műszaki
ár:750.000.-
üdv:Zorzi
tel:30/3165327
Gy
Na igen én is erre használom csak én napi 100 at megyek . A tavaszi olajcserével nincs semmi gond azzal nem árt az ember neki főleg hosszabb állás után. Mondjuk nálam ilyen nincs mert 0-minusz 2 fokig ha nem havazik én nem szállok le róla. Mondjuk nem télre találták ki ezt a tipust elég szegényke a keveréke a karburátorban abban a hidegben, meg a gumi is roppant csúszik nagyon kemény lesz, persze ez természetes.

Ha esetleg nincs szervized a Dreamet ajánlom az Attila úton az közel van és elég normálisak és webkamerán keresztül nézheted a váróból ha akarodd, hogy mit csinálnak a motoroddal
BP. III. Bécsi út, MAxxpower. Egyébként a szervíz munka végig állásához: Amíg nálunk be nem zárt a szervíz, én is ezt csináltam, de a 12000 -nél mondták, hogy több óra, mert meg kell várni, amíg kihűl a motor. Azóta ez így megy, de nekem jó, mert reggel leadom, meló után felveszem...

A mi évfolyamunkhoz (2005) még 6000-ként írják elő az olajcserét. Én mivel sokat használom (munkába járás, napi 40 km) minden tavaszi első elővételnél kicseréltetem az olajat és szűrőt, ez hozzátartozik, még 6000kénti szervízen kívül is. Tudom, hogy felesleges, de megbízható és meghálálja a törődést.
A 30 az már elfogadhatóbb ár
Hol szervizelték?
Mondjuk az a néhány ló nekem is jól jönne, hogy legalább egy 120 130 as utazót lehessen tartani vele anélkül hogy kicsavarnám a "nyakát" neki
A vég - ár számlával egész pontosan : 30,600 Ft. volt. Olaj+ szűrő, levegőszűrő (egyébként ez az egyik legdrágább, majdnem 9000 Huf, ha jól emlékszem) gyertya, valami biz-b@ a kipuf szelepnél( - tuskó?) beállítások, munkadíj, stb.
Nem olcsó, de most megint olyan a gépem mint mikor először ráültem. Hiába mentünk együtt 18000-t, olyan mint újkorában.

Még vagy 15 paci és sosem cserélném el....
Na akkor fussunk neki mégyegszer

A szerviz nekem nem drága kisgida 40 ezres benyögéséhez viszonyítva hisz épp ezt magyaráztam..
Kb 10 körül fognak számolni munkadíjra (2 óra) plusz fékolaj meg szűrő (mondjuk én fél óra alatt megcsinálom otthon dehát a gari miatt muszály) náluk szervizelni.
Az én gépem 2007 es és a könyvében is és a szervizben is azt mondták 12000 ként van az olajcsere egyébként ez számomra is meglepő volt de ez van. Lehet hogy a régebbi évjáratunál 6ezrenként. Egyébként más motorjaimon én is 6ezrenként szoktam cserélni otthon az olajat.
Egyébként a 12ezres szerviznél cseréltek gyertyát megmérték a szelehézagot cseréltek olajat stb.(12000 volt a munkadíj)..öszesen 20 körül fizettem.
Ja ott álltam a motor mellett miközben csinálták csak hogy nehogy megvezessenek mert már akkor jeleztem a váltó problémám csak akkor elnapoltuk a köv szervizideig a dolgot..de aztán csak nem bírtam kivárni a 18 as szervizt.
A gari szerviznél egy ruppót sem fizettem tegnap
A számlájukat egyébként a garis munkaköltségről a honda hungary felé állították ki.
sifu már nem azért de olajat 6000km-enként kell cserélni!18 ezres szervízen a könyve alapján egy-két dolgot ellenőriznek meg fékfolyadék csere meg légszürő csere ezért én sem értem miérrt olyan sok!Lehet gari jelleg allat kifizetteték veled a kuplung problémát is :D!
Kisgida
Te hol szervizeled a motorod hogy ilyen árat mondanak rá..?
Csak mert olajat 12000 nél kell benne cserélni meg csertyát is nem 18 nál szelepeket is 12 nél ellenőrzik.
Nekem a 18 as szervizre csak fékfolyadék és levegőszűrő cserét mondtak ami a szrelési könyvében is benne van és persze átvizsgálást ami a 6 ezres szerviz jellegű lesz gondolom árára gondoltak..

Ha esetleg a max powerhez hordod akkor nem árt eéőtte kicsit körbenézned..
Sziasztok!

Kész lett a kuplung cserém amit gariban csináltak a honda dreamnél. Lamellákat cseréltek benne.
Hibátlan lett a váltó akár hideg akár meleg. Akinek gondja van az üressel meg akad a váltó az mostmár tudja mihez kezdjen
Én olyan 98-102 között mozgok általában.
Lassan fölfedezem mi kopog a blokkban, a hengerfej vezérlés felőli oldalától jön, ha körömmel kocogtatod is ilyen hangot hallat.
Majd kiderül mi az remélem.
Már egyszer valaki kérdezte azt a blokkos dolgot, arra se irt senki semmi! Aztán probáltam megkeresni hogy ki irta de nem sikerült!
Miért te hány kiló vagy?én 93 körül
Igazad van! Szóval HÚZÓS lovakat szeretnék még bele....

Korábban ezen a fórumon olvastam, hogy létezik hozzá 300 - 400 -as henger. Tud erről valaki valami bővebbet? Hely- idő - Pénz..... Létezik egyáltalán?
A lóerő az a teljesítmény, nem nyomaték.
Már bocsi, nem kötekedni akarok.